Чим менше пасажирів будуть вміщати літаки для збереження соціальної дистанції та профілактики інфікування коронавірусом, тим більші збитки понесуть авіакомпанії. Літати з неповним навантаженням невигідно, особливо авіакомпаніям економ-сегмента, пише LiveMint.
Тому вони будуть компенсувати це або шляхом підвищення вартості авіаквитків, що вже відбувається у світі, або завдяки отриманню дотацій від влади. Втім, можливо, це і не знадобиться, оскільки дослідження показують, що при адекватній вентиляції у салоні літака ризик зараження COVID-19 мінімальний.
Однак вчені Центрів з контролю і профілактики захворювань США довели, що збереження порожніми середніх сидінь у літаках зменшує ризик зараження. У тих рядах, де по три крісла, необхідно залишати порожнім середнє – це збільшить дистанцію між пасажирами. Чим більша ця дистанція, тим нижчий ризик потрапляння заражених часток у дихальну систему. Ну а якщо під час польоту пасажири продовжують користуватися медичними масками, небезпека ще більше знижується.
Свої висновки дослідники зробили на основі лабораторного моделювання впливу вірусу на вузькофюзеляжних і двохфюзеляжних літаках. Коли середні місця в рядах були вільними, ймовірність зараження падала на 23% – 57%. Відзначимо, що останнім часом авіакомпанії майже відмовилися від практики неповного заповнення салонів для збереження фізичної дистанції.
Читайте також:
ПЛР та ІФА: де і за скільки у Вінниці можна зробити тест на COVID?
COVID-19 вчора забрав 467 життів. Дані по Україні станом на 14 квітня
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 13 від 27 березня 2024
Читати номер