Європейська практика показує, що дороги з меншою шириною смуги руху підсвідомо спонукають водіїв їхати з меншою швидкістю.
Заступник голови Мінрегіонбуду Лев Парцхаладзе виклав допис на своїй сторінці у ФБ.
— Сьогодні в Україні ширина смуг руху на дорогах становить 3,5-3,75 м залежно від призначення. Однак європейська практика показує, що дороги з меншою шириною смуги руху – близько 3-3,25 метра – підсвідомо спонукають водіїв їхати з меншою швидкістю. Тому в нових ДБН щодо вулиць і доріг ми вирішили переглянути і адаптувати цю норму до європейських, звузивши ширину смуг руху на українських дорогах при їх проектуванні і будівництві, — пише Парцхаладзе.
Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України змінило в Державних будівельних нормах (ДБН) положення про ширину смуг руху в містах і селах.
За словами Парцхаладзе, такі зміни сприятимуть:
Згідно з новими нормами, ширина смуги руху на магістральних вулицях загальноміського та районного значення в найзначніших, значних, великих, середніх і малих містах, крім доріг безперервного руху, а також на селищних дорогах і головних вулицях становить 3 м.
На магістралях загальноміського значення безперервного руху в великих і великих містах ширина смуги руху становить 3,5 м. На місцевих житлових вулицях і дорогах всіх населених пунктів ширина смуги руху становить 2,75 м.
Нагадаємо, на Космонавтів вінничанин Олександр пропонував зробити двосторонній рух та заїзд до торгового центру.
Читайте також:
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер
Kazimir
Vladimir Sviridov reply Kazimir
Паша Коберник
WWW reply Паша Коберник
Vladimir Sviridov
Sanek Boyko