Найсвіжіші новини про розмитнення, де з'являться нові «радари» TruCam, тест-драйв електричного Jaguar i-Pace і скільки коштує нова Toyota RAV4 в українських автосалонах.
Розмитнити авто зі знижкою вже майже неможливо. Що робити тим, хто не встиг?
Залишається всього п'ять днів на те, щоб розмитнити легковий автомобіль із пільговим, зниженим наполовину акцизом. Щоправда, вдасться це лише тим, хто заздалегідь зайняв чергу на в'їзд в Україну або подав митну декларацію – в останні дні дії пільг скрізь спостерігається аншлаг. Наприклад, на прикордонних пунктах пропуску з боку Польщі «колєйка» з легковиків розтягувалася на 15, а то і 18 кілометрів.
Нагадаємо, що в листопаді, коли нові правила розмитнення тільки запрацювали, навіть йшли розмови про повне бойкотування «драконівських законів», а в день оформлялося два десятки машин. Зараз же швидкість розмитнення – 8000 авто на добу.
До речі, є ймовірність, що навіть після запровадження повного розміру акцизу деякі етапи оформлення можуть спростити і за них не доведеться платити. Коли відповідна постанова Кабіну набуде чинності, замість сертифіката відповідності буде достатньо пред'явити іноземний техпаспорт, в якому вказано екостандарт «Євро». Але це тимчасова норма і стосуватиметься вона тільки «євроблях».
Ви замислювалися, що буде з рештою авто на іноземній реєстрації, які не встигнуть пройти «легалізацію» у відведені 180 днів? А адже встигнуть явно не всі: українські номери отримають приблизно тисяч 160, а ще, як мінімум 300-400 тисяч машин так і залишаться в статусі «євроблях». Взявши за основу напрацювання вчених, ми склали прогноз розвитку подій після введення серйозних санкцій проти тих, хто і далі буде експлуатувати «євробляху», порушуючи Митний кодекс.
Патрульні отримали ще 2 десятки «ТруКамів», і тут же розповіли, де вони будуть їх використовувати, опублікувавши карту доріг з місцями роботи екіпажів, що контролюють швидкісний режим. Втім, така відвертість не перешкода для порушників – вже більше 43 тисяч «гонщиків» відзначені за свої швидкісні досягнення протоколами за адміністративне порушення.
Ми вивчили, що собою являє електричний кросовер британської марки, який не раз (в тому числі і сам виробник) порівнювали з Tesla Model X. Відразу скажемо – машини різні, хоча, по суті, майже «однокласники» за форм-фактором та ціною. Ягуар більш «люксовий» всередині, але «люксовість» ця традиційна – дерево, шкіра, крупні шви, купа кнопок і «крутилок». Тесла ж – «космо-техно-спартанський» стиль.
Їде Ягуар, як і слід було очікувати, добре, і, якщо заплющити очі (чого не варто робити сидячи за кермом автомобіля навіть з «автопілотом»), не так просто відразу відповісти, американське чи британське кермо у тебе в руках. А ще i-Pace вміє синтезувати звук бензинового мотора, і добряче витрачати електроенергію.
В результаті ми дійшли висновку, що обидві машини («Тесла» і «Джаг») класні, але різні. Тут немає переможеного і переможця, різниця між ними суттєва, але криється в деталях. Втім, якщо ви вже в курсі, що за «фрукт» Tesla Model X, саме час вивчити, що за «звір» Jaguar i-Pace.
Нове покоління RAV4 вже доступне в українських автосалонах марки. Поки машину пропонують з двома варіантами силових установок. Передньоприводна «базова» версія з бензиновим 2-літровим мотором, ціною від 665 тисяч гривень. І гібрид, з 2,5-літровим двигуном, і цінником від 852 тисяч. Влітку дилери обіцяють розширити список версій і опцій. А ще, чого не можна не помітити, - дизайн нового покоління «Рава» зробили більш суворим, щоб «відклеїти» від моделі імідж «жіночого автомобіля».
Заходьте на AUTO.RIA частіше – цього тижня у нас буде ще більше цікавих новин!
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 28 від 9 липня 2025
Читати номер