«Євробляхи»: що змінять додаткові 90 днів та як їх витратити, найпотужніший дизельний Touareg, тест-драйв Renault Kadjar 4x4 та майже електричний Skoda Superb.
Чому додаткові 90 днів не допоможуть «євробляхам»
Коротка версія відповіді – хто хотів, уже «розмитнився». А якщо поглянути на числа, то зараз середня кількість авто, які подаються на митне оформлення, складає близько 500 одиниць на добу. Отже – митниці справляються: поки діяв пільговий період на акциз, щодня розмитнювалось до 10 тисяч легковиків!
Можливо, ще якась невелика кількість водіїв «євроблях» і знайде можливості «легалізувати» автівки, однак це не зробить погоди на авторинку. Рішення додати 90 додаткових днів то строку «нештрафування» було скоріше політичним, аби зняти і без того високу соціальну напругу, яка зросла під час президентських виборів, ніж таке, яке б дало реальну користь активістам, автомобілістам чи державі.
Паротяг летить. Найпотужніший VW Touareg продають з дизелем
Чорна хмара «Дизельгейту», яка чи не найбільше зачепила саме Volkswagen, ще не розвіялась, та й знаків, що забороняють в’їзд дизелям в окремі частини німецьких (і не лише) міст не стає менше, ба, навіть більше. Та це не спинило конструкторів із Вольфсбургу: днями вони представили Touareg із здоровенним 8-циліндровим дизелем, потужністю 412 «конячок» та «тракторним» крутним моментом у 900 Н.м. А хто вирішить собі купити такого, щоб дратувати активістів-борців за екологію, повинен заготувати щонайменше 90 тисяч євро, - саме така ціна VW Touareg V8 TDI у Німеччині. Плюс розмитнення...
Новий Superb проїде до 55 км на електриці. Skoda показала 218-сильний гібрид.
Дивні речі відбуваються на світовому ринку: нещодавно у General Motors оголосили про припинення виробництва мало не культового гібриду з автономним електроходом, Chevrolet Volt. Американці пояснили своє рішення тим, що в більші мірі хочуть сконцентруватись на чистих «електричках», а технологія PHEV свій внесок у розвиток транспорту майбутнього вже здійснила.
А от у Skoda, судячи з того, що тепер у них з’явився гібрид з підзарядкою, з думкою американців наразі не згодні. Новий Superb PHEV матиме бензиновий 1,4-літровий двигун та електромотор, які разом видаватимуть до 218 кінських сил, а запас автономного ходу на електроенергії становитиме 55 кілометрів. Офіційну ціну новинки поки не названо, але за попередніми прогнозами вона сягне близько $43 000.
Тест-драйв Renault Kadjar
Пропозиція у сегменті кросоверів постійно розширюється, і обрати «саме свого» стає дедалі важче. Відмінностей між «однокласниками» буває не так і багато, що ще більше збиває з пантелику потенційного покупця.
Наприклад, Kadjar, який побував у нас на тест-драйві, вирізняється тим, що він один із небагатьох авто, в яких дизель поєднується з повним приводом. Якщо саме така версія вам цікава, та ще й з механічною коробкою передач – ми готові поділитись розширеною інформацією про те, як ця машина поводить себе в різноманітних реальних дорожніх умовах.
Як провести літо з «євробляхою», так, щоб весело
Останнім часом українці занурились у геть серйозні новини – вибори, «розпуск» парламенту, відставки урядовців, нові призначення у владі… Ми ж пропонуємо трохи відволіктись від усього цього, і, якщо така була, – здійснити свою юнацьку мрію. Тобто – спробувати себе у ролі автогонщика. Тим паче, що зараз для цього складаються непогані обставини: на ринку з’явилось чимало дешевих «євроблях», які можна використати для аматорських перегонів на автодромах.
Що цікавенького для своєї «конюшні» можна відшукати у каталогах AUTO.RIA, та де на цих «болідах» можна поганяти, щоб не порушувати закону, ми й розповіли у нашому спеціальному огляді.
Заходьте на AUTO.RIA частіше – цього тижня у нас буде ще більше цікавих новин!
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 13 від 27 березня 2024
Читати номер