Англійських школярів відрізняли від наших лише по бейджах з іменами, які їм причепили на одяг. В іншому вони поводилися так само безпосередньо, як і усі діти: бігали по школі з одного поверху на інший, весело сміялися у коридорах навчального закладу, збираючись зграйками на перервах та тихенько сиділи на уроках.
У спілкуванні - без проблем
- До нас часто приїздять делегації з різних країн, але це вперше ми приймаємо одночасно стільки гостей. З Великобританії до нас для обміну досвідом приїхало 37 людей, 28 з них – учні. Усі вони живуть в сім’ях наших школярів, - розповідає директор школи-гімназії №1 Микола Свіржевський.
Директор каже, що сімей, які подали заявки, щоб прийняти до себе гостей, було набагато більше, ніж потрібно. Багато батьків хотіли дати можливість своїм дітям ближче познайомитися зі своїми однолітками з іншої країни та у побутових умовах повправлятися у розмовній англійській мові.
- Переважна більшість наших учнів вільно володіє англійською мовою, спілкування з англомовними дітьми у них проблем не викликає. У нас спеціалізований навчальний заклад: школа - гуманітарна гімназія. У спеціалізованих класах, а їх 44 з 56, діти поглиблено вивчають англійську, німецьку та французьку мови, факультативно вивчається італійська, польська та навіть китайська, - розповідає Микола Свіржевський. – У гімназії 50 викладачів іноземної мови. Я сам вільно не володію англійською, але уже на півшляху до цього. З такими вчителями інакше не можна!
Багато знають та вміють
Школярі з англійської делегації - різного віку, з різним кольором шкіри, та однаковим щирим здивуванням від того, як багато знають вінницькі учні.
- Вашим дітям можна позаздрити у тому, що у них коротші уроки, ніж у нас – наші тривають 90 хвилин, і в класах у нас набагато більше учнів, – каже англійська шестикласниця Ніколя Хамельсон. – Але у нас набагато менше предметів, я в захопленні від того, скільки знають та можуть зробити ваші учні. Ще мене вразило те, що у вас змішана школа, в якій навчаються діти різного віку. У нас - початкова, середня та старша школи окремо.
Голова благодійного фонду Роберт Берк, який фінансував поїздку, згоден з такою думкою.
- Ваші учні просто супер, якби у них були такі технології, як у нас – вони б володіли світом, - каже він.
Заступник директора однієї з найкращих шкіл міста Пітерборо Хіларі Фолкнер каже, що можливо саме відсутність надсучасних технологій і робить наших дітей такими.
- У наших класах на кожну дитину по одному комп’ютеру, основні їх комунікації з вчителем та між собою проходять саме за ним, дуже не вистачає живого спілкування. Нашим викладачам дуже сподобався ваш зв'язок вчителя з учнем, - каже вона.
Зарплата вінницьких вчителів стала найбільшим здивування для їх колег з Англії, вони не розуміють, як можна з таким рівнем знань та кількістю роботи працювати «за копійки».
- Коли я запитав у них, чи згодились би вони, отримуючи такі ж кошти, працювати в нашій школі, вони хором відповіли: «Нізащо», - розповідає Роберт Берк.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 17 від 24 квітня 2024
Читати номер
Anonymous
Anonymous
Anonymous
Anonymous
Anonymous reply Anonymous