Який реальний пробіг у вживаних машин, про ціни на автогаз, що не так з безключовими «замками» автомобілів, тест-драйв Infiniti QX50 і офіційно про новий BMW 7 серії.
На який реальний пробіг варто розраховувати, купуючи вживане авто
У всіх, хто причетний до автомобільних справ, свої методи розрахунку середнього пробігу автомобіля – страховики, дилери, продавці, перекупники, автосервісні станції – у кожного своє бачення того, скільки теоретично може проїжджати за рік легковий чи комерційний автомобіль.
Щоб не губитися в здогадках, ми вивчили кілька тисяч перевірених пропозицій про продаж, і отримали наступні результати: українські легківки в середньому «намотують» 15, а малі комерційні авто – 20 тисяч кілометрів на рік. При чому, в перші 2-3 роки після виїзду з автосалону машини експлуатуються більш активно, ніж потім. Крім цього ми з'ясували максимальні і мінімальні пробіги, про останні навіть довелося створити окрему тему – про «гаражні консерви».
«Завжди так не буде», кажуть ті, хто звик кричати «зрада» з кожного найменшого приводу. І, тим не менше, автогаз по 9 з копійками гривень, на початку 2019-го – це реальність. Максимальна ціна – трохи більше 12 гривень. Насправді, навіть якщо не зважати на скептиків, невідомо, як довго протримаються такі тарифи, адже не так давно газ був по 16 гривень за літр, і при цьому ніхто не поспішав викидати газобалонні установки з автомобілів, тобто, «зазор» у заправників є. Втім, навіть якщо це тимчасові маркетингові «шахові багатоходовочки», то автомобілісти від цього явно не програють, принаймні, поки що.
Експерти перевірили системи безключового доступу в 237 автомобілів, і в результаті виявилося, що у 230 з них є слабкі місця, які дають змогу викрадачам дистанційно відкривати й заводити машину. А, як відомо, безключовий доступ – новомодна функція, яку пропонують в автомобілях останніх років випуску. Загалом, поки ви придивляєтеся до замка на важіль КПП, «капкану» на педалі та підбираєте «кочергу» на кермо, виробники пообіцяли розібратися з проблемою і вдосконалити системи безключового доступу.
Що можна отримати за плюс-мінус півтора мільйона гривень, у формі автомобіля? Наприклад – ось такий «фінік», який окрім того, що якісно і красиво зроблений, ще й дуже технологічний. У QX50 двигун зі змінним ступенем стиснення, з хитрою системою кріплення поршнів, яка може налякати моториста, зате тішить екологів, оскільки мотор легко «вписується» в нові, щоразу жорсткіші екостандарти. Та й власника він потішить – всього 2 літри об'єму, а потужності цілих 268 сил.
З колесами все це з'єднується через варіатор, і керується цілою купою електроніки, з «круїз-контролем», який, фактично, «автопілот». Ще, як варіант, можна замовити «віртуальне» кермо. Тобто, звиклий руль залишається, але механічно він не пов'язаний з колесами: замість рейки, валу і шестерні – електроніка і мотори, прямо як в Аеробусів.
А як вся ця «мала авіація» проявляє себе на ділі, ми перевірили, провівши тест-драйв Infiniti QX50.
Все, за чим спостерігала автомобільна спільнота, виявилося правдою – BMW офіційно представила новий седан сьомої серії, і в нього ті самі величезні «ворота» спереду, що раніше були помічені на шпигунських фотографіях. А крім нової зовнішності автомобіль отримав «віртуальну» панель приладів, нову операційну систему, що оновлюється через інтернет «по повітрю» і ще ряд опцій, серед яких «автопілот», здатний сам проїжджати відстань до 50-ти метрів, що корисно на парковках. Ціна новинки – від 88 тисяч євро.
Заходьте на AUTO.RIA частіше – цього тижня у нас буде ще більше цікавих новин!
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 17 від 24 квітня 2024
Читати номер