Експерти з проекту «ПРОМІС» зараз досліджують економічну та культурну присутність Вінниці на національному рівні. Опитування проводиться онлайн, в гугл-формі. Учасники з інших міст та областей мають відповісти на чотири блоки запитань.
Не розумієте, що таке бренд та навіщо це Вінниці? Відповіді знайдете у статті: П’ять запитань про “бренд міста” і чому це потрібно?
У першому — назвати вінницькі продовольчі товари — про які чули, якими користуєтесь та які враження від вінницької продукції за п’ятибальною шкалою. Далі так само пропонують оцінити якість освітних та інтелектуальних послуг (консалтинг, IT-фірми, університети тощо).
Але культурі в опитуванні надали найбільше місце: жителям інших областей пропонують відповісти про які культурні заходи та фестивалі у Вінниці вони чули і побували. Тут згадано Artgnosis, VINNYTSIA JAZZFEST, органний фестиваль «Музика в монастирських стенах» та інші
Наступний блок питань один з найцікавіших — учасники опитування мають написати, з чим вони асоціюють Вінницю, чи може місто «привабити» бізнес та чи хочеться сюди переїхати на постійне місце проживання.
Наприкінці опитування потрібно лише зазначити вік, стать, вид діяльності та з якого респондент регіону.
Заповнити анкету можна ТУТ. За додатковими запитаннями звертатися до Андрія Нагорного.
Нагадаємо, що за результатами опитування самих вінничан, головним символом міста обрали водонапірну Вежу на Європейській площі.
Пропонуємо подивитися на ідеї для іміджу Вінниці від редакції «20хвилин»:
Пишіть у коментарях власні ідеї для бренду міста і журналісти «20хвилин» їх розглянуть разом з експертами.
Читайте також:
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер