В Україні революціоний телепроект буде називатьсь «Время строить», вести його буде Оксана Марченко. В ефірі «Інтера» вже йдуть промо-ролики, у яких відома телеведуча в робі та касці керує бульдозером.
Шоу вперше показали у 2003 році на американському телеканалі АВС. Воно викликало справжню революцію на ТБ, адже його головне завдання – не розважати, а допомагати.
Згідно біблії формату, учасники проекту – дуже гідні сім'ї, які за трагічною випадковістю опинилися без даху над головою або мають серйозні проблеми з житлом. Незважаючи на труднощі, вони не здаються, займають активну життєву позицію, користуються повагою і любов'ю друзів, родичів, сусідів і знають не з чуток, що таке соціальна відповідальність. Команда проекту не просто ремонтує або відбудовує для сім'ї будинок у неймовірно стислі терміни, але і змінює життя людей на краще. Проект підкорив телеглядачів США і продовжує підкорювати світ: формат було успішно адаптовано у чотирнадцяти країнах і скрізь він пройшов з високими рейтингами. На думку представника компанії-правовласника, «Інтер» створює одну з найбільш масштабних версій реаліті-шоу. І зовсім скоро глядачі її побачать. А поки – 5 цікавих фактів про те, як створювалося і розвивалося шоу Extreme Makeover: Home Edition.
Проект було засновано за активної участі американського телеведучого, дизайнера і будівельника Тая Пеннингтона. До ведучого звернулися представники телекомпанії з пропозицією зняти якесь незвичайне і цікаве шоу.
— Я хотів реалізувати свою мрію: зробити щось на зразок Make A Wish, наприклад, реалізовувати мрії дітей, які борються зі страшною хворобою, – розповідав Тай пізніше. – І ми почали «грати» з ідеями. Поступово придумали побудувати будинок – за сім днів, з участю кількох дизайнерів.
Спочатку воно повинно було бути пов'язане з хаосом будівництва. Але перетворилося в те, що виходить далеко за рамки ТВ-програми і не вимірюється ТВ-рейтингами. Ми надихали людей на волонтерство, на об'єднання заради допомоги комусь, хто цього потребує. Це дуже круто – розуміти, що ми можемо створити сніговий ком таких добрих справ, надихати на це.
У США цей проект викликав величезний резонанс. Бажаючих покликати на допомогу працелюбну команду шоу була величезна кількість. На тиждень на адресу проекту Extreme Makeover: Home Edition приходило до чотирьох тисяч відеозаявок з усіх куточків країни.
Над тим, щоб обробити інформацію і перевірити викладені факти, працювала спеціальна команда журналістів і редакторів програми. Вони відбирали для участі в шоу тільки тих людей, у сім'ях яких трапилася біда і які не можуть впоратися з нею самостійно.
Наприклад, в окремому сезоні проекту – Extreme Makeover: Home Edition – After Storm – було відремонтовано і побудовано будинки цілих громад, які постраждали від руйнівних ураганів «Катріна», «Рита» і «Вільма».
За 9 сезонів проекту в США у шоу взяли участь понад півмільйона волонтерів.
— Дуже багато людей добровільно приходили попрацювати на три години, а потім залишалися допомагати на весь період, – розповідав Тай Пеннінгтон.
І це були не поодинокі випадки: у будівництві брали участь тисячі людей, які спочатку були просто випадковими перехожими або сусідами... Тай зізнався, що це шоу змінило не тільки життя героїв програми, але і його життя.
— Ти не можеш бути частиною цього шоу і не змінитися, — сказав він. — Це шоу змушує вас зрозуміти, що насправді важливо у житті. Що в цьому світі є справді хороші люди. І що в будь-якій ситуації поруч виявиться хтось, хто протягне руку допомоги.
В американському шоу будинку ремонтували і будували за спеціальною технологією всього за 7 днів! Незважаючи на темпи будівництва, ці будинки довели свою міцність.
Коли ураган «Катріна» пройшов над узбережжям Мексиканської затоки, багато будинків було зметено або знищено. Один з уцілілих будинків був побудований командою Extreme Makeover: Home Edition. Будову було суттєво пошкоджено, але все ж вона вистояла. Команда проекту повернулася, щоб його відремонтувати.
— Як будівники будинку, ми пишаємося тим, що він вистояв, незважаючи на руйнівну силу урагану, – зізнався Тай Пеннінгтон.
Крім США, формат Extreme Makeover: Home Edition було успішно реалізовано в Аргентині, Албанії, Бразилії, Італії, Ізраїлі, Нідерландах, Норвегії, Польщі, Румунії, Сербії, Чехії, Іспанії, Туреччині, на Філіппінах. І скрізь пройшов з високими рейтингами. В Америці проект двічі був удостоєний головної американської телепремії «Еммі» в номінації «Найкраще реаліті-шоу».
Яким буде українська адаптація революційного телеформату? Подробиці реаліті-шоу «Время строить» ви дізнаєтеся зовсім скоро. Консультант Endemol Shine Group був вражений розмахом, з яким знімають проект в Україні.
— Я консультував команди проектів в деяких країнах. І хочу відзначити, що українська адаптація – одна з найбільш масштабних, – говорить Вільям Килсдонк, креативний продюсер-консультант компанії-власника формату Endemol Shine. – Я дивлюся на те, що відбувається на майданчику українського проекту, і можу сказати одне: герої програми – щасливчики, які виграли в лотерею неймовірний приз!
Грандіозний проект, який змінить життя людей на краще, зовсім скоро стартує на телеканалі «Інтер». Підписуйтесь на сторінку проекту, щоб першими дізнаватися подробиці нового реаліті-шоу http://vs.inter.ua/.
Новий промо-ролик проекту «Час будувати» – https://youtu.be/sNQ9dpagzCs
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер
Иванов Иван