Instagram – це одна з найпопулярніших соціальних мереж, де кожен може вести свій блог, давати поради та навіть вести бізнес. Саме про те як правильно оформити власний профіль, без перерв і говорили спікери. Серед яких instaзнані блогери Катерина Нейц, Лея Вінницька, Вікторія Кононова, Кристина Май, Юлія Зеленько та смм-спеціаліст Вікторія Шаргородська, також були професійні фотографи Валентин Порохняк, Катерина Дорфман, Олексій Шевчук, дизайнер одягу Світлана Теренчук та модель Анастасія Антонюк. Ведучим вечору був Макс Шум.
На початку організатор фестивалю Євгеній Блищик розповів про підготовку про InstaFestival та інші проекти RIA Media.
Кожен спікер мав свою тему, яку розкрив максимально. Наприклад, Катя Дорфман розповіла секрети правильного портретного фото. Адже Instagram – це, здебільшого, мережа мобільних фотографій і від ракурсу залежить чи стане ваше фото популярним.
Професійна модель Анастасія Антонюк поділилась загальними принципами позування. А Катя Нейц відкрила секрети гарного оформлення фото – редагування та колір. Загалом, дівчата поділилися важливими секретами фотозйомки, які підкреслюють сильні сторони моделі і приховують недоліки.
Валентин Порохняк та Олексій Шевчук зосередились на технічній стороні фото: правильне світло, пропорції та композиція. Instablogger Кристина Май провела воркшоп ще одного важливого фото-жанру – flatlay (зйомка предметів зверху).
Побудувати фото – це одне, а от виглядати на ньому красиво – зовсім інше. Тому Світлана Теренчук, Вікторія Кононова та Юлія Зеленько максимально зосереджувалися на зовнішньому вигляді у кадрі, поєднанні кольорів та модних тенденціях.
Проте, хто б скільки не сперечався, а Instagram – це мережа, де люди ще й читають. Тому блок інстаблогерів, які знаються на будові тексту теж був досить інформаційним та пізнавальним. Так, наприклад, Лея Вінницька говорила про важливість провокативних текстів і заголовків.
Інструкцію зі створення гарного фото і тексту до нього отримано, залишилося дізнатися як зробити пост популярним. Тут до справи взялася смм-спеціаліст Вікторія Шаргородська. Дівчина розповіла про безкоштовні і платні методи просування сторінок та поділилася кількома лайфхаками по збільшенню підписників на сторінці.
Партнерами заходу стали ТМ Teploff – компанія займається шкіряними виробами. Засновник бренду Олексій Теплов мав дві причини підтримати фестиваль:
– Такий фестиваль вперше у Вінниці. Мені подобається брати участь в нових заходах нашого міста. По-друге, інстаграм займає більшу частину життя сучасної молоді. А молодь це наше майбутнє.
Для Олексія головне – якість та вітчизняне виробництво речей власного бренду.
— Чому виробництво вирішили розташувати саме в Україні?
– Я вважаю, що в Україні можна і навіть потрібно робити дуже якісні речі. Але, тим не менш, ринок України засипаний виробами з Китаю. Це був і є виклик для мене. Виготовляти дійсно якісні речі ручної роботи в своїй рідній країні.
— Чому саме шкіра?
– В Україні вистачає неякісних товарів з різних замінників. А вироби з шкіри дуже довговічні. І натуральність завжди в моді!
А от головний адміністратор фітнес-клубу «Planet Fitness» Аліна Бакай, запрошує всіх глядачів та учасників фестивалю на безкоштовне тренування. І говорить про необхідність підтримки таких проектів:
– Нас дуже зацікавив InstaFestival, тому що це перший захід подібного роду у Вінниці. Наш клуб завжди відкритий до співпраці та чогось нового.
Отже, ті хто опинилися на даху ресторану «Панорама» минулої неділі стали на крок ближчими до успішного та красивого профілю в Instagram. Адже у 21-му столітті ця соціальна мережа стала візитною карткою ледь не кожної людини у світі.
А про те, що фестиваль пройшов успішно свідчать відгуки гостей, які одноголосно бажають прийти на Другий Вінницький InstaFestival.
Більше фото шукайте за посиланням.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 11 від 13 березня 2024
Читати номер
Andrey Oleynik
Знание - сила