У кінці травня біля торгівельного центру “Кемпа” з’явилася ще одна об’ємна клумба - у вигляді “смайлика”. Вона створена з тисячі рослин, але сьогодні має не дуже гарний вигляд: очі та усмішка з пінопласту потрощені вандалами.
Її створювали працівники “Вінницязеленбуду” разом з учасницями “Міні-Міс Вінниця 2016”. Але не пройшло навіть кількох місяців, як клумбу треба знову оновлювати: пінопластові очі потріскалися, а “рот” смайлика розбитий вщент.
Нагадаємо, зараз працюють над брендом міста канадські фахівці з проекту ПРОМІС разом з вінничанами. Тоді як поясняють у міськраді, “Вінниця - місто усміхнених людей” не є брендом міста, а є символом “Стратегії розвитку Вінниця-2020”
Читайте також:
Вінниця як товар. П’ять запитань про “бренд міста” і чому це потрібно?
У Вінниці з’явилася ще одна об’ємна клумба – у вигляді «Смайлика»
Вінницькі 3D-клумби: черепаху, ретроавтомобіль та крокодила оновили
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер
Пупкин Вася
Леляк Андрей