Чому номери доведеться купувати, як «права» та «техпаспорт» опиняться у смартфоні, що знову готує влада для «євроблях», всі таємниці Renault Logan з пробігом та двигуни-довгожителі світового автопрому.
«Техпаспорт» видадуть, а номери купуй сам – нова ініціатива від МВС
Якщо проект закону, розроблений МВС та вже схвалений Урядом, стане законом, реєстрація автомобіля буде інакшою. У сервісному центрі власникам видаватимуть свідоцтво про реєстрацію, та присвоюватимуть електронний номер для автомобіля. Номерні ж знаки доведеться замовляти самостійно у підприємців, які займатимуться їхнім виготовленням, у своєму місті, або ж навіть через інтернет.
Головний біль. Підбираємо уживаний Renault Logan (L90)
Раніше завдяки дослідженню ми встановили, що основний ціновий сегмент, у якому відбувається найбільша кількість продажів авто з пробігом, це діапазон від 5 до 7 тисяч доларів. Саме за таку суму можна придбати Renault Logan першого покоління. І ми вирішили розкрити всі деталі, які слід знати його майбутнім власникам — як перед покупкою, так і після неї, щоб «здоров’я» автомобіля, а разом з ним і ваш сімейний бюджет, бува не «просіли».
«Права» та «техпаспорт» можна буде не тримати при собі
Ще одна ініціатива від української влади: цифровізація документів. І вона почнеться саме з водійських посвідчень та свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. У Кабміні обіцяють вже зовсім скоро запустити у тестовому режимі мобільний додаток «ДіЯ», за допомогою якого, наприклад, патрульним, замість пластикових карток можна буде показувати відповідний QR-код, і цього буде достатньо. Також відсутність фізичних документів не вважатиметься за порушення – електронні копії замінять їх. Головне – не забути зарядити телефон перед поїздкою.
Перехідний період для «євроблях»: штрафи трохи гуманніші?
Історія з «євробляхами» чимось нагадує деякі вулкани, які вважаються згаслими сотні років, проте час від часу здатні налякати місцевих мешканців та туристів димом та парою, які вириваються з жерла. Цього разу у нещодавно зареєстрованому Верховною Радою законопроекті запропоновано відтермінувати до кінця року «драконівські» штрафи для всіх «євроблях», - тобто, не лише для тих, які прямують на митниці, а й для тих, які їздять собі у звичному режимі на «чужих номерах».
Дослідивши якими темпами відбувається «легалізація» авто з іноземною реєстрацією зараз, протягом третього перехідного періоду, можна зробити такий висновок: не те щоб у відтермінуванні штрафів, навіть у додатковому «третьому таймі» не було сенсу. Принаймні, про це свідчить митна статистика.
Робота на пенсії. Двигуни-довгожителі світового автопрому
Зовні автомобілі (принаймні, якщо говорити про більшість «іномарок») змінюються значно частіше і помітніше, ніж всередині. Ми підібрали кілька двигунів, які можна цілком впевнено назвати конвеєрними довгожителями, адже майже без змін конструкції окремі представники цієї підбірки були у виробництві десятками років! Серед них є дещо екзотичні, які не часто трапляються на автомобілях українського автопарку, а є й такі, які можна зустріти щодня. Про що мова? Тисніть «читати більше», і неодмінно дізнаєтесь!
Заходьте на AUTO.RIA частіше – цього тижня у нас буде ще більше цікавих новин!
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 17 від 24 квітня 2024
Читати номер