Теоретично кожен турист отримує мапу Вінниці задарма: варто тільки підійти до одного із трьох вінницьких туристичних інфоцентрів і попросити її у продавця. Але Ольга Гандурська, директор туристичного оператора «Укрвінінтур», у коментарі для RIA/20minut сказала: фастфуд у інфоцентрах продають, а от карти міста - то рідкість.
- Спробуйте купити мапу у одному із трьох інфоцентрів, і у вас нічого не вийде, - розповіла вона.
У понеділок, 3 жовтня, два із трьох інформаційних центрів для туристів були зачинені. У останньому - біля Водонапірної вежі - стояла черга за хот-догами.
Під виглядом туриста журналіст навідалась туди і чесно вистояла чергу за пиріжками та кавою, аби вигукнути: “Мапу мені!” Але, за словами продавчині, безкоштовних мап - і взагалі будь-яких - там немає вже зо три тижні.
- Ви знаєте, що? Навідайтеся до “Подільського туристичного центру”(у його віданні й знаходяться інфоцентри - авт. ). Он він, там, де Башта, - доброзичливо радить продавчиня і тут же припускає, - Хоча там теж мапи навряд чи є.
У такому випадку не залишається нічого іншого, як придбати замість мапи каву латте та направитися до турцентру. Карти Вінниці, до речі, там все ж є: проте тільки польською. Як пояснили у турсервісі: усі мапи українською мовою позакінчувалися.
Складнощі іноземних туристів
Ольга Гандурська також зазначила, що Вінниця - місто до іноземних туристів не пристосоване і у порівнянні із іншими туристичними містами доволі невиразне. І у приклад своїх слів наводить випадок із поляками, що трапився нещодавно.
- Є такий рейс “Вінниця - Варшава” - дуже для них зручний. Перш ніж сідати на літак, вони обійшли близько п'яти турфірм у Польщі і не знайшли інформації про Вінницю. Вони прилетіли до міста на вихідні. Пішли в інфоцентр взяти карту. Постояли трішки й пішли далі, бо бачать: певно, не за адресою підійшли. Бо попереду до лавки стояла черга за хот-догами. Вони не звикли волати поза чергою “Дайте нам карту!”. Тож ходили по місту і думали, на що подивитися, самостійно, - розповідає Ольга.
Жінка вислухала перелік питань і обіцяла відповісти на них згодом. Але потім три дні спроб додзвонитися до неї нічого не дали.
На фото - Юлія Мончак, начальник відділу молоді та туризму Вінницької міськради.
Фастфуд у інфоцентрах: нормальна практика
Володимир Ходацький, директор комунального підприємства “Подільський туристичний сервіс”:
- Це нормально - продавати фастфуд у інфоцентрах. Крім того, за гроші, виручені від продажу фастфуду, ми друкуємо рекламні буклети та мапи Вінниці. І можемо роздавати їх безкоштовно. Останній випуск карт - 2015 року - ще не відобразив назв вулиць, змінених декомунізацією. Але нова карта у розробці. На сьогоднішній день є така статистика, що Вінниця “відтягнула” 7% львівських туристів.
Ситуація з туризмом у Євросоюзі
За інформацією аналітиків Інформаційної кампанії “Сильніші разом!”, зараз галузь туризму у Євросоюзі активно розвивають близько 10 млн працівників.
Про прибутковість туризму свідчать наступні цифри. У 2014 році туристи, що побували в країнах ЄС, залишили там близько €392 млрд, тобто згенерували майже 3% внутрішнього валового продукту ЄС, що склав близько €13,95 трлн в минулому році. За сумами надходжень від туризму лідерство впевнено отримала Німеччина, де осіло майже €112 млрд, наступною за прибутковістю стала Франція із майже €80. Трійку лідерів замикає Іспанія з €24,4 млрд.
Більше про те, що кажуть про Вінницю як туристичний напрямок директори турфірм, читайте у матеріалі "Як виглядає Вінниця очима туристів?".
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 17 від 24 квітня 2024
Читати номер
Daily
Без Имени reply Daily
Анонім