Аби привернути увагу покупців до вінницьких товарів, у супермаркетах, позначених знаком «Я люблю своє, вінницьке», назву товару підписуватимуть: «своя ковбаска», «свій сирочок», «своя рибка», «свій хлібчик» і далі — смайлик. Маркетологи зазначають, що позитивні емоції впливатимуть на споживача, і він купить саме вінницький «хлібчик», а не просто хліб невідомого виробника, — говорили сьогодні на брифінгу.
«Я люблю своє, вінницьке» і «свою ковбаску» — проект, що був покликаний спонукати споживачів купувати товари місцевих брендів, почали реалізовувати у 2018 році . Мета: виховати споживчий патріотизм і підтримати місцевих виробників, які створюють робочі місця і сплачують податки до бюджету,
— Ми маємо конкуренцію, яка прийшла з національними супермаркетами, що за собою принесли на наш ринок національні бренди, — розповідає засновник і керівник проекту Юрій Меланишен.— Ці бренди серйозно конкурують з нашими виробниками. Впливати на них дуже складно, конкуренція достатньо жорстка. Тому на початку два роки тому ми розробили так звану програму підтримки місцевих брендів у супермаркетах, ввели бренд «Я люблю своє, вінницьке».
На брифінгу також розповідали, що географію проекту розширили, і відтепер дбатимуть про виробників з області. Продукцію, виготовлену на Вінниччині брендуватимуть у супермаркетах України. Адже розвиток регіонального виробника, це розвиток регіону. Ідею проекту підтримав голова Вінницької облдержадміністрації Владислав Скальський.
— Давайте сконцентруємось на тих цінностях і потребах, які є в кожного з учасників цього ланцюжка.Споживача цікавить якість, ціна, наявність.Ми сформували споживацьку культуру споживача, тепер його цікавить, щоб щотижнева продовольча корзина була наповнена продуктами, до яких звик, — зазначив губернатор.— Виробник. Із збільшенням попиту на регіональний продукт, зростають обсяги його виробництва. Він напряму комунікує зі своєю аудиторією, і йому значно менше потрібно вкладати грошей в маркетинг і логістику.
Що стосується того, хто продає цей продукт. Продавцю цікава оптимізація торговельного простору, з меншої площі продавати якомога більше продуктів. Ми — територія. Територія виграє, тому що створюються робочі місця, тому що збільшується обласний бюджет.
Читайте також:
Букет з фруктів чи сертифікат на тренінг? Що їй подарувати на 8 березня
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер
Ols Kat