Найбільший виробник хліба в регіоні «Вінницяхліб» розпочав інформаційну кампанію щодо переваг упакованого хліба. Хлібовиробник розмістив на частині свого упакування короткі роз`яснення з цього приводу. У компанії пояснюють, що упаковка – це перш за все гарантія якості продукції, бо таким чином кожен виріб отримує захист від підробок та стороннього впливу впродовж усього ланцюжка доставки.
«Для найуживанішого продукту харчування – безпека має бути перш за все, – розповідає керівник управління маркетингу ВП «Вінницяхліб» ПАТ «Концерн Хлібпром» Ігор Яницький, – і пакети захищають вироби від зовнішніх загроз. До того ж сьогодні саме упаковка забезпечує простежуваність продукту та інформує, який виробник відповідальний за нього».
Для покупців це також зручність – улюблений хліб легше знайти на полиці, нести та зберігати вдома. При цьому упакування дозволяє виробам довше залишатись свіжими.
Що стосується упаковки «Вінницяхліб», то вона для підприємства виготовляється у Польщі і має всі сертифікати якості міжнародного зразка. Тож є безпечною та дозволяє «дихати» продукту, що пояснюється спеціальним складом харчової плівки.
За словами Ігоря Яницького, цей проект покликаний привернути увагу громадськості до проблеми підробок та захистити від них споживачів. А також – нагадати, що саме упаковка дозволяє ознайомитись зі складом продукції, адже продукти харчування повинні бути безпечними та корисними.
№ 13 від 27 березня 2024
Читати номер