Більше двох місяців вінничани обирали найкращі компанії міста на сайті brand.top20.ua/vn. За право отримати визнання у номінаціях змагалися понад 2 тисячі компаній. Але лиш 157 із них вибороли відзнаку "Народного бренду". І от, у день церемонії нагородження, увесь простір ресторанного комплексу “Козацький стан” був заповнений гостями церемонії.
Ольга Тимощук - фотограф із Козятина. Прямо перед початком церемонії розповідає - була дуже здивована, коли побачила себе у списку фотографів на top20.ua. Але ще більше здивувалась, коли дізналась, що посіла у номінації “Фотографи” друге місце.
— Я абсолютно не знала, що беру участь. І тут раптом подруга сказала мені, що проголосувала за мене. Я була дуже здивована, що інформація про мене є на сайті brand.top20.ua/vn. Таким чином, я розіслала прохання у Фейсбуці, щоб голосували за мене. І проголосували - не дивлячись на те, що голосування доволі складне, - розказала вона.
Офіційна частина розпочалась трохи пізніше сьомої години вечора, і відкрив її генеральний директор корпорацiї RIA Олег Горобець.
Він же і вручив вручив відзнаки спонсорам та партнерам конкурсу. Це генеральний партнер — цемент «Зодчий», офіційний партнер — компанія «Бліц Таксі 555-444», ексклюзивний партнер — котеджне містечко Sun House, та “солодкий” партнер — Sweet Paradise.
— Цей конкурс є пріорітетним для компанії “Зодчий”. Ми вважаємо його дуже цінним для міста, адже саме “Народний бренд” спонукає бізнесменів до розвитку своєї справи та покращення якості товарів, послуг для вінничан, - розповів журналісту Віталій Любімов, представник компанії ТОВ “Зодчий”.
— Видно, що “Народний бренд” розвивається із кожним роком. Але цього року все все-таки інакше: конкурс якийсь “тепліший”, затишніший, - прокоментував журналісту Андрій Чорний, засновник Бліц Таксі 555-444, після того, як допоміг ведучому розіграти свій подарунок переможцям - 20 сертифікатів на поїздку у таксі.
А от Наталя Токар, засновник торгової марки авторських десертів Sweet Paradise, зайняла далеко не призове місце - її компанія у рейтингу шоста за ліком. Але вона все-одно радіє, адже каже, що Sweet Paradise всього три місяці як на ринку.
— Ми обійшли такі знані бренди, як “Насолода”, яка вже багато років радує своїх прихильників солодощами. Це було дуже приємно! Хочу подякувати усім вінничанам, які віддавали за нас свої голоси.
Родзинкою вечора став виступ двох барменів із Sivak&Vitruk Project. Глядачі захоплено слідкували за майстерністю хлопців, і за тим, як шейкери буквально літали в повітрі повз вінничан, що сиділи у першому ряду.
Далі на учасників конкурсу чекали нові сюрпризи: Андрій Красніцький, забудовник котеджного містечка "Sun House", розрізав для них на шматки великий торт - презент від компанії.
— Хочу привітати вас із завершенням конкурсу, адже це більше, ніж фінал - ви можете оцінити, скільки людей віддали за вас голоси, - зазначив Красніцький.
Одразу після того, як усі переможці отримали відзнаки, Олег Горобець розпочав розіграш трьох планшетів серед учасників онлайн-голосування. Спочатку вирахувати випадкові номери хотіли із допомогою спеціальної програми, але через погану якість Інтернета довелось із тисяч номерів телефонів обирати щасливчиків буквально наосліп.
Хтось з них не піднімав слухавку, хтось не хотів розмовляти. Так чи інакше, але планшети вже дісталися трьом вінничанам — переможцям залишилось тільки прийти за ними до редакції із паспортом.
Марина Загоруйко, одна із головних організаторів конкурсу, каже, що святкування вийшло дуже яскравим.
— Конкурс важливий і для споживачів, і для компаній, які хочуть іти вперед у своєму розвитку. Ми йшли до цього практично 3 місяці: перші два - було голосування на сайті top20.ua, а в останній місяць пішла вже, власне, організація конкурсу: ми намагалися продумати все до дрібничок: ресторан, група, яка співатиме, нагороди. Задуми щодо “Народного бренду 2018” з’являться завтра, а сьогодні можна видихнути спокійно і насолоджуватися теплою атмосферою.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер