«Євробляхи» повернулись, але штрафи для них продовжують діяти, 15 автомобілів, які найчастіше шукали влітку на AUTO.RIA, зустрічаємо Land Rover Defender, 37-річний Mercedes за $52 000 та чи буде новий V8 BMW.
«Євробляхи» повертаються. Офіційно
Новий «перехідний період» запроваджено з 22 вересня, і діятиме він до 31 грудня 2019 року. За цей час легкові автомобілі з іноземною реєстрацією, які досі «на бляхах», ще можна легалізувати. Однак цей, вже третій перехідний період, дещо відмінний від двох попередніх. Головна різниця – не всі штрафи з Митного кодексу для «євроблях» призупинено. Якраз ті, що «найважчі», до 170 тисяч гривень з вилученням автомобіля, передбачені за порушення строків тимчасового або транзитного ввезення, зараз діють.
Це стало однією з причин оголошення про проведення нової акції під стінами Парламенту ГО «Авто Євро Сила». Також активісти незгодні з тим, що досі нема практичного рішення щодо урегулювання правил розмитнення, старі проблеми з оцінкою ТЗ на митницях теж нікуди не зникли, неможливо оформити вантажні авто, які раніше заїхали в Україну на «бляхах».
Ми знаємо, що ви робили минулого літа. 15 нових авто, які найчастіше шукали на AUTO.RIA
Аналітичний центр AUTO.RIA визначив які нові авто найбільше цікавили відвідувачів нашого порталу. Зауважимо, що інтерес у пошуку не завжди один до одного відповідає статистиці продажів. Наприклад, на другому місці опинився MB G-Сlass, хоча зрозуміло, що охочих купити таке авто насправді не так і багато. А от перше місце у KIA Sportage, і тут інтерес цілком співпадає зі статистикою продажів, принаймні, в окремі місяці.
Зрештою, у цій підбірці аж п’ятнадцять автомобілів, тому краще тиснути «читати більше» й одразу ознайомитись з усім літнім «топом». І, звісно, з актуальними цінами на кожну представлену модель.
Автомобіль тижня. Land Rover Defender
Новий Defender став геть не таким, як той, що більшість із нас звикла бачити у кінофільмах з африканськими сафарі. Нова версія позашляховика виглядає цілком «цивільною», й зовсім не брутальною чи підкреслено-простацькою. Такий собі автомобіль, майже як усі.
Проте технологічно, принаймні, як про це кажуть у виробника, авто анітрохи не розгубило тих якостей, за які його поважають любителі офроуду. І навіть при тому, що тепер нема рами, і не лише її, а й КПП з ручним перемиканням та нерозрізних мостів. Ба, буде навіть версія з пневмопідвіскою – сафарі проходитиме комфортно, як удома на дивані. А ще в машині купа електроніки, як допоміжної, так і для розваг, й підключення до інтернету для оновлення «прошивок» бортових блоків керування та для прослуховування онлайн-музики. Ціна (у Німеччині) – від 55 тисяч євро.
Витримка, як у вина. Музей Mercedes виставив на продаж S-Class з 80-х
Часом у розмовах на гаражних посиденьках можна почути, що лише в Україні старі автомобілі коштують «космічних» сум, а от в Європі – усе старе за копійки. Можливо, цей приклад не демонструє повну картину європейського авторинку, проте факт є факт: 37-річний Mercedes-Benz S-Сlass, який виставлений на продаж (пробіг – 36 тис. км), оцінено у 47 980 євро.
Так, машина насправді не з «робочих конячок», добре збережена, та що там добре – її стан навіть через стільки років майже як у нової, і фактично це колекційний варіант. Хоч і їздити по європейських дорогах загального користування це авто зможе без жодних обмежень. Чого воно не зможе, принаймні зараз – так це потрапити до України, і залишитись тут назавжди. Викиди його двигуна не відповідають «Євро-2», тому навіть маючи гроші на покупку та розмитнення, все що поки нам залишається – переглядати фотографії цього «теплого лампового» автомобіля.
Невже спам’ятались? Для BMW готують новий V8… Імовірно
Якби сьогодні Siemens або Bombardier повідомили, що замість своїх високотехнологічних електровозів планують випустити паротяг, у суспільства це б викликало інтерес та подив водночас. Причому, з явною недовірою до такого рішення, а то і його засудженням.
Проте якщо про залізничні машини це лише художня вигадка, то про BMW – чутки, які, як ми знаємо, доволі часто ставали реальністю. Отож, поки декілька крупних автовиробників нібито оголосили про «відмову від розробки нових двигунів внутрішнього згорання», то не виключено, що баварські інженери трудяться над новим 8-циліндровим бензиновим мотором, який встановлюватиметься на 5 серію.
Щодо технічних характеристик – то його потужність може бути і більшою за 600 к.с. які видає актуальна версія S63, якщо мотор стане частиною гібридної установки, або й меншою, якщо доведеться з запасом вписатись в актуальні екологічні стандарти.
В серійне ж виробництво цей двигун може потрапити через 2-3 роки, якраз тоді, коли мало не всі автобренди оголосять про повний перехід на електрику.
Заходьте на AUTO.RIA частіше – цього тижня у нас буде ще більше цікавих новин!
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер