Півтори тонни паперу та 150 тис.грн: облрада заощаджуватиме на депутатських роздруківках (Пресслужба Вінницької обласної Ради)

Півтори тонни паперу та 150 тис.грн: облрада заощаджуватиме на депутатських роздруківках (Пресслужба Вінницької обласної Ради)

Проєкти рішень на бюджетну сесію Вінницької облради депутати отримають лише в електронному вигляді. Про це повідомив голова обласної ради В’ячеслав Соколовий на своїй сторінці у соцмережі “Фейсбук”.

Нове керівництво облради говорить про повну відмову від системного множення документів на паперових носіях, що дозволить заощадити близько півтори тонни паперу та майже 150 тисяч гривень бюджетних коштів на рік.

Пострадянська бюрократична система, якою за інерцією послуговується більшість українських чиновників, вже давно вичерпала свій запас ефективності. Нині вона здатна лише гальмувати роботу органів влади, здорожчувати її “собівартість”, знижувати індекс продуктивності. Використання великої кількості паперу суперечить й сучасним тенденціям збереження природніх ресурсів, що неприпустимо при нинішній екологічній ситуації в країні.

В облраді підрахували, що в середньому на друк проєктів рішень однієї сесії з додатками для 84 депутатів, посадовців ОДА та працівників виконавчого апарату витрачається 100 кг паперу – це понад 20 тис. аркушів. Ця цифра зростає відповідно до кількості винесених на сесію питань, як і сума коштів, витрачених на закупівлю паперу, обслуговування техніки, оплату людино-годин.

Наприклад, кількість матеріалів, які мали бути роздруковані на позачергову третю сесію становить 194 аркуші. Апарат обласної ради мав готувати 120 таких комплектів, тобто загалом потрібно було роздрукувати 23 280 аркушів. І це при тому, що на порядок денний сесії винесено лише 8 питань.

В середньому для того, щоб депутати отримали роздруківки до 40 проєктів рішень, апарат мав закупити папір на 3 тис. грн. Однак придбати папір – це найпростіша опція в процесі підготовки до сесії. Адже усі матеріали множаться на спеціальній копіюваліній техніці, яка потребує обслуговування та заміни витратних матеріалів. Так, техобслуговування ризографів та копіювальних апаратів (придбання фарби та майстер-плівки) обійдеться у 3100 грн на одну сесію. Промивка барабанів та заміна роликів – ще 1800 грн. До 2000 грн доведеться витратити на техобслуговування листопідбірника з брошуровщиком. В сумі, для друку проєктів рішень на одну сесію, потрібно витратити 9900 грн та десятки годин праці співробітників апарату.

– Відмова від паперових носіїв – це не лише про економію коштів та доцільне використання технічного та людського потенціалу. Це про нові формати в роботі, про мобільність, ефективність та оптимізацію ресурсів. Про те, щоб йти в ногу з часом і нести якнайменшу шкоду екології. Навіть протиепідемічні норми зобов’язують нас переходити на віртуальні та електронні носії інформації, –прокоментував голова облради В’ячеслав Соколовий.

За його словами, відсутність роздруківок жодним чином не вплине на роботу депутатів, адже кожне місце в сесійній залі обладнано сучасним планшетом – доступ до проєктів рішень буде зручним та швидким. У міжсесійний період депутати отримуватимуть всі необхідні матеріали на електронну пошту.

В облраді переконані, що перехід на “цифру” допоможе ефективніше працювати, полегшить синхронізацію з іншими органами влади і позбавить від зайвих витрат. Така закономірність спостерігається на прикладі усіх органів місцевого самоврядування, виконавчої влади, профільних відомств, які вже перейшли на електронний обіг документів.

Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Вінниці за сьогодні
19:15 Екстремальна їзда на даху Range Rover коштувала «каскадерам» лише штрафу й протоколу photo_camera 18:27 «Патрульний мало не зашпортнувся з TruСАМ у руках». За що поліцейські покарали подружжя військових офіцерів? 18:21 До яких лікарів можна звернутися без електронного направлення? 17:58 Зібрали 66 тисяч гривень на ЗСУ. В техколеджі відбувся благодійний бал в стилі 60 – 70 років photo_camera Від читача 00:11 Учні з Вінниці здобули призове місце на Таборі підприємництва у Львові 17:23 Родинам полеглих військових у Вінниці вручили державні нагороди, присвоєні захисникам посмертно photo_camera 16:46 ТОП 3 ідеї, як відсвяткувати день народження сучасного підлітка у Вінниці (партнерський проєкт) 16:19 Сьогодні у Вінниці завершують опалювальний сезон 15:30 Що таке шале? Про затишні будиночки на природі та хто їх будує (Новини компаній) 15:21 З палаючої квартири на вулиці Дачній у Вінниці врятували чоловіка 15:15 Власна справа від 100 тисяч гривень: який готовий бізнес можна придбати у Вінниці photo_camera 14:24 Чемпіон підняв гирю 220 разів. В області визначили найкращих спортсменів серед аграріїв 14:14 У лабораторії виготовляли кілограм амфетаміну на місяць і збували через мережу клієнтів у Вінниці play_circle_filled photo_camera 13:20 Напівфабрикати: шкода чи користь? (партнерський проєкт) 13:16 Внаслідок масштабного обстрілу 22 березня пошкоджені всі енергоблоки на Ладижинській ТЕС 12:57 Чому «Долина» має забрати водомати з Вінниці? Отримали пояснення від мерії 12:12 Судитимуть ділків, які пропонували «посприяти» отримати посаду ректора медуніверситету 12:06 «Дуже вчасно! Дуже красиво й потужно!» Чим вразив концерт-реконструкція у Вінниці? play_circle_filled photo_camera 11:22 Уряд уточнив перелік ВПО, які отримуватимуть допомогу на проживання. Що нового? 11:10 Дитяча стоматологія у Вінниці: обирайте кращих дитячих стоматологів! (партнерський проєкт)
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Вінниці Ваші відгуки про послуги у Вінниці
keyboard_arrow_up