"Дешева рибка — погана юшка". Як у MOYO відповідали на прискіпливі питання

"Дешева рибка — погана юшка". Як у MOYO відповідали на прискіпливі питання

Споживач - суб'єкт мінливий і недовірливий. Товар йому треба потримати в руках, покрутити, потицяти у кнопочки. Він любить купувати. І не любить, щоб йому продавали. Розумний. Ціна для нього - не стільки вартість, а те, скільки він на цьому заощаджує. Бажає отримати задоволення від купівлі. Обміняти гроші на щастя))

Ми усі такі. Майже. Перш ніж викласти N-ну суму за техніку (за техніку особливо!) в нас виникають цілком правомірні питання до продавця. Прискіпливі і незручні. 
Що цікавить пересічного покупця, який м’яко кажучи “плаває” у світі гаджетів, і як йому “не потонути” в океані пропозицій?

Розбираємо разом з фахівцями інтернет-магазину MOYO.

Клієнт: - Круто. Але я знаю, де дешевше. Такий самий я можу купити ..... (далі йде знайома чи незнайома назва продавця техніки) 

MOYO: - Ми живемо у вільній країні і кожен має право на вибір. На ринку та в інтернеті купа продавців «ноунейм» та навіть іменитих, з товаром на усі смаки. Проте, якщо не бажаєте ставати частиною злочинних схем, та хочете жити в успішній країні – обирайте лише техніку в магазинах з фіскальними чеками та офіційною гарантією.
MOYO працює "по-білому".​ Вся техніка завезена в Україну з оплатою усіх податків та мита. Сертифікована для продажу в країні. ЇЇ гарантійне обслуговування виконується згідно чинного законодавства. І це є важливе. 
Чому? Пояснюємо.

50 відтінків "сірого" гаджету 
Ви купили "сірий " телефон. Так, він дешевше. Іноді й не гірший за "білий" сертифікований - але тут як карта ляже. Що ж не так?
Є певні ризики. 

  • проващай, гарантія!
    Життя непередбачуване. Даремно сподіватися заради негайної вигоди, що саме твій девайс не вийде з строю.  Авторизовані сервісні центри апарат у ремонт не візьмуть. А той, хто продав, навряд чи надасть якісний сервіс. Шукати, чекати, втрачати час, гроші, нерви не варті зекономленої суми.
  • потрібна перепрошивка. І не факт, що без помилок. Тоді апарат збоїть у роботі, зв'язок неякісний. І додатки, які по замовчуванню мають бути, не підгружаються. Хто в темі, розуміє.
  • невідоме походження. Добре, якщо вам його привезли у валізі люди, яким ви довіряєте. Погано, якщо вам продали крадене.  

*бажаєте перевірити сертифікацію свого гаджету, ходіть сюди

Клієнт: - 20 хвилин від замовлення до отримання? Це що, доставка дроном?

MOYO: - Мова йде про самовивіз. Ви на сайті обрали, приміром, iPhone. Поруч з ним позначка – «є у магазині». Кошик. Оплата – готівка при отриманні, або картка. І за 20 хвилин ви вже отримуєте свій iPhone у MOYO.

Клієнт: - Покупки в інтернеті – це «кіт у мішку»

MOYO: - Боїтесь купувати в інтернеті? Вихід є – він там, де вхід у MOYO. Просто замовляйте на сайті moyo.ua, а забирати і оплачувати приходьте до нас в магазин! Якщо ж цікавість подолала ваш скептицизм, і ви таки обрали девайс на сайті, але наразі він не в наявності – за день-два ми привеземо його для вас. Якщо сумніваєтесь у своєму виборі — замовляйте одразу кілька одиниць товару і порівняйте їх перед покупкою.

Клієнт: - Ситуація: я далеко. І з ноутом щось пішло не так. А він мені конче потрібний. Що робити?

MOYO: -Телефонуйте. Ми на зв’язку цілодобово. І якщо ви в іншому місті України, і там є MOYO , вам допоможуть. Навіть без наявності чека. 
З нами зручно. В MOYO все тут – on-line/off-line продаж, гарантія, сервіс.
От ви брали гаджет не в нас, а десь. І у вас є проблема. Приносьте. Ми його полагодимо.

Клієнт: - Гарантія й сервіс є у всіх.

MOYO: - Ми не всі. Тож будемо говорити за себе. Усі товари на наших полицях мають гарантію від виробника. Крім того, ми готові пропонувати більше.

В MOYO є ТОП-3 унікальних послуги:

  • «Скрін сервіс» — безкоштовна заміна розбитого екрану та корпусу гаджету прогятом року. Вартість послуги — 20% від ціни гаджету.
  • «Екстра заміна» - миттєва заміна пристрою, при поломці що підпадає під гарантійний випадок. Вартість — 20% від ціни гаджету.
  • «Екстра захист» — ремонт або заміна елементу пристрою, чи його повна заміна при неможливості ремонту чи гарантійній поломці. Вартість — 30% від ціни пристрою.

MOYO надає усі послуги без третьої сторони. У всіх інших — через страхові компанії; з амортизацією, збиранням довідок та ін. В нас — лише пристрій та чек.

Бажаєте купити пристрій, повністю готовий до використання? — Не проблема. Купуйте, замовте послугу налаштування, та йдіть пити каву. Через 20-30 хвилин повністю налаштований гаджет чекатиме у магазині.

Ще вам одну теплу історію у стрічку. 
Купили в нас холодильник. Великий. І він не проходив по габаритах у під’їзд. Тільки без дверцят. А зняти дверцята – втрати гарантію. Зв’язалися з постачальником, приїхав представник, дверцята зняв, холодильник занесли, він їх назад прикрутив. Все. Усі щасливі.

MOYO живе у світі людей. Приємно вражати  - це круто!

Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні

Новини Вінниці за сьогодні

21:05 Жорсткі заходи НБУ: що очікує долар, євро та рубль на тижні (10 — 15 грудня)? 20:14 «Дітям потрібен був голос, і я ним стала» — організаторка благодійного проекту «Крило Фенікса» photo_camera stars 19:19 Молодий вінницький лікар потребує термінової операції на серці 19:01 Різдво наближається: вибираємо якісний фарш для святкового столу Від читача 17:48 Будівельна премія: підсумки відбору в 2019 році 18:52 Санта на піску чи шопінг у Парижі. Вінничани розповіли про свій екзотичний Новий рік photo_camera stars 17:15 Чи знали ви, що..? Невідомі факти про відомих вінничан 16:58 Перевірили "Гніваньводопостач": застосування тарифів на воду суперечить закону 16:27 Моторошна ДТП у Києві на Володимирському узвозі: загинула Ольга з Тиврова play_circle_filled photo_camera stars 15:11 ФОТО ДНЯ. Електрики прикрашають облраду гірляндами photo_camera 14:58 Спорткомплекс «Льодовий клуб»: мерія дала неочікувану відповідь на петицію play_circle_filled 14:49 Національний експертно-будівельний альянс України починає працювати на Вінниччині (Прес-служба НЕБАУ) 13:49 На Замості відкрили новий дитсадок. У ньому є місце для 100 дошкільнят photo_camera stars 13:22 «Батька не повернути, а Даринку можна врятувати»: неймовірна історія допомоги напередодні Різдва photo_camera 12:48 Хочете навчитись організовувати круті заходи? 12:14 Смерть під колесами потягу: загибель 19-річного Богдана сколихнула Гнівань. Перші подробиці photo_camera stars 10:58 На Стельмаха водійка на Skoda збила насмерть жінку. Шукають свідків аварії photo_camera 10:26 Зима на дворі: синоптики змінили прогноз погоди. Коли чекати снігу? 09:40 Курс валют НБУ на 9 грудня. За скільки сьогодні продають долари та євро? 09:19 «Автоцентр Дакар» та інші: кого з вінницьких бізнесменів перевірять на цьому тижні
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Афіша та квитки на Moemisto.ua Афіша:
keyboard_arrow_up