Акциз на розмитнення авто пропонують скасувати, чи вистачить нам дизпалива, як виглядатиме новий Land Cruiser 300, електричний Porsche Taycan, та чи можна повернути вживане авто продавцю, якщо воно не влаштувало вас.
Перша пропозиція. Скасувати акциз при розмитненні на весь транспорт
Якщо з «євробляхами» в автомобільній спільноті та у владних колах, здається, порозумілися, то питання з вимогами до імпорту автотранспорту досі не врегульоване.
Перша пропозиція, яка з’явилась у Парламенті, доволі радикальна і, водночас, проста: ліквідувати з набору податків на імпорт автомобілів акциз, взагалі. Причому, йдеться не лише про легковики (як це було досі), а нарешті про всі види транспорту – автобуси, вантажівки, гібридні авто, переобладнання з вантажних у пасажирські й навіть про кузови для ТЗ. Зниження митних платежів, якщо цей проект стане законом, в середньому становитиме 700-1500 євро для популярних «свіжопригнаних» бюджетних легковиків з пробігом. На стільки ж подешевшають вже наявні подібні автівки в Україні.
Японці показали як виглядатиме Land Cruiser 300
Наразі у розпорядженні шпигунів є лише одне зображення, й те не фотографія, а комп’ютерний рендер, зроблений на основі прес-форм, які цим же шпигунам вдалось підгледіти десь на тойотівських заводах. Щоправда, якщо нова «трьохсотка» виглядатиме так – навряд чи у когось будуть заперечення щодо показаного варіанту. Хіба що, боковини варто таки освіжити. Зрештою, це лише шпигунський рендер, а не офіційна презентація, яка запланована на осінь цього року. А якщо ми вже розпочали з чуток, то ось ще одна: поговорюють, що двигунів V8 у новому «Крузері» більше не буде. Натомість з’являться гібридні версії з 3,5-літровим шестициліндровим бензиновим турбомотором.
Автомобіль тижня: Porsche Taycan
Схоже, що з’явився автомобіль, який можна було б віднести до категорії «вбивць Tesla», але ні виробник, ні здоровий глузд не дозволяють цього зробити. У Porsche просто зробили електричне авто, заїхали на ньому на відомий трек Нюрбургринг, та й встановили рекорд. Далі ж повернулись у свої лабораторії покращувати те, що і без того роками вважається близьким до еталонного. А ще, чому не «вбивця» - бо це реальне авто, яке існує, а не виставковий макет, й невдовзі воно з’явиться у продажу.
Новий Taycan зі «своїх» бензинових родичів найбільше нагадує Panamera, а з своїх, але електричних – найближче за параметрами до Tesla Model S. Запас ходу – 450 км, розгін до першої сотні за 2,8 секунди, повний привод, два мотори, «максималка» - 260 км/год, купа екранів у салоні, один з яких для пасажира. До всього машина підготовлена до нового європейського стандарту «чарджерів», напругою 800 вольтів, які дозволяють з 5% до 80% запасу зарядити батарею всього за 23 хвилини. Базова комплектація Porsche Taycan обійдеться у суму від 100 тисяч євро, а хто вважає що це надто дорого – спробуйте довести свою думку тим 45-ти людям, які вже замовили це авто. В Україні.
До речі, про Tesla: за неофіційною інформацією, спеціально підготовлена Model S, з трьома моторами таки побила рекорд «Тайкана» на Нюрбургрингу. Але це не точно. Точно лиш те, що нарешті зароджується справжня конкуренція в сегменті електромобілів преміум-класу.
В Україні може утворитися дефіцит дизельного палива
Експерти паливного ринку повідомляють, що зараз в Україні спостерігається найбільший дефіцит дизпалива, якого не фіксувалось аж з 2005 року. Причина браку «важкого пального» - блокування енергетичною митницею порту «Південний», де застрягло оформлення танкера з 27 тис. тонн ДП, яке прибуло з Греції. З тієї ж причини до порту не прибули ще 2 танкери, кожен з яких мав би привезти по 30 тис тонн дизеля. В результаті на АЗС дизпальне вже подорожчало на 3,7 грн/л, і поки не буде розв’язана проблема з постачанням, дефіцит дизпалива не зменшуватиметься, а разом з ним і ціна на цей вид пального.
Чи можна повернути продавцю вживаний автомобіль чи принаймні розраховувати на усунення прихованих недоліків?
Буває, що окремі покупці нехтують доступними засобами перевірки автомобілів перед придбанням, й оцінюють все «на око». Можливий й інший варіант – спритні продавці вправно маскують дефекти так, що навіть кваліфіковані майстри не можуть «розкусити» де захований ґандж, який «вилізе» лиш через кілька тижнів чи місяців експлуатації.
От ми й вирішили дослідити питання: чи можна, опираючись лише на закон, повернути вживане авто, якщо воно зламалось невдовзі після покупки, або ж не виправдало надій, створених агресивно-райдужною рекламою вмілого продавця.
В результаті виявилось, що повернути «беушне» авто (або отримати компенсацію за приховані недоліки), без звернення до суду неможливо. Що, звісно, доволі сумна обставина, адже хочеться мати хоч якісь «запобіжники» про всяк випадок, купуючи авто з пробігом. Щоб зрушити питання фактичної беззахисності покупців, ми відкрили опитування, у якому пропонуємо і вам взяти участь, аби разом відшукати шляхи рішення цього питання.
Заходьте на AUTO.RIA частіше – цього тижня у нас буде ще більше цікавих новин!
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер