Перелік адрес, за якими сьогодні, 15 листопада 2018 року, немає опалення:
Як зазначають у «Вінницяміськтеплоенерго», відключення вищезазначених будинків від послуги з централізованого опалення відбуватиметься на кілька годин через аварії на тепломережі.
Перелік адрес, за якими немає гарячої води:
Також у зв’язку зі зварювальними роботами тимчасово призупинена подача послуги з централізованого гарячого водопостачання по просп. Космонавтів, 79.
Ще у 18 будинках послуга з гарячого водопостачання подається без циркуляції:
Комунальники зазначають, що через пориви труб по мережах, які виникають, і відключають гаряче водопостачання у будинках. Вони вимушені проводити повторне відключення будинку від послуги з централізованого гарячого водопостачання, щоб ліквідувати новий порив.
Днями по вулиці Первозванного, 66 стався порив. Через це була тимчасово припинена послуга у будинках по вулиці Первозванного, 54,58,60,66,80.
«Наші працівники ліквідовували порив, відновлювали подачу послуги на будинок і одразу помічали виникнення нового пориву. Саме тому доводилося кілька разів відновлювати подачу послуги на будинок і одразу ж її призупиняти», — розповіли в компанії.
«Причина — аварійний стан мереж, які передали нашому підприємству від ДП «Теплокомуненерго Маяк» лише з 1 серпня. З-поміж 26 км теплових мереж та мереж гарячого водопостачання у двотрубному виконанні, які передали нашому підприємству, 80% зношені. Бездіяльність ДП «Теплокомуненерго Маяк» призвела до поривів мереж гарячого водопостачання, із-за яких всі канали підтоплені гарячою водою!», - кажуть у «Вінницяміськтеплоенерго».
Зокрема, 72 пориви на даних мережах підприємство було змушене ліквідовувати лише своїми силами. Для того, щоб налагодити систему гарячого водопостачання від котельні ДП «Маяк», за попередніми орієнтовними підрахунками, необхідно близько 65 мільйонів гривень.
«Саме аварійний стан мереж і безгосподарська діяльність ДП «Маяк» призвела до проблем з мережами гарячого водопостачання, які «Вінницяміськтеплоенерго» вирішує до сьогодні своїми зусиллями», зазначають у відомстві.
У «Вінницяміськтеплоенерго» працює цілодобово диспетчерська служба, куди кожен споживач може звернутися за номером 43-34-95.
Також відкриті до спілкування і в мережі Інтернет. Функціонує офіційний сайт підприємства, де вінничани можуть залишати онлайн-звернення. А також функціонує сторінка в мережі Facebook . Всі звернення, коментарі та повідомлення, залишені і Інтернеті, опрацьовуються і оперативно відправляються з понеділка по четвер з 8:00 до 17:00, п’ятниця з 8:00 до 15:45.
Ми сподіваємося на розуміння споживачів і просимо не хвилюватися. Теплопостачальне підприємство не залишить споживачів без послуги з централізованого гарячого водопостачання.
Нагадаємо, сьогодні, 15 листопада 2018 року, «Вінницяміськтеплоенерго» забарвить воду на тепломережах у зелений колір. Для чого це робитимуть та за якими адресами, читайте ТУТ.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер
Глеб Дигрис
Олексій
Pavlishin Sergey reply Олексій
Думаю всі помічали що навіть в -10 в багатьох місцях проходження труб сніг тане та болото на поверхні
Олексій reply Pavlishin Sergey
Задунайский Торонтуй
Антон
Питання не вирішується більше року !реакції співробітників Вінниця міськ тепло енерго ніякої. ЖЕК #6 також не реагує на скарги!