До редакції звернулася Галина Кузнєцова з Літина. Її онучка Єва терміново потребує матеріальної допомоги на пересадку кісткового мозку. Родина маленької Єви шукає 65 тисяч у.о. на пересадку кісткового мозку та лікування у спеціалізованій клініці в Білорусі. Дівчинці поставили страшний діагноз – гострий мієлоїдний лейкоз другого ступеня. Це рак крові.
До цієї трагічної історії додались інші подробиці, і вони важливі для вінничан, які бажають займатися благодійністю. Жінка розповіла, що номер картки, на яку надсилали благодійні гроші, довелося поміняти, бо він потрапив на очі шахраям.
- Ось мені зателефонували з невідомого номера. Чоловік представився співробітником Дніпропетровської філії ПриватБанку, сказав, що вони готові перерахувати шість з гаком тисяч гривень, – розповіла бабуся Єви.
Жінка раділа недовго. Після того, як грошовий переказ нібито відправили, пролунав наступний дзвінок. Цього разу «лже-приватівець» сказав Галині, що вона не зможе скористатися коштами, адже на її картці не підключена послуга отримання надходжень від юридичних осіб.
– Він сказав, що мені треба терміново бігти до банкомату і активувати цю функцію. Просив обов’язково подзвонити йому, коли вставлю картку. Мовляв, сама не розберуся, а він пояснить, що до чого, – сказала жінка.
Якби Галина на виході з дому не зустріла сусідку, яка закликала її схаменутись, не було б у неї ані обіцяної благодійної допомоги, ані коштів, що на той час уже були на картці. Аферист пригрозив, що у разі відмови підключити послугу за його інструкціями, щогодинно з картки зніматимуть 37 гривень за прострочку.
Примітно, що шахрай знав не лише обидва номери карток Галини (один з яких ніде не був опублікований), а й номер телефону жінки. Його вона в оголошенні не вказувала, «ходовим» був номер Вікторії, матері Єви. Після інциденту Галина Кузнєцова пішла до місцевого відділення ПриватБанку і заблокувала картку.
Банк допомагає інакше.
- У ПриватБанку діє благодійний фонд “Допомагати просто”. Тобто декілька програм діють на благодійні пожертви клієнтів банку та спрямуються на конкретні закупівлі, під які і створюються ці програми. Адресною допомогою ПриватБанк займається виключно за попередньою домовленістю з адресатом. Але працівники банку ніколи не телефонують, мовляв, побачили вашу історію по телебаченню і хочемо допомогти, – розповіла прес-секретар Вінницької філії ПриватБанку Ірина Ярошинська.
Ірина застерігає не робити через банкомат або термінал операції, які вам незрозумілі.
- Стосовно того, чи потрібно міняти картку після шахрайських операцій, то радимо не вступати ні в які розмови з людьми, що телефонують від імені працівників банку. Навіть якщо вони будуть вас залякувати блокуванням картки чи зняттям коштів. При будь-яких спробах шахраїв з‘ясувати у вас особисту інформацію, одразу кажіть, що зателефонуєте на номер гарячої лінії ПриватБанку 3700 і запитаєте про все у працівників банку. Повірте, після цього шахраї одразу кидають слухавку та вимикають телефон, – радить Ярошинська.
Чотирирічній Єві Кузнєцовій збирають кошти на пересадку кісткового мозку. Бабуся дівчинки, героїня цього матеріалу, має нову приватівську картку, до якої шахраї вже не доберуться через вчасне викриття дій аферистів. Тож просимо відгукнутися усіх небайдужих. Родина Кузнєцових буде вдячна за будь-яку перераховану суму. Особливо Галина Кузнєцова просила подякувати тим літинчанам, які вже переказали близько двох тисяч у. о.
Реквізити для допомоги: Картка ПриватБанку № 5168755626466771 на ім’я Кузнєцова Галина Євгенівна (бабуся Єви). Номер телефону мами (Вікторії): (063) 625 56 67
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 17 від 24 квітня 2024
Читати номер