Сьогодні, 21 квітня, у міській бібліотеці імені Бевза, що на Хмельницькому шосе, продовжують розробляти бренд Вінниці. Для цього організатори зустрічі з проекту ПРОМІС зібрали активних вінничан: митців, істориків, бізнесменів, громадських активістів, урбаністів, представників міської влади.
З осені минулого року міські чиновники, активісти та фахівці з канадського проекту ПРОМІС створюють бренд Вінниці. Що це таке та навіщо нашому місту потрібен бренд?
Як пояснював представник проекту ПРОМІС Володимир Проскурнін мета зустрічі — розробити проекти розвитку міста та формування його бренду, що пропонують самі мешканці.
Ці проекти мають бути навколо п’яти вінницьких цінностей, визначених раніше:
Протягом першої години учасники згенерували вже декілька ідей. Керівник ГО «Лабораторія актуальної творчості» Олександр Никитюк запропонував створити Вінницький муніципальний центр сучасного мистецтва.
— У Вінниці немає вишу, який би навчав мистецтву. Майбутні митці їдуть в інші міста, і Вінниця втрачає креативних людей, — представив ідею Никитюк.
Очільник обласного архіву Юрій Легун запропонував проект по порятунку пам’ятки архітектури «Мури».
А історик Олександр Федоришен бажає, щоб у Вінниці з’явився громадський простір «Ратуша».
— Це має нагадати вінничанам та гостям міста, що колись наше місто мало Магдебурське право, — казав історик.
У «20хвилин» також є пара ідей яким саме може бути бренд Вінниці:
Представники Донецького національного університету імені Стуса запропонували концепцію — «Купуй вінницьке! Якість по-вінницькі». Суть ідеї — налогодження прямого діалогу та співпраці між бізнесом, владою та громадою.
Керівник вінницького IHUB Руслан Бурлаченко запропонував спрямувати зусилля на створення IT-кластеру.
— Потрібно розвивати напрямок IT у Вінниці. Налагоджувати «культуру стартапів». Нашого IHUB для цього не вистачає, — каже Бурлаченко.
Директор комунального підприємства «Інститут розвитку міст» Аліна Дяченко запропонувала пов’язати бренд міста з річкою Буг.
— Наше місто не є дуже туристичним. Людям тут достатньо одного дня, щоб роздивитися всі «цікавинки». Пропоную створити 12-кілометрову набережну, розробити туристични маршрути Бугом, та включити річку в міський простір, — презентувала ідею Дяченко.
Є ідея. Чи потрібна 12-кілометрова набережна вздовж Південного Бугу?
Зараз учасники в міні-групах обговорюють ідею. А потім — розроблять план її реалізації. Усі проекти передадуть ПРОМІСу для подальшого використання.
Ідеї вінничан згодом стануть частиною загальної маркетингової стратегії Вінниці.
Читайте також:
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер