Що має змінитися у Вінниці? У бібліотеці Бевза презентують нові ідеї іміджу міста

  • У відкритому просторі, в бібліотеці імені Бевза, розробляють маркетингову стратегію міста. Це потрібно для сформування бренду Вінниці
  • Протягом 21 квітня створюватимуть та обиратимуть проекти, які зроблять Вінницю відомою на всю країну
  • Фахівці з ПРОМІСу залучили для цього всіх бажаючих вінничан
Що має змінитися у Вінниці? У бібліотеці Бевза презентують нові ідеї іміджу міста

Сьогодні, 21 квітня, у міській бібліотеці імені Бевза, що на Хмельницькому шосе, продовжують розробляти бренд Вінниці. Для цього організатори зустрічі з проекту ПРОМІС зібрали активних вінничан: митців, істориків, бізнесменів, громадських активістів, урбаністів, представників міської влади.

З осені минулого року міські чиновники, активісти та фахівці з канадського проекту ПРОМІС створюють бренд Вінниці. Що це таке та навіщо нашому місту потрібен бренд?

Як пояснював представник проекту ПРОМІС Володимир Проскурнін мета зустрічі — розробити проекти розвитку міста та формування його бренду, що пропонують самі мешканці.

Ці проекти мають бути навколо п’яти вінницьких цінностей, визначених раніше:

  • Толерантне місто. Цінує різноманіття, створює рівні можливості, складний історичний досвід)
  • Інноваційне місто. Постійно реагує на зміни, інновації – головна ознака муніципального управління, в місті мешкають креативні люди, які творять Вінницю)
  • Місто стійкого лідерства. Місто чим далі стає сильнішим попри політичні та економічні зміни, місто здатне народжувати лідерів)
  • Збалансоване місто. Мешканці та влада знайшли спосіб жити у мирі, у Вінниці немає крайнощів, має насичене життя без рис надмірності, поєднує кращі риси західної та східної ментальності)
  • Історичне, справжнє місто.

Протягом першої години учасники згенерували вже декілька ідей. Керівник ГО «Лабораторія актуальної творчості» Олександр Никитюк запропонував створити Вінницький муніципальний центр сучасного мистецтва.

— У Вінниці немає вишу, який би навчав мистецтву. Майбутні митці їдуть в інші міста, і Вінниця втрачає креативних людей, — представив ідею Никитюк.

Очільник обласного архіву Юрій Легун запропонував проект по порятунку пам’ятки архітектури «Мури». 

А історик Олександр Федоришен бажає, щоб у Вінниці з’явився громадський простір «Ратуша».

— Це має нагадати вінничанам та гостям міста, що колись наше місто мало Магдебурське право, — казав історик.

У «20хвилин» також є пара ідей яким саме може бути бренд Вінниці:

Представники Донецького національного університету імені Стуса запропонували концепцію — «Купуй вінницьке! Якість по-вінницькі». Суть ідеї — налогодження прямого діалогу та співпраці між бізнесом, владою та громадою.

Керівник вінницького IHUB Руслан Бурлаченко запропонував спрямувати зусилля на створення IT-кластеру.

— Потрібно розвивати напрямок IT у Вінниці. Налагоджувати «культуру стартапів». Нашого IHUB для цього не вистачає, — каже Бурлаченко.

 

Директор комунального підприємства «Інститут розвитку міст» Аліна Дяченко запропонувала пов’язати бренд міста з річкою Буг.

— Наше місто не є дуже туристичним. Людям тут достатньо одного дня, щоб роздивитися всі «цікавинки». Пропоную створити 12-кілометрову набережну, розробити туристични маршрути Бугом, та включити річку в міський простір, — презентувала ідею Дяченко.

Є ідея. Чи потрібна 12-кілометрова набережна вздовж Південного Бугу?

Зараз учасники в міні-групах обговорюють ідею. А потім — розроблять план її реалізації. Усі проекти передадуть ПРОМІСу для подальшого використання.

Ідеї вінничан згодом стануть частиною загальної маркетингової стратегії Вінниці.

Читайте також:

Коментарі (0)

Ви не авторизовані