Чи є життя після «блях», український автопром на другому місці в світовому рейтингу, автострахування по-європейськи пропонують запровадити в Україні, новий Mitsubishi L200, та 45-річчя «Гольфа».
Життя після «блях». Які нові авто купували в березні?
Хвиля масової «легалізації» автомобілів на іноземній реєстрації, а разом з тим і розмитнення «свіжоприганих» стихла – ринок виходить на звичні для найближчих років обсяги. Разом з цим спостерігається зростання в секторі торгівлі новими авто: у порівнянні з минулорічними показниками продажі зросли на 8%. За минулий місяць з автосалонів виїхало 7300 легковиків. У трійці провідних брендів – Renault, Toyota і KIA.
Україна опинилася на передостанньому місці в світі за виробництвом авто
З місцевим автовиробництвом в Україні справи зовсім кепські. Настільки, що наш автопром зайняв друге місце, з кінця світового списку. «Обігнали» ми, якщо так доречно говорити при таких розкладах, лише Туніс. Відстань до лідерів автопрому можна вимірювати в світлових роках: у Китаї за рік виробили майже 28 мільйонів машин, у США – 11, в Японії – неповних 10 мільйонів автівок. У нас же за рік заводські ворота залишили всього 6 623 транспортних засоби.
Поліси без «папірців» та мільйонні виплати. Як може змінитися автострахування в Україні
«Автоцивілка» по-європейськи повинна бути введена в Україні найближчим часом. Перехідний період триватиме кілька років, і в результаті суми страхового відшкодування будуть збільшені до мільйонів гривень. При цьому подорожчання полісів автори ініціативи не передбачають, оскільки за статистикою середній розмір виплат досі не перевищував 25 тисяч гривень. Ще - замість паперових договорів все буде переведено в електронний вигляд, а також будуть збільшені штрафи за їзду на незастрахованому автомобілі – до 1700 гривень.
Два по сто до одної шклянки. Новий Mitsubishi L200 в Україні
Зовні новий L200 без проблем можна відрізнити від попередньої версії: дизайн «передка» змінено в новій стилістиці бренду, він не виглядає настільки утилітарно і просто, як це було раніше. Навіть навпаки – стало стильно. У салоні зміни не настільки вражаючі, хіба крім помітного збільшення внутрішнього простору. Хоча, ні те ні інше не найголовніше – конструктори запевняють, що якщо підрахувати всі зміни, то їх буде цілих 2400! Зрозуміло, що автомобіль поліпшив ходові якості, в тому числі і для бездоріжжя, а щоб отримати його в свій гараж варто запастися сумою від 825 тисяч гривень.
«Гольфу» - 45 років! А беруть, як молодого
В кожній системі координат неодмінно повинна бути точка відліку. І у світі автомобільному Фольксваген «Гольф» сміливо можна вважати цією опорною величиною: за 45 років модель змінила 7 поколінь, а на підході восьма генерація. Загальний тираж усіх «Гольфів» склав більше 35 мільйонів екземплярів. Тобто, у світі кожні 40 секунд десь купують нового «Гольфа», і це не рахуючи вторинного ринку. Втім, перше місце за тиражами все одно у Тойота «Королла». До її рекорду поки далеко навіть улюбленцю багатьох, ювіляру «Гольфу».
Заходьте на AUTO.RIA частіше – цього тижня у нас буде ще більше цікавих новин!
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер