debug 0507 header1
debug 0507 header2
AUTO.RIA
Техогляд. Мінінфраструктури оприлюднило проєкт закону Назад

Техогляд. Мінінфраструктури оприлюднило проєкт закону

Документ винесений на громадське обговорення, а якщо стане законом, чинності набуде одразу. Тож варто дізнатись вже зараз, яким буде техконтроль в Україні.

На офіційному вебсайті Мінінфраструктури оприлюднено проєкт закону, який стосуватиметься усіх водіїв та власників транспортних засобів в Україні. Документ винесений на громадське обговорення, яке триватиме до 26 березня поточного року, і протягом цього часу свої вмотивовані зауваження та пропозиції на адресу МІУ може надсилати кожен, хто має ідеї про те, як і чим слід доповнити чималий проєкт, частину вмісту якого ми зараз дослідимо.

ЄвроТехогляд: як він проходить та скільки коштує на прикладі Польщі

У документі описується механіка запровадження та проведення обов’язкового технічного контролю ТЗ (ОТК), правила використання тахографів та обмежувачів швидкості для автобусів та вантажівок, а також те, як водії комерційного транспорту навчатимуться та проходитимуть регулярне підтвердження професійної компетенції. Оскільки в текст проєкту до моменту його реєстрації у Верховній Раді можуть бути внесені зміни, ми зупинимось на одному із розділів, - техогляді, та розберемо виключно його. Пізніше, коли документ буде передано до Парламенту, ми детально ознайомимо читачів AUTO.RIA з усіма іншими пропозиціями, які міститимуться у проєкті.

Топ-20 дизельних авто січня в Україні

Хто відповідатиме за ОТК?

Техоглядом як таким, підготовкою та атестацією експертів з ОТК (які матимуть виключне право на його проведення та видачу відповідного документа), видачу дозволів для підприємств, які проводитимуть ОТК автотранспорту, займатиметься новоутворена структура: Бюро з безпеки експлуатації колісних транспортних засобів. Це неприбуткова організація, яка складатиметься з суб’єктів господарювання, які залучені у проведення ОТК.

Без «євроблях»: топ-20 «свіжопригнаних» легковиків січня

Яка періодичність ОТК?

У проєкті запропоновано перевіряти автомобілі з наступною періодичністю:

  • Легкові авто, вантажні ТЗ із повною масою до 3,5 т – через 4 роки від дати виготовлення, потім кожні 2 роки;
  • Автомобілі таксі – щороку;
  • Автобуси – через рік від дати виготовлення, далі кожні 6 місяців;
  • Вантажні (з повною масою понад 3,5 т) – щорічно;
  • Мототранспорт – кожні 2 роки.

Окрім цього, якщо описаний проєкт отримає статус закону, впродовж 365 діб з дня його опублікування, всі ТЗ підлягатимуть ОТК у разі їх перереєстрації, переобладнання, або участі в ДТП, в яких були пошкоджені елементи що впливають на безпечність руху.

Позачерговий ОТК, незалежно від дати проведення останнього техогляду, вимагатиметься у тих же випадках: перереєстрація на нового власника, здійснення переобладнання ТЗ, участь ТЗ в ДТП де були пошкоджені елементи що мають відношення до безпеки (деталі підвіски, системи керування, подушки безпеки, гальма, кузов, якщо він деформований).

Які нові та вживані електромобілі купують в Україні.

Які ТЗ не підлягатимуть ОТК?

Авторами проєкту запропоновано звільнити від техогляду наступні категорії транспортних засобів:

  • ТЗ з конструкційною швидкістю до 25 км/год;
  • Ретротранспорт;
  • Спортивні авто, які не експлуатуються на дорогах загального користування;
  • ТЗ, на які поширюється дипломатична недоторканість;
  • Спецтранспорт для перевезення цирків і атракціонів;
  • ТЗ з двигуном до 50 см3;
  • ТЗ які вже мають сертифікат ОТК, отриманий відповідно до міжнародних договорів.
20 кросоверів, які найчастіше приганяли у січні

Придорожній ОТК

Згідно з Директивою ЄС, що регламентує порядок проведення ОТК, та на яку опираються українські законотворці, придорожньому техогляду підлягає лише комерційний транспорт. Проте у тексті проєкту, який винесено на громадське обговорення ці норми прописані так, що позачерговому придорожньому ОТК підлягатимуть всі ТЗ, які зареєстровані в Україні.

Тож якщо ваше авто зупинять для проведення придорожнього ОТК, слід знати, що відмова від нього дорівнює автоматичному скасуванню чинного сертифіката про успішне проходження ОТК, а це призведе до заборони експлуатації такого транспортного засобу.

Досьє Skoda Octavia. Що є на вторинному ринку в лютому 2020 року

Проводити придорожній ОТК запропоновано щороку для не менш як 5% від загальної кількості зареєстрованих ТЗ в Україні, а кожне авто цій процедурі не може підпадати частіше, ніж раз у три місяці. Перевіряти зможуть усе – від візуального огляду ТЗ до застосування спеціальних вимірювальних засобів, а при потребі – направляти машину на поглиблену діагностику на найближчу стаціонарну станцію проведення ОТК.

Придорожній ОТК буде запроваджено через 547 днів після набрання чинності законом на основі описаного проєкту.

Не бережемося. Статистика ДТП за 2019 рік

Нові штрафи

Якщо експлуатувати авто, яке підлягає обов’язковому ОТК без відповідного документа (та наявності інформації про придатність ТЗ в електронній базі даних), перший штраф становитиме 4300 грн. За повторне аналогічне порушення протягом року доведеться сплатити вже 17 000 грн.

Проте не лише для водіїв та власників автотранспорту передбачена підвищена відповідальність: експерт з ОТК, якщо порушить правила проведення техконтролю чи порядок оформлення його результатів, ризикує отримати штраф у розмірі від 2550 до 3400 грн. Це якщо «попадеться» вперше. Якщо ж протягом року буде виявлене ще одне порушення – експерт втрачатиме право проводити ОТК на 5 років.

Топ-20 нових легковиків початку 2020 року

Також зазначимо, що при проведенні реєстраційних дій з автотранспортом у проєкті запропоновано щоразу фіксувати показники одометра (лічильника пробігу) транспортного засобу, та вносити їх до центральної електронної бази даних.

Новини від AUTO.RIA в Telegram Підписатися

Нагадаємо, що описане відноситься до частини проєкту закону, винесеного МІУ для громадського обговорення, яка стосується технічного огляду транспортних засобів. Щоб ці норми з’явились в чинному законодавстві, проєкт має бути внесений у Верховну Раду, розглянутий профільними комітетами, а тоді включений до порядку денного сесії, на якій парламентарі й прийматимуть рішення, голосуванням, щодо того, чи стати цьому документу законом. Про подальшу долю документа ми вас обов'язково проінформуємо.

Підпишіться на розсилку

Отримуйте першими новини в зручному форматі

Інші матеріали журналів

Коментарі (215)

Додати коментар до статті
Сергей | 09:55, 28 лют 2020

Сколько можно обдирать народ. ТО, а дороги???.

Степан | 11:04, 28 лют 2020

Народ нехай спочатку до ладу машини приведе, до чого тут дороги. Фари нормальні, а не ксенон колгоспний, каталізатори на місце. Тоді і про дороги говорити.

dima | 11:34, 28 лют 2020

хороша дорога запорука безпеки на дорозі а коли нема доріг і через ями вилітає підвіска, скло, каталізатори і все інше то немає смислу.

Гість | 12:56, 28 лют 2020

Пряма залежність - нема доріг - фари потужніше, щоб побачити ями. І звідки у жигуля каталізатор ?

Гість | 19:50, 28 лют 2020

Нормальний водій весь час слідкує за своїм авто.А доріг в нас майже немає!!!Техогляд=корупція це факт 100%!

Іван | 20:56, 28 лют 2020

Ти думай що ти кажешнароду хіба дають нормальну розтаможку щоб на нормальних машинах їздили. А що ти приведеш в порядок як тут такі ями що новой машиной мона недоїхать по цих дорогах

Денис | 21:07, 28 лют 2020

Щодо фар - згоден. Щодо каталізаторов, дійсно, також треба погодитися. Але й від держави повинні бути зустрічні кроки. Тіж самі дороги, як найменше! Бо тоді це виходить гра у одні ворота, і не на нашу, водіїв, користь. На привеликий жаль!

Alex | 13:41, 01 бер 2020

Нет сначала дороги и инфраструктура, а потом "до ладу". Налоги мы платим и в ответ сначала должны что то дать, а не просто еще за что то начать платить с тем же выхлопом. Да и пусть начнет работать то что уже принимали. Сделать дороги и начать контролировать соблюдения ПДД, при том как законом положено , изначально профилактика нарушений а не исключительно тупорылыми штрафами. А вот когда все это будет работать , тогда можно думать что дальше делать что жить стало еще лучше, ну и о привязки штрафов к мин з/п это отдельная тема.

Игорь | 16:01, 01 бер 2020

Дайте можливість простому народу за 1500 у.о. придбати хоча б ланоса, а не ваз 2101 76 року випуску, та по нормальним дорогам на ньому їздити, тоді можна і про то говорити!!!

Mers | 22:41, 01 бер 2020

Шо ты мелеш!

Гість | 22:44, 02 бер 2020

Якось не логічно! Потрібно спочатку створити умови а тоді вимагати у народу! Спочатку дороги, розмітки а тоді то. Але придорожнє то це перебор, це можливість тотальної корупції... Навіть ЄС лише комерційний транспорт перевіряє! Маразм! Про штрафи взагалі навіть не хочу нічого казати... При пенсії 1600грн штраф в 10разів більший... Ніхто про безпеку не думає, лише наповнення бюджету... Варто ознайомитись із функціями поліції, покарання це лише одна, є немало, наприклад попередження правопорушення. Що зроблено в цьому напрямку? Нічого! Тому не потрібно розказувати про безпеку...

Вадим | 21:44, 11 бер 2020

Може спочатку ,дт. І бензин на азс нормальний а потім каталізатори і сажові фільтри на місце!!!??? Умнік.

Павел | 23:00, 12 бер 2020

Вы не правы,без дорог т/о теряет смысл - после 1000 пробега по нашим убогим трассам ходовая плачет!))) и при чем здесь катализаторы,если автопарку Украины больше 30 лет?))) Думай,что пишешь!!!

Віталій | 10:40, 18 бер 2020

До чого тут фари і каталізатори, як доріг взагалі нема або одні ями!!! Не дивіться на конкретне місто і дорогу, а по всій Україні !!! Щоб каталізатори верстати , то потрібно якісне паливо , а воно у нас Є ???? !!!

Андрій | 08:32, 01 квіт 2020

Голову поличи

Василь | 19:38, 14 квіт 2020

Який каталізатор з нашим паливом!?

Анатолий | 10:00, 23 квіт 2020

За каждый литр топлива с меня берётся налог на дороги я езжу по ямам. Спец техника на производстве. Белпзы, бурильные установки, пол тонны дизеля смена. Налоги платят а дорог нету. Как я могу пройти техосмотр если я каждые 25 тыс пробега, перебераю подвеску и рулевую, большую половину запчастей ставятся новыми и качественными. И я раз в год по подвеске попадаю на 30 тысяч грн.

RUSLAN | 11:49, 26 квіт 2020

Дизель пусть будет нормальный

Гість | 10:09, 03 бер 2020

Очень красиво расписано. Мудро. Вопрос, когда введут этот закон Вы пойдете перекрывать дороги? Жечь покрышки? Воевать с силовыми структурами для отмены этого закона? Разумеется нет. Зато как красиво на форуме глаголим

Гість | 15:28, 03 бер 2020

На мою думку, потрібно відвикати за кожне рішення, перекривати дороги,виходити на Майдан. Це крайня міра, якщо влада не чує волю народу! А владі потрібно дослухатись до думки народу при громадських обговорянях закопроектів і не лише! Але при порушеннях моїх прав людини та громадянина владою буду відстоювати всіма законними способами!

Гість | 15:34, 03 бер 2020

Якщо я маю за кожне рішення виходити на Майдан, то навіщо мені така влада? Це вже пряма демократія!

Вадим | 21:56, 09 бер 2020

Де? В Україні? Та загноблять же самі судді їм це на руку

Ярослав | 15:19, 19 лип 2020

Правду каже якаб гірка вона небула

Євген | 01:05, 13 квіт 2020

А кто мешает?

Гість | 18:32, 23 квіт 2020

Вот вот,согласен,а то за какие то корыта платить такие деньжища в нашей нищей стране.

Гість | 11:48, 07 квіт 2020

А так завжди з державою, і особливо у нашій країні. Держава завжди здирала, здирає і буде здирати "дань" з простих людей, за все що тільки можна...???? Так буде, до поки існуватимуть державні неприбуткові і "прибуткові" інституції та грошова система в цілому, оскільки це породжує у чиновника й виконваця бажання присвоїти потоки грошей які "нібито" ідуть в державну "казну"...

Олег | 21:20, 06 бер 2020

Жили без отк и все хорошо было. Пс не удевлюсь если еще дорожный забор в платёжку припишут))) П.с. давайте нашей власти создадим структуру которая будет контролировать их деятельность, обов'язковий верховный контроль, а то все подножки и испытания народу, пускай покажут как нужно вести себя правильно а народ повторит!!!

Гість | 20:57, 27 бер 2020

Предлагаю ,украл з бюджета от1000 гривен чиновник, расстрел ,можно прямо в кабинете.....

Юрий | 01:57, 08 бер 2020

ПРОПОЗИЦІЯ: -Не виконав обіцянки передвиборної програми - 10 років тюрми з конфіскацією майна! - Чиновникам за тупорилість та некомпетентність, наслідки яких призвели до нанесення збитків державі в великих розмірах - СЕРТНА КАРА.

Гість | 22:50, 22 бер 2020

В президенты !!! За такие слова ))

Павел | 17:24, 28 лют 2020

Ставишь фары мощнее, слепишь тех, кто едет навстречу, они не видят ямы и разбивают дорогу дальше.

Володимир | 13:49, 04 бер 2020

А жига з ксенонами куда спешит 140 і насрать на всіх. На пішоходах музон рубануть і пофіг що хтось по зебрі дорогу переходить. Такого то і все решта треба)

Иван Помидоров | 21:48, 15 бер 2020

А причем музон? Если пешеход участник движения посему его не наказывают за нарушение ПДД?

Михаил | 00:15, 04 лист 2020

Жиги до 140 разгонялась только при хрущеве и то, с горки.

Semen Ivanov | 20:16, 28 лют 2020

Павел, дорогу разбивают зерновозов и фуры с перегрузом, Вы б хоть думали, что пишете.

Виктор | 05:54, 05 бер 2020

Круто! Может ямы заделать нужно и не ямковым ремонтом, а капитально их переделать... я сейчас в Австрии, может свозить кого, показать как нужно делать дороги?

Михаил | 00:14, 04 лист 2020

Дороги разбиваются отсутствием обслуживания и воровством во время их ремонта, в следующую очередь - замерзанием воды, попавшей в трещины, перегруженными фурами. А вонючая легковушка со своим мизерным весом и слабой подвеской может разбить разве что хребет водителю.

Павел | 22:54, 28 лют 2020

Семен, любая машина, влетевшая в яму, будет разбивать ее края и увеличивать эту яму.

Semen Ivanov | 23:31, 28 лют 2020

Павел, без вышеуказанных ... категорий ям будет мало, а заделывать те, которые есть, задача автодора.

Володимир | 13:36, 04 бер 2020

Коли тормозов нема машина хлам а всі круті б#я 140+км валять. Тому статистика ДТП зашкалює через таких умніків!!!

Іван | 08:02, 08 бер 2020

Відколи не стало доріг - відтоді більшість людей перестало робити ходову. А зараз на москвичу чи на жигулю зробити ходову дорожче чим купити євробляху того і всі пересіли на іномарки, а там ще дорожче зробити ходову - тому і як раніше не роблять. Але іномарки бистріше їдуть і як колесо відлетить на скорості 200 в бмв і вже стріляні подушки безпеки не зпрацюють - годі й говорити ... Скільки таких випадків... Буде техогляд то все буде перевірятись вчасно і таких ситуацій можна буде уникнути.

Гість | 21:58, 17 бер 2020

Читаю подобные комментарии и просто умиляюсь. При чем здесь дороги, подвеска и прочее???? Техосмотр должен быть. Вы обратите внимание, что передвигается дорогами Общего пользования.. То битое, то кривое, то со светом фар с прицелом по "самолётам", то ещё как допотопные тепловозы... Но с введением обязательного ТО, 100% должна быть проведена корреляция цен на топливо. И не нужно здесь о коррупции говорить... Привыкли, что коррупция там, коррупция сям. Это уже "от лукавого", честное слово. Начните каждый в первую очередь с себя...

Гість | 10:47, 21 бер 2020

я так понимаю очередной пассажир трамвая чувствует подступающую жабу))

Михаил | 00:17, 04 лист 2020

Из-за вот таких идеалистов, взрощенных мамками дома, наши петушары при власти и натягивают весь народ.

Гість | 16:49, 12 бер 2020

Я шо маю кожний тиждень ходову робити? Не давно проїхався по невідомій дорозі і розбив край диска і на шині гуля. Диски 1500€, резина мінімум 10000 грн + ходовка + розвал сходження я хуєю. Спочатку адекватну розтожку і дороги хай зроблять. Фури ушатані спокійно ТО проходять за пару гривень в карман.

Іван Шмигельський | 07:16, 15 бер 2020

Так дороги потрібно робити,щоб не було ям.Ми навіщо платимо гроші з кожного літра палива, на дорогу?? Де гарантія,що мене не зупинять тільки для цього, щоб здерти гроші.А причину знайдуть завжди

Анатолій | 09:27, 20 бер 2020

Іди вмийся холодною Водою. Який техогляд хто, контролювати буде, будеш лише на бабки попадати. Ти маршрутні пижики бачив у якому вони стані?. Вони регулярно проходять техогляд... Одні друхлі їздять.

Михаил | 00:19, 04 лист 2020

100%. Добавить нечего, так и будет!

Гість | 21:28, 10 квіт 2020

Подобным водителям - один совет: все претензии к себе. Есть пункт 12.1 ПДР Украины, а то Вам все виноваты.

Александр | 10:07, 28 лют 2020

Очередное обдиралово денег.

Павел | 10:39, 28 лют 2020

И да, я знаю, что сейчас соберу миллион минусов, ведь у нас все обдиралово, а улучшать обстановку на дороге - преступление против народа.

NEVADA | 22:50, 28 лют 2020

Рядом будут в двери в которые можно будет зайти и пройти техосмотр без машины. Так было,есть,и будет.Вот это приступление против народа.

Євген | 01:17, 13 квіт 2020

Так а может туда не ходить...и не спрашивать шепотом а может порешаем... Народ не ждите чуда. Мы все желаем налюбить государство... Чего вы ждете в замен? Оглянитесь кто исправно и в полной мере платит налоги? Их меньшинство! А пенсии повысить нужно... А бюджетников спонсировать... Посмотрите фильм Платформа. Фильм про нас всех...

Гість | 11:45, 16 квіт 2020

разумеется можно не ходить, можно просто не пройти ТО и остаться без машины, в то время как другие "порешавшие" будут себе ездить, а ты весь такой правильный и честный, пресекший коррупцию будешь ездить на трамвае.

Александр | 10:43, 28 лют 2020

Уже не знают как ободрать твари!!!

Юрій Юрий Попадюк | 08:22, 09 бер 2020

В том-то и дело, что знают.

Александр | 11:33, 28 лют 2020

Жорсткач конкретной...такого немає ніде у світі, в плані штрафу, так це точно.....ні попереджень , ні штрафних балів, зразу 4000 а це на сьогодні мінімальна місячна зарплата....а потім 17000 ...пляха зовсім з катушок депутати младореформатори зіскочили????

Степан | 12:52, 28 лют 2020

Так пройдіть ТО та й нема ніяких штрафів. Де проблема?

Оксана | 19:13, 01 бер 2020

А в них заробітна плата далека від мінімалки, тому вони вважають, що це норма, для кого тільки???

Гість | 20:25, 28 лют 2020

проходим то денег дали бумагу взяли сначала коррупцию уберите и условия создайте "( у нас же автомобиль уже оформляется за 15 минут если денег даш а нет весь день база висит или ещё куча причин и дитя как положено работает)" и о каком то речь ведь ТО В ЦЕНУ топлива включили забыли уже???

Оксана | 19:20, 01 бер 2020

Пройти то не проблема, а якщо Ви їдете по спрашах, Вас зупиняють на узбіччі і починають проводити техогляд, візуально, за допомогою спец.приладів,а якщо необхідно,то направляють на спеціалізоване СТО, то як Ви вважаєте скільки часу це може зайняти...в мене є вже ТО, чому мене ще повинні перевіряти? А далі Вам скажуть,що не маєте права самі ремонтувати своє авто, бо не маєте відповідної освіти і це повинні робити сертифіковані СТО і т.д.

Александр | 21:26, 11 бер 2020

Для початку,потрібно зробити доступну розтаможку,яку нам обіцяв новообраний,а потім говорити за ТО.А як пройдуть ТО водії які купили транспорт по ТП,тому що ТО було відмінено????!!!!!!

Іван Шмигельський | 07:33, 15 бер 2020

Ви що там подуріли?Тільки пройду ТО через сто метрів знову ТО тільки виїздне. Анулюють перше, проходь знову, або плати.

Гарик Зайченко | 21:43, 05 квіт 2020

Да как пройти если сажевик вытрушен а новый 4000$ стоит

Саша | 16:37, 11 квіт 2020

90%авто ТО НЕ пройдуть.

Павел | 22:58, 28 лют 2020

Технический осмотр в цену топлива? Это как? Если заплатил за бензин, то можешь заплатить за замену катализаторов вместо их вырезания? Ну, это не очень работает. А машины сейчас спокойно оформляются. Хоть в Киеве, хоть в селе под Львовом.

Александр | 12:05, 28 лют 2020

Порох сейчас чешет репу и думает, а что так можно было,,,,,

Юрій Юрий Попадюк | 08:24, 09 бер 2020

При порохе это и было задумано, нОнешнее продолжает задуманное.

Богдан Ярославович Говдяк | 12:45, 28 лют 2020

Ну що тут скажеш? "Любить" влада свій, вже майже знищений народ. Немає майбутнього. Все що роблять - це боротьба з простими людьми (підприємцями, автомобілістами, тощо). Прикриваючись асоціацією з ЄС, роблять життя простої людини нестерпним.....

Степан | 12:53, 28 лют 2020

Турботою за вашу ж безпеку "нищать народ"? майже 10 років безконтрольності на дорогах, оце нищення народу!

Alex | 13:37, 01 бер 2020

Этот закон ничего для безопасности не сделает, на дорогах как трешь был так и останется, хотя где у нас дороги есть я не знаю. Это просто новый, нет еще один, вид обдиралова простого народа.

Александр | 16:10, 01 бер 2020

Що ви як діти малі,ніхто за безпеку руху не переживає, вони просто підвищують штрафи! Мусора як гопота срана "стой там іді сюда скна, дєньгі давай"

Іван Шмигельський | 07:38, 15 бер 2020

Зробіть ТО по 20гривень, і його будуть проходити всі.

Сергей | 12:56, 28 лют 2020

Я не против отк , но только закон должен работать для всех !!!! Например едет жигуль дымит , что танк на стекле отк !!!! Это нормально ??? Нет !!! Едит американский корч , поворотники красные это нормально ???? Нет !!! Едет маршрутка , китайский ксенон , ослепляет всех это нормально??? Нет !!!! Я за отк только для всех и для полного порядка , а не так просто пополнить бюджет !!!! А так как у нас в стране даже свинорчука не посадили , то весь отк до жопы !!!

Степан | 14:49, 28 лют 2020

нема отк з 2011 року, ви про що? який жигуль?

Руслан | 19:47, 28 лют 2020

При чем здесь американцы с оранжевыми поворотниками? Банальная зависть?

Гість | 19:48, 28 лют 2020

З Москвича чи Жигуля не здереш бабла. Тому йому можна і без подушок безпеки їздити.

NEVADA | 22:54, 28 лют 2020

Еду на американском корче 18 года.(красные повороты) но сертификацию прошел. Как это? Так и с отк будет.

Денис | 21:15, 28 лют 2020

ОТК автівки будуть отримувати згідно Євронорм виробника на конкретне авто. Не хочете встановлювати назад каталізатор, купуйте та їздять на автівках, на яких його не встановлювалося виробником. Так, мене це також вдарить по гаманцю, але вже нічого не вдієш. Сумно.

Сергей | 23:06, 28 лют 2020

Нет не зависть , проста машины которые никогда бы не прошли отк если бы отк было реальное , начинаясь поворотников и заканчивая подушек которых там просто нет , а стоят обычные заглушки

Сергей | 15:07, 28 лют 2020

Образно как будто уже есть , думайте обширно

Гість | 12:56, 28 лют 2020

Я думаю нужно ввести ещё и оплату 10000 грн за прохождение ТО. Тогда будет всё нормально.

Гість | 19:47, 28 лют 2020

Так в тому ж і сенс! А ви думаєте вони про безпеку турбуються? ))

Николай | 09:17, 05 квіт 2020

А давайте оплатим по 90000 за ТО. МОЖЕТ застрянет в горле.

Андрей Самойленко | 20:28, 28 лют 2020

І всі сертифіковані станції проходження ТО, у власності родичів начальників МРЕО

Георгій Іванович | 13:04, 28 лют 2020

Взагалі не розумію який сенс істерики в коментах. Написано ж: обговорення, є адреса куди можна написати свою думку, щоб її почули у властях... А тут галасувати - великого розуму не треба, але й сенсу ніякого нема. Як пишуть самі одарьонні - БРЄД )))

Владимир | 19:47, 28 лют 2020

А что, по твоему, здесь должны писать?Читатели высказывают своё мнение о новости, а ты им рты пытаешься закрыть.

Валера | 19:23, 28 лют 2020

Когда уже нажрётесь,скоро за воздух будем платить.

Александр | 16:14, 01 бер 2020

"Как только ввели налог на воздух они стали меньше дышать")))

Гість | 19:27, 28 лют 2020

Бред

oleg | 19:36, 28 лют 2020

А что после перерегистрации авто на нового владельца что-то меняется в автомобиле????? Для чего нужно повторно проходить пройденный ТО???

Дмитрий Владимирович Небога | 20:21, 28 лют 2020

Пополнение бюджета , скоты.

Олексій | 20:32, 28 лют 2020

А їм не хватає бабла!

Владимир | 19:37, 28 лют 2020

Штрафы нужно ещё в 2 раза поднять! Ответственность эксперта ОТК - пропустил?!100000 штраф. Красные поворотники нафиг, ксенон колхозный нафиг!!! Не видно как моргает поворотник - НАФИГ!!!

NEVADA | 22:59, 28 лют 2020

У меня Камаро 18 года с красными поворотниками (сертификацию прошла) а у тебя что? Темболие у американцев гараздо жоще требования к безопасности чем в Европе.

Сергей | 23:18, 28 лют 2020

Прошла ты же за Аренду фар нормальных бабок насыпал потому и прошла

NEVADA | 23:31, 28 лют 2020

Так и с техосмотром будет. Я и дальше насыпью. Только кому и за что? Вот сам не понимаю.

Павел | 10:25, 29 лют 2020

Но проект предполагает ОТК на обочине. Если полиция увидит красные поворотники (и не забьет на них болт), то пройденный ОТК с арендными фонарями аннулируется и все - эвакуатор, штраф и покупка европейских фонарей.

Александр | 22:26, 04 бер 2020

Полиция не знает за что хвататься. Там недобор жесткий

Гість | 20:48, 01 бер 2020

какая разница какого цвета поворот главное что он работает речь не о поворотах а об очередной кормушке!!!

Гість | 19:42, 28 лют 2020

Ну це безпредметна розмова без вартості ОТК. От там собака і порилась. До речі, якщо суспільство бажає безпеки, то має заплатити за це. Але добровільно. Вибір має бути. Не бажаєш безпеки - не плати. хай платять ті, хто бажає безпеки. Пішоходи бажають? ))) шутка, але так вийде, що суспільству впарять дорогі послуги, які ніхто не замовляв

Вячеслав | 19:44, 28 лют 2020

Вітаю!Ви "зробили" себе разом!

Гість | 19:45, 28 лют 2020

А пішоходам ввести обов'язковий ПЛАТНИЙ медичний огляд . Комусь можна раз на два роки, так уж быть. А тим, хто в групі ризику - кожні 6 місяців. Це ж заради їх власної безпеки!

Микола | 19:49, 28 лют 2020

Техосмотр это хорошо, но я думаю это будет такая же история как сейчас с сертификацией авто. С машиной все ок это одна цена, повороты не того цвета, нет противотуманки, не те фары и т.д другая цена. Любой закон а нашей стране придумывают под определенную схему для взятки !

Павел | 23:10, 28 лют 2020

Это худший вариант, но даже он уберет с дорог самые дрова. Ну и если кому-то придется договариваться и платить чтобы оставить свой слепящий ксенон, то он может задуматься об установке заводских фар

Гість | 20:53, 01 бер 2020

на дровах ездят не от хорошей жизни и от большого желания!!!!

Александр | 13:52, 20 квіт 2020

Никакие "дрова" он не уберет. "Дрова" и "корчи" пропадут сами собой, когда примут нормальные законы по адекватной растаможке и по налогам на зарплату, и самое главное, когда увеличатся реальные доходы людей. Про коррупцию вообще молчу...

Александр | 19:50, 28 лют 2020

Достали уже своими рехфорвами- ничего полезного они не несут, только усугубляют и без того не легкую жизнь!!!

Гість | 19:51, 28 лют 2020

Давайте сделаем сначала тех.осмотр дорог,а потом автомобилей.

Дмитри Neon | 08:25, 09 бер 2020

Молодчик!ПОХВАЛЬНО....Самый лучший вариант предложил!

Гість | 20:00, 28 лют 2020

Хто забув про Майдан 2014.!Дайте Людям Нормальне Життя, техогляд ,автокрісла то не проблема взагалі!А доріг майже немає!

Гість | 20:28, 28 лют 2020

Буде як раніше приїхав пройти сам фігушки (фари, рульове, мотор димить) їдь устраняй, 10 минут дзвінок другу і додаткова взятка і опаньки твій корч вилікувався!!!

Андрій | 19:55, 01 бер 2020

З вантажівками зараз так і є

Гість | 20:30, 28 лют 2020

Хай введуть розтаможку до 1000 уе щоб народ пересів із жигулів і таврій на більш менш нормальну техніку і дорогу хай почнуть хоть робити а тоді думають про отк

Павел | 23:12, 28 лют 2020

Машина из Европы за 600 баксов не пройдет техосморт

Андрій | 19:56, 01 бер 2020

В ЄС авто за 600є їздить по їхніх дорогах а значить пройшло ТО

Павел | 22:55, 02 бер 2020

Те машины, что стоят по 600, прошли свой последний техосмотр перед какой-то серьезной поломкой. Обычно это топливная, которая больше не вписывается в эконормы. Или что-то еще, что не мешает машине ездить, но не даст ей пройти ТО. Чтобы пройти его снова - в них нужно вложить 2-3 цены самой машины.

Олександр | 20:47, 28 лют 2020

А почему они молчат за цену? Какая стоимость техосмотра? Переживают за нашу с вами безопасность? Это как с сертификацией гбо! За что 2500грн? Выкачка бабла, что одно, что другое!

Роман | 20:56, 28 лют 2020

В "Бюро" и кроется главная коррупционная составляющая !

Ілля | 21:02, 28 лют 2020

Кожний водій відповідає сам за т.о свого авто. Комерційні авто т.о проходять, і всі знають як , і скільки це коштує. Для початку хай зроблять дороги як в європі, завезуть паливо якісне, як в Єс. І, якщо вже вони хочуть відповідати вимогам ЄС

Олег | 21:14, 28 лют 2020

По большому счету, процедура необходимая. Да вот только денег у большинства нет на нормальные машины. Даже у кого есть...и те покупают металлолом из США. По тем же причинам будут давать взятки.

Nikolai | 21:18, 28 лют 2020

А почему никто не отметил, что пробег теперь будут заносить в базу - самый положительный момент. Еще надо уголовную отвественость за смотаный пробег сюда.

Олег Бас | 21:44, 28 лют 2020

Ну бл..ди, присосались к кормушки!!! Нет слов...

G | 22:23, 28 лют 2020

Дорог нет, КамАЗы и газоны 60х годов с евро минус 5 повсюду в гос организациях. Бляхи по стране катаются уже несколько лет... Зато "специалисты" в госпредприятиях получают миллионы.

NEVADA | 22:44, 28 лют 2020

Очередная выкачка бабла. Решили дожать людей до полного. ПРЕДЛАГАЮ ЗАБАСТОВКУ.

G | 23:04, 28 лют 2020

Сколько длится история с еврономерами? А почему их не трогают - потому что они время от времени бастуют под стенами кабмина! Поддерживаю забастовку!

Гість | 18:50, 23 квіт 2020

Поддерживаю.

NEVADA | 23:40, 28 лют 2020

Нас будут ОБДИРАТЬ до тех пор пока мы будем молчать. Евроблях не мало но легальных машин гороздо больше. Если 10%приедит под кабмин, то или отменят или перенесут на пару лет.

Андрій | 19:58, 01 бер 2020

неприїдуть,народ терпіли і будуть терпіти,комуналку підняли хтось вийшов?!

Гість | 18:51, 23 квіт 2020

Реально надо что с этим делать.

Сергей | 23:17, 28 лют 2020

Есть проблемка с красными , не спорь такая же как и с ксеноном китайским

NEVADA | 23:33, 28 лют 2020

Я согласен. Но есть одно но. Нужно или поправки внести, или ниодна машина не должна была пройти. Так будет и с техосмотром.

владимир | 23:23, 28 лют 2020

Хорошо придумали коорупцыонную схему.сколько бабла здерут сначала на техстанции и по ходу придорожное то.это вообще яма без дна.

Joga Bonitto | 04:02, 29 лют 2020

Хотели зеленца, вот и хлебайте юшку

Александр | 16:19, 01 бер 2020

При чем здесь зеленцы винипухи? Хозяева то у нас американцы что скажут то шестерки и делают

Гість | 10:12, 03 бер 2020

ну так ты сам и подтвердил что зелень шоха

Руслан | 06:06, 07 бер 2020

Які нах американці?! Параноїк! рашку передивився?

женя | 07:38, 29 лют 2020

Это очередная выкачка денег с народа а работники ОТК вообще некомпетентные люди в этой отрасли и не соответствуют занимаемых должностей

Іван | 09:11, 29 лют 2020

Зарплата, пенсії як в Україні, а штрафи як у Європі, щоб ви подавалися.

Гість | 09:32, 29 лют 2020

Ну,что!? Выбрали "слуг народа"!? Радуйтесь! Дальше будет ещё круче! Им же надо бабки откуда- то качать. А что с медициной делают, с субсидиями(урезают нормы и без того урезанные, повысили процент и т.п.), с пенсиями, с минимальным прожиточным уровнем и т.п..Плевать они хотели на этот народ. Они только граждане Украины, но не украинцы.

Гість | 10:31, 29 лют 2020

Это еще год назад говорилось, но все ж насмотрелись сериала и подумали что в реальной жизни все будет как в фильме. В итоге выбрали клоуна и получили цирк на всю страну

Александр | 16:22, 01 бер 2020

Хозяева американцы пока их не пошлем на.х.у.й ставьте вы хоть Че Гевару толку не будет. Что амеры говорят то наши шестерки и делают

Руслан | 06:07, 07 бер 2020

при цій аладі більше смердеть з рашки

Гість | 10:21, 29 лют 2020

Да что вы тут кудахчете? Вы только на форумах и умные, а как введут ТО бегом побежите на осмотр. В очередной раз убеждаюсь что взять евробляху наплевав на законы было верным решением.

Андрей | 11:19, 29 лют 2020

Опять расплодят коррупционные схемы"обхода" этих "нужных" законов! Чтобы содрать последнюю копейку с "богатых" обладателей авто... В казну больше половины этих сборов не пойдет, а осядут они в карманах вечных бегунков, которые "все порешают". Дороги разбитые остануться по прежнему, а коррумпированные клерки еще станут богаче! Схема прохождения ТО, будет провисана "специалистами" так, чтобы ты сам обратился за "помощью" за денюжку... Господи, неужели наш новый Гарант - этого не понимает?!

владимир | 11:20, 29 лют 2020

Мало они с газом усложнили жизнь водителей,так ещо и то придумали.нет слов,одним ємоции.

Александр | 13:09, 29 лют 2020

Это будет очередным вымогательством денег из народа

Сергей | 13:17, 29 лют 2020

Нехай самі собі його проводять. А це лише обдираловка людей. Вже вступили в європу з їхніми зарплатами но ціни вже більші ніж там осталось техогляд вернути ****** !

Александр Канцур | 15:20, 29 лют 2020

Вообще то когда повысили цену на топливо в несколько раз. Разговор был что цена техосмотра входит в стоимость топлива. Теперь получается что топливо выросло с 5 гривен на 25 ( в пять раз) и техосмотр вернули и цена космическая. Значит если есть техосмотр нодо скинуть цену топлива.( Кто больше ездит тот больше палит . Вот с этих денег и ТО должно быть. Заправки багатеют а народ становится нищим.Всё зашыбись.)

Александр | 15:47, 29 лют 2020

99 % недовольніх, а где 73 % голосовавших за хорошую жизнь, уже завтра?

Геннадій | 18:06, 29 лют 2020

Хай ті барани приїдуть вм Хмельницьку область,про яке ТО може йти мова якщо я вже 2 рази гнув диск,а про ходову я взагалі мовчу.Да ксенон,а як інакше,розмітки немає,освітлення немає,знаки раз через раз,дорожнє покриття змушує маневрувати кожен раз пересікаючи зустрічну наражаючи себе і оточуючих.Я згіден,ТО потрібне,але спочатку хай наведуть порядок,а тоді будь ласка.Все в цій країні робиться через зад!

Гість | 11:57, 01 бер 2020

а что вообще будут на этом техосмотре проверять?

Александр | 16:24, 01 бер 2020

Набитость вашего кошелька

Павел | 20:29, 01 бер 2020

Обычно на техосмотрах проверяют рулевое, тормоза, шины, отсутствие течей, отсутсвтие критичной ржавчины и выбросы от мотора. Все, что влияет на безопасность машины для людей и для природы.

Гість | 10:14, 03 бер 2020

То есть все это должно быть рабочим? Или все нужно покупать НОВОЕ? И такой вопрос, если двигатель у меня нормы евро 1 мне что нужно покупать другой более современный движок? Заранее спасибо за ответы

Павел | 17:38, 03 бер 2020

Я не могу сказать про наш техосмотр, но в других странах примерно так: если машина с завода вышла евро 2 - она должна вписываться в уровень выбросов евро 2 и выше. Если вышла с евро 6, а вы вырезали катализатор и сделали евро 2 - машина не пройдет ТО. Все нужно покупать новое, когда старое выходит из строя. Если рейка течет, сайленты порваны или шаровые люфтят - добро пожаловать на замену или ремонт. Если вашей рейке 30 лет, но она не течет, не стучит и не клинит - менять ее не нужно.

Гість | 11:31, 04 бер 2020

Ну тогда если все как Вы говорите то впринципе я не вижу ничего страшного в этом техосмотре.

Олександр | 02:37, 01 трав 2020

Скажу как человек который не посредственно проводит проверку мех транс средства ';вы не только правы а этого требует норма закона!!!!! И харош балаган, авто должно выглядеть и мех соответсвовать на момент его даты производства.и точка ,ево 5-6-8 завтра 10 это бред людей котоые как те бабки на рынке или у подьезда....

Володимир | 01:12, 12 бер 2020

про б/у можно таже не говорить там без взятки вообще не пройти было

Олег | 16:22, 01 бер 2020

Чергова корупційна схема...Якби економічна ситуація в нашій країні була кращою то невже наші громадяни мазохісти і продовжували би їздити на старих дрантивих автомобілях, питання риторичне.Та і взагалі дуже невеликий відсоток дтп стається через незадовільний технічний стан т/з.Просто влада черговий раз хоче до нитки обдерти власних громадян.

Гість | 16:26, 01 бер 2020

Если ТО будет настоящее ,а не для галочки,я за!

Андрій | 19:59, 01 бер 2020

Тобі 15-ть років???

Гість | 10:15, 03 бер 2020

да он видать на троллейбусе катается

Андрій | 19:22, 01 бер 2020

Податок за ТО ввели в вартість пального,його відмінусують ???

Павел | 20:31, 01 бер 2020

А кто говорит про возврат налога, который платили одновременно с ТО?

Jullik | 09:53, 02 бер 2020

Фиксированная цена за то 29.00 грн,бюро безопасности это не прибыльная организация,на зарплату хватит с головой.если будут брать больше,протест всеУкраинский.

Александр | 14:09, 02 бер 2020

знову хабарі і т.д. нічого нового тільки грабити і обдирати

Гість | 18:52, 02 бер 2020

Знову на ті самі граблі, давайте проголосуємо за відміну ТО.для легкових авто.

Александр | 09:17, 03 бер 2020

М да ..а от чего зависит ставка налогооблажения ... данной процедуры ? Да и сначала будет наплыв . А позже . Как всегда можно будет решить ....

Гість | 15:05, 03 бер 2020

Техосмотр в Украине = коррупция в чистом её виде

Гість | 17:38, 04 бер 2020

Как имели народ, так и дальше хотят поиметь.Одним словом пора за вилы и косы браться и делать барабум.

Гість | 17:42, 04 бер 2020

Пора вилы и косы брать в руки и делать обрезание.

Alexandr | 00:11, 05 бер 2020

сдам в оренду катализитор! Посуточно! Не дорого!)

Евгений | 05:24, 05 бер 2020

Достали опять хотят ввести поборы с людей. Чистейшей воды коррупция.

Андрей Грач | 07:58, 05 бер 2020

Да, достали вы уже, на маршрутка видно обеспечение безопасности, и как проводятся То, збор денег и только

Гість | 15:16, 05 бер 2020

А націнку на паливо скасують?

саша | 23:50, 05 бер 2020

Не забывайте о качестве топлива перед тем как менять катализатор и лямбда зонд!!!!!оно у нас сами знаете какое!

Гість | 21:25, 06 бер 2020

Не партесь. Всё будет, и дороги, и Т.О ... Конечно же нужно сперва повысить уровень жизни в стране, делать дороги, и потом можно говорить о обязательности прохождение Т.О. Потому что сперва надо снять штаны, трусы а потом ср..., А не наоборот. Это же закон, во всём должен быть порядок действий. PS А на счёт смертности на дорогах, нужно ставить фото/видео фиксацию, и штраф за скорость не маленький. Украинцы, честно говоря вы ездите как бешеные, это правда, наказывать вас нужно за такую езду.

Юрий | 11:48, 07 бер 2020

Техосмотр в течении двух лет- нормально. Но придорожные проверки техсостояния это снова поборы и взятки. На трассе всем предложат за пару копеек решить вопрос. А в случае отказа - пообещают найти и создать проблему.

Гість | 21:05, 07 бер 2020

Сначала надо сделать доход у населения близок к ЕВРОПЕ, чтобы люди могли покупать новые авто. А не так, как сейчас: человек копит - копит, потом покупает б/у авто с ЕВРОПЫ. Немного проехав, приходится вырезать катализатор и сажевый, так как они убитые приходят, а стоят космических денег. В итоге : ЕВРОПА- в выигрыше ( сбыла свой хлам), НАША ВЛАСТЬ - в выигрыше ( куча бабла идет) и ... угадайте кто будет в проигрыше ? Правильно - мы, рабы 21-го века!!!

Гість | 22:20, 07 бер 2020

Проведення подорожнього ОТК це знову народження корупції Просто на подорожньому ОТК будуть брати відкати і їхати дальші без перевірки- притому це на 100% буде так. Придорожні ОТК це лишне. З повагою пенсіонер

влад | 13:09, 08 бер 2020

Це питання є спірне.Техогляд на мою думку потрібен. Першу чергу для того щоб хоть трохи заставити подбати за себе, за свою безпеку. І не спорю, згоден доріг у нас немає, ремонт любого авто виходить не дешевий. Але коли доброзличливий пан перекуп пхає тобі авто без подушок безпеки, зварене з двох і більше авто, яке потім розсипається на очах за пів року після користування, зі скрученим однометром на тисяч так 300, як мінімум і ще там з купою дефектів. Або коли ти сідаєш в маршрутку яка просто стає на кожній зупинці щоб пікачати повітря в ресивер, бо інакше не буде гальм і т.д. Але дана процедура має проводитись свідомими людьми, без всякого кумівства і панібратсва в даних установах. Має все чесно фіксуватись. А по друге всі пишуть за хабарнитцтво і побори. Погодьтеся хабарництво люди самі породили,самі тепер і самі від того страдаєм.

Олександр | 20:21, 08 бер 2020

Примут по любому. Банда в ВР в большинстве. Бабки же нужно отбивать.

Валерий | 11:59, 09 бер 2020

Очередной побор от Зе шоблы! Особенно нагло выглядит придорожный ОТК который позволит законно драть владельца авто каждые 3 месяца и момент когда нужно будет снова проходить ОТК при перерегистрации ТС. Отличная коррупционная фишка, такое даже при уголовнике Яныке не придумали он его кстати этот ТО вообще отменил из-за коррупции. Браво слуги но не народа! Ушлёпки. Вы в пример Европу ставите и опыт перенимаете только в тех случаях когда стричь народ на бабки и почему то скромно молчите про их уровень жизни,зарплаты,медицину,образование,пенсии и т.д.

Валерий | 12:18, 09 бер 2020

Согласно директиве ЕС на которую опираются законодатели??? Я правильно понял??? Вы серьезно??? А что Украина уже ЕС? Почему мы опираемся на законодательную базу союза государств членом которых мы не являемся и скорее всего никогда не станем? Вы там с головой дружите? А насчет ОТК на дороге это что за треш такой? То есть например человек спешит в аэропорт или на поезд или вообще в больницу и тут его останавливают на дороге и давай ОТК проводить визуально,углубленно, с приборами и даже если им стукнет моча в башку то могут и на ближайшую станцию ОТК направить? Отказ значит штраф и анулирование сертификата ОТК, который у человека был,а значит ТС исправно. Получается будут вместе с полицией кошмарить народ на дорогах, вынуждая дать взятку,чтобы не терять время с этим бредовым ОТК,а если денег не дашь то тогда ОТК по полной процедуре и с пристрастием! Дурдом какой-то? Вы там не в себе все депутаты за такое скотское отношение вас уже ненавидит страна!!!

Александр | 14:45, 12 бер 2020

Не нажруться твари

Ярослав | 21:05, 12 бер 2020

Ураааааа Топливо подешевеет !!!!! А мы ж в Украине... Опять Олег Николаевичу звонить нужно по поводу ТО чтоб не ездить...

Денис | 10:39, 14 бер 2020

Покупайте старые авто и будет вам щастье))) на ретро авто ТО не приходится. А ретро авто по европейским стандартам это авто которому 30+ лет

Гість | 12:53, 14 бер 2020

прикол в том что с этим ТО проще пересесть на какую-нибудь ВАЗ классику у которой заводом ни катализатор, ни хрена не предусмотрено. А то что предусмотрено самому можно в гараже починить.

Игорь | 11:36, 14 бер 2020

Пишем питицию на отстранение АВАКОВА с должности ! Он еб...н , нажраться не может ни как ! Лучше с пенсиями разберитесь и с зарплатами чиновников , ХВАТИТ ГРАБИТЬ ! Уроды одним словом !

Гість | 12:52, 14 бер 2020

а LED лампы можно ставить в авто? Или такая машина ТО не пройдет?

Григорій | 15:31, 14 бер 2020

Щоб запровадити техогляд перше потрібно зробити дороги нема техогляду нема проблем

Гість | 22:34, 17 бер 2020

Очередная схема отбора денег у населения.

Станислав | 07:22, 18 бер 2020

А хто буде перевіряти відсоток цих придорожніх ОТК? Будуть зупиняти всіх підряд та лазити шукати вогнегасники та аптечки, як в 90-х.

Виталий | 14:01, 18 бер 2020

Прикольно придумали. Остановит полицай и скажет "давай 200 грн или на придорожную ОТК поедешь" Гайцы скажут депутатам большое спасибо

Денис | 21:09, 21 бер 2020

А какого проходить ОтК после перерегистрации тс?)) В Европе давно новый владелец получает и ликвидность старого контроля! Или при покупке тс у него сразу же она развалилась???))) Вот вам пример наживки на людях...

Сергей | 11:09, 22 бер 2020

И сколько будет стоить это ТО?...если так бьются за безопасность и ради нее..то ТО должно быть БЕСПЛАТНЫМ !

Alex | 12:18, 25 бер 2020

я згоден спочатку нехай зроблять нормальні дороги, а потім чіпляються до підвіски авто. і друге коли відмінили ТО, то до ціни на паливо добавили певну суму. ця сума повинна була іти на ремонт доріг. якщо введуть заново ТО, то значить і нехай на цю суму зменшать ціну на паливо. а так виходить ціна на паливо завищена, доріг не має, так ще й за ТО плати.

Александр | 14:25, 29 бер 2020

Значит будут грабить ......

Владимир | 12:16, 01 квіт 2020

Насколько известно по причине неисправностей авто практически нет аварий,тем более сейчас одни иномарки у которых на ходу колеса не отпадают,да и каждый водитель не враг себе который при обнаружении какой то неисправности всегда заедет на сто и устранит ту или иную неисправность, напрашивается вопрос ,для чего нужен это злощасный тех.осмотр? конечно же для развода коррупции и просто выкачки денег из народа.

Гість | 19:22, 03 квіт 2020

Це все є корупція! Каталізатор іди купи собі до жигуля! А от ксенони і справді є важливим моментом,народ не вміє регулювати фари і ставить ксенон (знову ж таки та оптику яка налаштована не на дорогу а на зустрічку) таких і справді треба карати...но не гривнем (оскільки до казни дійде в кращому випадку 0.1% штрафу) а зломленим пальцем-як попередження про регулювання оптики)))

Николай | 09:32, 05 квіт 2020

За рулем на фурах с 90-х. Каждая последующая власть нагибает ниже и ниже. Если эта ВР примет этот закон, больше голосовать не пойду. В стране всего немерено, только ТО недостает.

Гість | 18:39, 05 квіт 2020

Якщо приймуть цей закон про то прості люди які ходять на роботу за мінімальну заробітну плату змушені будуть здати свої 30 річні машини в миталолом бо такі машини то не пройдуть та й запчястів до них нормальних немає. В вівши то люди просто недовірятимуть ніякій більше владі яка здира з простого народу остальню сорочку . Для когось ці машини єдиний спосіб добратися до лікарні чи по першому звонку поїхать достареньких батьків.

Victor Perekrestov | 12:29, 07 квіт 2020

Опять возвращаемся к старым граблям ! Ну сколько ещё времени можно насиловать водителей ? Какой техосмотр может быть при корумпированой полиции ? Это бред ! Наведите порядок сначала в верховной раде потом в полиции ! А потом уже начинайте думать как гнобить народ !

Гість | 20:06, 14 квіт 2020

проблема в обновлении автопарка евро техосмотр давай евро пошлину . иначе хрен вам . драть с людей бегом решили а растаможку 3 года тянут . .

Серега Николаевич | 20:51, 14 квіт 2020

Не как не нажрутся

Василь | 23:40, 20 квіт 2020

До чого ЄС до Незалежної України? Згідно ПДР України водій відповідає за тех.стан. Це просто рекет, та особистий бізнес олігархів.

дима | 21:20, 22 квіт 2020

А может стоит начать с строительства нормальных качественных дорог а не обдирать водителей на каждом углу раз в три месяца ! Но по закону ! Будут стоять и доить по закону на дороге !

Oлег Pro | 17:38, 24 квіт 2020

Немає дороги яке на.. й то.. .

Александр | 08:30, 25 квіт 2020

Дорог нет! а техосмотр есть!(дурдом)

Вячеслав Петрович | 12:19, 02 трав 2020

Дайте людям заробити на норм авто а бо бляхи а потім ТО Мій ваз2112 2006р не пройде ТО ніколи вжиті а нас ще є старіші жигулі

Александр | 20:23, 08 трав 2020

Вы наивные думаете его кто-то будет проходить - знаем, помним, будем решать

Максим | 18:10, 23 трав 2020

От бляха люблять вони цифру в 17000

Михаил | 00:05, 04 лист 2020

Черти, опять создают схему для взяток! Вводят платежи и налоги на всё, что только можно. Вспоминается всеми нами ненавистный янукович, который эту петушиную тему отменил, сразу задумываешься о том, что с зэком как-то даже по-лучше было чем с этими пархатыми клоунами.

Гість | 23:22, 07 січ 2021

Реклама! Онлайн прохождение ТО, можно после пожара и без катализатора, запись на лето... первым 100 клиентам скидка 100 грн и вонючка в авто бесплатно. ВеЗе Вам!

Додати коментар до статті Читати усі коментарі (215)

Каталог автосервісів України

Дивитись всі →

AUTO.RIA безпечний для вас
Ми використовуємо cookie-файли. Ознайомитись з Політикою використання файлів cookies
Налаштування файлів cookies
Ми (ARS ONLINE OÜ) використовуємо cookie-файли (cookies), обов'язкові для роботи нашого сайту і сервісів, на підставі легітимного інтересу. Також, ми хотіли б із вашої згоди встановити на вашому пристрої опціональні аналітичні cookies для запам'ятовування даних про перегляди та користування сервісами, а також маркетингові cookies, які допоможуть нам зрозуміти, які сервіси і продукти цікавлять користувачів найбільше.
Вмикаючи ці cookies, ви сприяєте поліпшенню наших сервісів і продуктів. Детальніше про cookies читайте в нашій «Політиці використання файлів cookies». Обов'язкові cookies ми встановлюємо в будь-якому випадку. Нижче ви можете дозволити чи не дозволити нам установку опціональних cookies».