На сайті «Опори» йдеться, що відтепер вони щотижня будуть розповідати про гроші, аудиторію та доброчесність політичної реклами. Для цього будуть використовувати дані відкритої Бібліотеки політичної реклами.
Перші результати досліджень, що були проведені з 13 по 19 січня показали, що в цей проміжок часу на Фейсбуці було опубліковано 1002 повідомлення політичного характеру, а в Інстаграмі 46.
Найбільше політичну рекламу показували користувачам соціальних мереж у Києві — 15,61% від усіх показів. На другому місці Харківська область — 12,69%. Замикає трійку Вінницька область — 8,75%. Далі йде Львівська (7,30%) і Одеська (6,15).
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 13 від 27 березня 2024
Читати номер