Національна мережа магазинів EVA спільно з «Нова пошта» та благодійним фондом «Коло» організували адресну доставку засобів дезінфекції в 242 опорні лікарні країни. Розповідаємо, як це відбувалося на прикладі Вінницької міської клінічної лікарні №1.
«Добрим справам карантин не завада, а скоріш стимул для них». Цим правилом сьогодні керуються Лінія магазинів EVA, «Нова пошта» та благодійний фонд «Коло». Спільними зусиллями ці компанії організували збір та адресну доставку сотень літрів і кілограмів миючих та дезінфікуючих засобів у понад дві сотні українських лікарень, які зараз працюють на «передовій».
У вівторок, 28 квітня таку допомогу отримали 10 медичних закладів нашої області. Серед них була і міська клінічна лікарня №1, яка ще до впровадження карантину почала приймати хворих на COVID-19 пацієнтів.
Допомоги надійшов цілий палет. У ньому пральний порошок, антисептики, рідке і антибактеріальне мило, гель для туалету, універсальний миючий засіб і білизна. Таким набором, ймовірно, нікого не здивувати, проте кожен з цих препаратів для лікарень сьогодні на вагу золота.
Заступниця директора лікарні з адміністративного управління Ірина Дрогомерецька розповідає, що систематична обробка всіх поверхонь дуже важлива для перешкоджання розповсюдження інфекцій. Білизна, за її словами, стане чудовим засобом для обробки приміщень. А рідке мило, яке має властивість швидко закінчуватися, буде розподілятися між боксами і напівбоксами з інфекційно хворими пацієнтами.
— Якщо медики звикли до виконання небезпечної роботи, то пацієнти, які ніколи не стикалися з подібним, переживають і навіть бояться. Їм важливо відчувати себе в безпеці і проводити ізоляцію в чистоті, — продовжує заступниця директора. — Саме тому ми дуже вдячні EVA за надану нам можливість повною мірою реалізувати вимоги санітарного-епідеміологічного контролю.
Придбання цієї противірусної «зброї» для наших медиків стало можливим завдяки кропіткій праці працівників Лінії магазинів EVA та благодійного фонду «Коло». Протягом трьох тижнів вони вивчали нормативи МОЗ, прораховували кількість ліжко-місць у кожній опорній лікарні, максимально можливі витрати дезінфікуючих засобів і визначали кількість товару, яку необхідно закупити на місяць карантину.
Після, за отриманими даними у розподільчому центрі компанії було сформовано набори найнеобхідніших товарів і завдяки компанії «Нова пошта» ці посилки доставлені у лікарні.
Зокрема у Вінницькій області допомогу отримали: КНП "Вінницька центральна районна клінічна лікарня", КНП "Жмеринська центральна районна лікарня", КНП "Калинівська центральна районна лікарня", КНП "Могилів-Подільська окружна лікарня інтенсивного лікування", КНП "Тростянецька центральна районна лікарня", КНП "Хмільницька центральна районна лікарня", КНП "Вінницька міська клінічна лікарня №1", КНП "Шаргородська центральна районна лікарня", КНП "Вінницька обласна клінічна дитяча інфекційна лікарня ", КНП "Козятинська центральна районна лікарня".
Загалом в Вінниці та Вінницький області медичним закладам передано:
Всього на понад 200 опорних лікарень України компанія виділила та розіслала понад чотири тонни прального порошку, три тисячі літрів антисептика і рідкого мила, понад 2,5 тисячі літрів гелю для туалету, дві тисячі літрів універсального миючого засобу та 25 тисяч літрів білизни. Загальна сума допомоги склала майже 500 тисяч гривень.
Лінія магазинів EVA, «Нова пошта» та благодійний фонд «Коло» впевнені, що доставлені в опорні лікарні України засоби дезінфекції допоможуть захистити наших медиків, які рятують хворих з коронавірусом.
З турботою про кожного!
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 29 від 16 липня 2025
Читати номер