Які «свіжопригнані» беруть краще, все для покупки VW Passat B6, чим цікавий новий Chery Tiggo 8, чому дешевшають електромобілі та підбірка свіжих краш-тестів від EuroNCAP.
Імпортних авто з пробігом стало в 3,4 раза більше. Що брали у вересні?
Український авторинок давно перестав поповнюватись «євробляхами» - тепер у тренді «свіжопригнані» авто. Тобто ті, які куплені за кордоном і раніше не бували в Україні як «транзитні» чи «тимчасівки». Продовжує зростати й частка перших реєстрацій авто з пробігом: рік тому таких було 60%, а зараз - 76%.
У вересні українці імпортували 23 тисячі легковиків, що на цілих 126% більше у порівнянні з минулорічним вереснем. Всього ж від початку року розмитнено та зареєстровано 321 000 легковиків з пробігом. Які моделі мали найвищий попит у «гонщиків», можна дізнатись, натиснувши «читати більше», ми лиш згадаємо про те, що вересневим лідером серед «свіжопригнаних» став Volkswagen Passat, і якраз про нього ми поговоримо детальніше незабаром.
Головний біль: Підбираємо вживаний Volkswagen Passat B6
VW Passat став своєрідною точкою відліку на вторинному ринку: понад 20 років він тримається в першій десятці найпопулярніших авто з пробігом. Проте, навіть у бестселерів є свої «болячки», про які варто знати потенційним покупцям, щоб за власні гроші не купити собі клопіт.
Ми розібрались, на що варто звернути увагу, обираючи собі «Пассата» шостої генерації, які двигуни зарекомендували себе як надійні, а які краще оминати, які електронні компоненти можуть «капризувати», як себе почуває підвіска на наших дорогах... Тож, підготувавшись теоретично, ви зможете перейти до практики – підбору авто в оголошеннях та замовленні його перевірки, щоб отримати максимально можливу впевненість перед купівлею, яка нині доступна на українському авторинку.
Електромобілі подешевшали. А можна ще дешевше?
Електромобілістам щастить: нульове розмитнення, найдешевша собівартість кілометра пробігу, ніяких замін мастил та фільтрів, а незабаром ще й спеціальні зелені номери отримуватимуть. Та й це ще не все: пропозиція на ринку постійно розширюється, а разом із цим поступово знижуються ціни на авто з електротягою.
Порівнявши шестимісячної давності вартість найпопулярніших «електричок», ми визначили, що зараз більшість моделей стали доступнішими, на кілька тисяч доларів, що, погодьтесь, ще один непоганий бонус. До речі, якщо ви досі експлуатуєте бензинове чи дизельне авто, саме час подумати – а може варто долучитись до спільноти «везунчиків», тобто – електромобілістів?
Авто тижня. Chery Tiggo 8. Чіплявся до старших
Найбільший автомобіль у модельній лінійці Chery, схоже, конкуруватиме не лише зі «своїми», а налаштований відхопити шмат ринку і в іменитих гравців, як-то KIA Sportage чи Nissan X-Trail. До того ж, боротися за покупця китайський кросовер буде явно не ціною, адже за майже 20 тисяч доларів є з чого вибирати.
Зрештою, Tiggo 8 виглядає досить цікаво (не лише зовні, а й всередині) та не вдає з себе копію якоїсь, наприклад японської машини, як це було з китайськими кросоверами колись. Машина має 7 місць, та достатньо простору для них: довжина 4,7 м, а колісна база 2,7 м. Мотор бензиновий півторалітровий турбо: досить потужний (147 к.с), та з майже дизельним крутним моментом (210 Н.м)! До речі: ми ж випробували цю машину на ділі – тож натиснувши «читати більше» ви зможете ознайомитись не лише з «табличними» даними, а й дізнатись, як новий «Тігго» проявив себе в реальних умовах!
Старайся більше! В EuroNCAP розбили партію нових моделей.
До вашої уваги – чергова підбірка результатів випробувань, проведених EuroNCAP за оновленою методикою, в якій враховується не лише узагальнений ступінь потенційного захисту водія та пасажирів автомобіля, а й те, наскільки захищені пішоходи від наслідків імовірного зіткнення з машиною. Врахована й продуктивність електронних допоміжних систем, які працюють задля підвищення безпеки конкретного авто. Цього разу перевірили BMW 1 та 3 серії, Peugeot 208 і Jeep Cherokee. Звісно ж, у нас є моторошне відео кожного випробування.
Заходьте на AUTO.RIA частіше – цього тижня у нас буде ще більше цікавих новин!
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер