Чому розбилась маршрутка? Водій обганяв трактор, рахуючи гроші?

Чому розбилась маршрутка? Водій обганяв трактор, рахуючи гроші?
В маршрутці розбилося двоє і сім покалічилося. А всього пасажирів було приблизно 20. Не опитаних просять дзвонити в поліцію
Чия вина? Пасажири, які могли б сказати, чому водій не помітив трактор і врізався в причеп, загинули. Коли їх тіла витягали з маршрутки, якась жінка кричала, що водій під час обгону рахував гроші, а в салоні горіло світло

Для двох пасажирів поїздка маршруткою «Вінниця-Козятин» увечері 15 грудня стала останньою в житті. Козятинці пожежник Роман Фицик та підприємець Павло Прокопчук їхали спереду. Удар прийшовся саме туди. Чоловіків поховали 17 грудня.

Маршрутка «Еталон» з двома десятками пасажирів «догнала» трактор «Т-150» і врізалася в причеп, навантажений бетонними опорами. ДТП сталося близько 17.40 на трасі «Вінниця-Житомир», поблизу с. Комсомольське Козятинського району. Як сталася ця аварія з двома жертвами і сімома покаліченими людьми і хто у ній завинив, в поліції розбираються. Відкрили кримінальне провадження і збирають свідчення очевидців. Взяли пояснення у водіїв. Одразу повідомили, що потерпілі і загиблі є тільки серед пасажирів маршрутки, а водії були тверезі. Обидва постраждали хіба що морально. Допомагали витягати з розбитого автобуса людей.


В маршрутці розбилося двоє і сім покалічилося. А всього пасажирів було приблизно 20 (з оперативної зйомки поліції)
Був обгін        
У відділ комунікацій обласного управління поліції дали передню інформацію: трактор їхав у попутньому із маршруткою напрямку і намагався переміститися з правого у лівий ряд. Як пояснив журналісту в приватній розмові співробітник поліції, трактор з причепом обганяв трактор-копач, який їхав попереду, а маршрутка пішла на подвійний обгін. 

- Тракторист переміщався уже з лівого в правий ряд, коли сталося зіткнення, - підтвердила, що зіткнення сталося якраз під час обгону жінка, яка подзвонила в редакцію, обурившись на неточність опублікованої на сайті «20 хвилин» першої інформації про аварію. - Як би не було, той, хто ззаду - той винуватий. Тим більше, що маршрутник навіть не гальмував. Гальмівного шляху немає. Чому він зловив гаву, не зрозуміло.

Ця жінка назвалася родичкою тракториста. Сказала, що він не в тому стані, щоб розповідати журналістам про аварію, бо зараз на заспокійливих уколах від пережитого стресу.

- Він каже, як побачив цих людей, яких треба було діставати… Бачити таке було дуже тяжко, - каже жінка. - І він витягав. 

У причеп трактора Т-150 врізалася маршрутка "Вінниця-Козятин". Чому водій не бачив тягач, розбираються слідчі (фото поліції)
Про світло і гроші
Родичка сказала, що в тракториста взяли розписку про нерозголошення обставин аварії. І вона обіцяла не порушувати таємницю слідства. Втім, жінка не втрималася, щоб не розповісти почуте трактористом від пасажирки маршрутки. Ця інформація, навпаки, може допомогти слідству. 

- Жінка якась там дуже кричала, коли її витягували, - говорить родичка тракториста. – Кричала: «Що ти наробив? Ти рахував гроші! Нащо тобі були треба ті гроші?!» І нібито в кабіні маршрутки було ввімкнене світло. От якби знайти цю людину, бо ті чоловіки, які спереду біля водія їхали й бачили усе, вже не розкажуть нічого… Що і як було, по гарячих слідах треба було в усіх тих людей розпитувати.

Але судячи з повідомлення відділу комунікацій обласного управління Нацполіції, дані усіх пасажирів не записали на місці. Слідство розповсюдило інформацію для свідків з проханням відгукнутися й допомогти розслідуванню. Телефонувати пасажирів просять за номерами: 59-37-16 (слідчий відділ Головного управління Національної поліції у Вінницькій області), 59-33-22 (чергова частина управління), (043-42)2-03-30 (чергова частина Козятинського відділення поліції).


Перевізника перевіряють
Тим часом в Козятині містяни збирають гроші для людей, потерпілих в аварії. Говорять також про ще одну жертву ДТП – жінку, яка нібито була у комі, її забрали у Вінницю, й тут вона померла. Але цієї інформації в поліції не підтвердили, сказали, що кількість загиблих не зросла. 

- «Вінниця-Козятин». Це регулярний внутрішньо-обласний міжміський маршрут. Перевізник Олексієва. З нею укладений договір на перевезення облдержадміністрацією в особі Департаменту житлово-комунального господарства, - розповів начальник управління Укртрансінспекції у Вінницькій області Олексій Соколовський. - За нашими даними, було близько 20 пасажирів. Точно встановити було важко. І попередньо, на жаль, водій маршрутки допустив зіткнення. Вдарив у зад.

Питаємо в Олексія Соколовського, чому маршрутник не помітив трактора. Він каже, що це зараз з'ясовують. Призначили розслідування.  

- Наскільки дотримувалися правил дорожнього руху обидва водії, це слідство встановлює, - каже він. - А наша задача, з’ясувати, чи було дотримання вимог, норм і стандартів водієм маршрутки. Будемо складати акт розслідування, перевіримо дотримання ліцензійних умов, і якщо виявимо порушення, то замовник розірве договір з організатором перевезень. Перевізник може бути позбавлений ліцензії, якщо ми надамо дані про порушення або міліція. 

Поховали чоловіків, які їхали спереду
Маршрутка виїхала з Вінницького залізничного вокзалу на Козятин 15 грудня о 16.30. А вже приблизно за годину з Козятина мчали за місто швидкі з сиренами. Слідом за медиками, як розказали журналісти “RIA-Козятин”, на аварію під Комсомольським виїхали машини рятувальників і поліція. 

Згодом в козятинські лікарні привезли сім людей. Чотири жінки віком від 24 до 44 років та подружжя з однорічною дитиною, яке теж їхало маршруткою «Вінниця-Козятин». А 17 грудня в районі прощалися з загиблими в аварії пасажирами

На вулиці Винниченка в Козятині побивалися над труною Романа Фицика дружина з 10-річною донькою. Старшому лейтенанту служби цивільного захисту, який працював заступником начальника пожежно-рятувальної частини Козятинського району Роману Фицику було 36. Колеги про товариша розказували, як про людину компанійську, з веселою вдачею. Говорили, що рятувальник — професія небезпечна, але загинув Роман не під час небезпечного завдання.


Фото “RIA-Козятин”: На похороні Романа Фицика
Того ж дня в селі Пляхова Козятинського району ховали підприємця, який тримав торгову точку в Козятині. Павлу Прокопчуку було 44 роки. Підтримати дочку покійного, одинадцятикласницю, приходили однокласники і учитель. Жінки втішали дружину Павла. Його магазинчик на Комсомольській, де, кажуть, можна було купити різні дрібниці задешево, тепер замкнений.   

— Прикро, що немає ні представників перевізника, ні господарів отих електроопор, — говорили між собою чоловіки на похованні підприємця.

Фото “RIA-Козятин”: торгова точка Павла Прокопчука замкнена
Маршрут не відмінили, але козятинці вже пересідають на електрички

«Козятин - місто залізничників, але його мешканці їздять до Вінниці на маршрутках. Це як чоботар без чобіт». Про те, що варто пересідати козятинцям на електрички, ось так почали писати в новинах від читачів на сайтах 20minut.ua та kazatin.com.

«Єдине, що дуже шкода мешканців Консомольського і Корделівки, яким далеко до залізниці і вони змушені їздити цією маршруткою», - це теж звідти.





А під новинами про аварію люди пишуть у коментарях різні версії, поки офіційно не прозвучало, чия вина в ДТП. Одні доводять, що саме той маршрутник, який втрапив в аварію, – дуже хороший водій, а тракторист “їхав криво”. Інші притримуються правила: при обгоні водій зобов'язаний вибрати безпечну швидкість і дистанцію. Пишуть, що повільний трактор "підрізати" маршрутку не міг.

Є і такі коментарі:  

«Перевищення швидкості і порушення правил маршрутками "Козятин-Вінниця" – систематичне, і про це знає кожен, хто хоч раз нею їздив».

«Буває, їдеш по трасі, особливо в темну пору, і таке ЧУДО може їхати, що в темноті спробуй його побач».

«Якщо їхала зустрічна по крайній лівій протилежного ряду, то водій маршрутки міг просто не побачити непозначеного, без ввімкнених габаритів, трактора».

«Може, трактор і має якусь вину, але якби маршрутка не гнала - водій встиг би відреагувати на ситуацію і уникнути зіткнення».
 


Відео дня
v class="embed-responsive embed-responsive-16by9"> 

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (8)
  • Zagariya Roman

    Правила дорожнього руху 2015

    22. Перевезення вантажу

    22.1

    Маса вантажу, що перевозиться, і розподіл навантаження на осі не повинні перевищувати величин, визначених технічною характеристикою даного транспортного засобу.



    22.2

    Водій перед початком руху зобов'язаний перевірити надійність розташування і кріплення вантажу, а під час руху — контролювати це, щоб запобігти його падінню, волочінню, травмуванню супроводжуючих осіб чи створенню перешкод для руху.



    22.3

    Перевезення вантажу дозволяється за умови, що він:



    a)



    не наражає на небезпеку учасників дорожнього руху;



    б)



    не порушує стійкості транспортного засобу і не утруднює керування ним;



    в)



    не обмежує водієві оглядовості;



    г)



    не закриває зовнішніх світлових приладів, світлоповертачів, номерних і розпізнавальних знаків, а також не перешкоджає сприйманню сигналів, що подаються рукою;



    ґ)



    не створює шуму, не піднімає пилу та не забруднює проїзну частину і навколишнє середовище.



    22.4

    Вантаж, що виступає за габарити транспортного засобу спереду або ззаду більш як на 1 м, а за шириною перевищує 0,4 м від зовнішнього краю переднього або заднього габаритного ліхтаря, повинен бути позначений відповідно до вимог підпункту «з» пункту 30.3 цих Правил.



    22.5

    За спеціальними правилами здійснюється дорожнє перевезення небезпечних вантажів, рух транспортних засобів та їх составів у разі, коли хоч один з їх габаритів перевищує за шириною 2,6 м, за висотою від поверхні дороги — 4 м (для контейнеровозів на встановлених Укравтодором і Державтоінспекцією маршрутах — 4,35 м), за довжиною — 22 м (для маршрутних транспортних засобів — 25 м), фактичну масу понад 40 т (для контейнеровозів — понад 44 т, на встановлених Укравтодором і Державтоінспекцією для них маршрутах — до 46 т), навантаження на одиночну вісь — 11 т (для автобусів, тролейбусів — 11,5 т), здвоєні осі — 16 т, строєні — 22 т (для контейнеровозів навантаження на одиночну вісь — 11 т, здвоєні осі — 18 т, строєні — 24 т) або якщо вантаж виступає за задній габарит транспортного засобу більш як на 2 м.



    Осі слід вважати здвоєними або строєними, якщо відстань між ними (суміжними) не перевищує 2,5 м.



    Рух транспортних засобів та їх составів з навантаженням на одиночну вісь понад 11 т, здвоєні осі — понад 16 т, строєні осі — понад 22 т або фактичною масою понад 40 т (для контейнеровозів — навантаження на одиночну вісь — понад 11 т, здвоєні осі — понад 18 т, строєні осі — понад 24 т або фактичною масою понад 44 т, а на встановлених Укравтодором і Державтоінспекцією для них маршрутах — понад 46 т) у разі перевезення подільних вантажів автомобільними дорогами забороняється.



    Забороняється рух транспортних засобів з навантаженням на вісь понад 7 т або фактичною масою понад 24 т автомобільними дорогами загального користування місцевого значення.



    22.6

    Транспортні засоби, що здійснюють дорожнє перевезення небезпечних вантажів, повинні рухатися з увімкненим ближнім світлом фар, задніми габаритними ліхтарями та встановленими розпізнавальними знаками, передбаченими пунктом 30.3 цих Правил, а великовагові та великогабаритні транспортні засоби — також з увімкненим проблисковим маячком (проблисковими маячками) оранжевого кольору.





    https://vodiy.ua/pdr/22/



    а ось як в них це все було !!!

    щоб розуміли різницю

    дуже жаль ,що наша влада ,дозволяє такому транспорту перевозити такі габарити !!!

  • Анонім

    Після жахливої аварії під Козятином винують водія маршрутки в тому ,що він не дотримався дистанції ,рахував кошти ,але це не є правдива інформація . Про що свідчать камери ,що стоять в салоні маршрутки .

    Рухаючись в лівому ряду водій автобуса не встиг відреагувати на дії водія трактора, який рухаючись по правій полосі різко повернув у лівий ряд . Чому ?

    Як зазначає свідок:"Під час руху по трасі водії тракторів з обленерго мали звичку перетинати дві суцільні і їхати на підстанцію"(про що свідчить загорнута травяна смуга на наступний день )

    Свідок пояснює це тим ,що їм лінь спускатись нижче і там робити маневр парвильного повороту .

    Не маючи ні поворотів ,ні бокових дзеркал ,світлових маячків жовтого кольору , у темну пору доби !!

    Хто дав дозвіл виїхати такому "лахові" на міжміську трасу ???

    Ніхто не хоче нести відповідальності саме за ці злочини , а звинувачують водія маршрутки .

    Я впевнений ,що досить важко поміти таке лихо і в світлу пору доби , а вони дозволили їм їхати в темний час !
  • Анонім

    людина яка не бачила і нічого не чула про цю аварію написала статтю "Наталія ГОНЧАРУК " -довго придумувала цей брєд?

    ніякого закінчення обгону не було ,водій трактору просто вивернув з правого ряду в лівий ,в поворот якого нема , він хотів повернути на підстанцію і робили вони (водії тракторів обленерго) це все через дві суцільні !!

    водій який вчинив дтп відразу зїхав з місця аварії ,чому????

    на наступний день переїзд через дві суцільні було перекопано !

    маршрутка яка була під слідством якимось чином була "перекопана "невідомо ким ,в пошуках будь яких доказів правоти водія маршрутки .Відеореєсратор було знищено ! скажіть будь ласка чому..?хто дає доступ до автомобіля який під слідством...?.

    і багато іншого було зроблено людьми ,які не хочуть чесно провести слідчий процес!

    Дарья reply Анонім

    Якщо ви такий обізнаний та усе знаєте про цю аварію, то чому сидите тут та коментуєте, вказані телефони у статті, зателефонуйте, допоможіть слідству встановити істину. Не думаю, що Наталія написала усе з потолка бо так їй захотілось.

    Анонім reply Дарья

    я розкажу і вам чому я пишу саме тут

    яке слідство ? все куплено обленерго

    на наступний день як тільки розпочалось слідство люди обленерго проникли у автомобіль і вирвали відеореєстратор (безмозглі ,флешку відразу забрали навіщо це робити?)

    також було перекопано поворот через дві суцільні !!

    обленерго забрало трактор і повісили на нього все необхідне обладнання (я обовязково кину фото ,до і після цього трактора!!)



    скажіть будь ласка ,про це все мають знати люди ???

    це погано ,що я пишу це все ???



    і ще

    водій трактора зїхав з місця дтп

    на що слідчий сказав :" А шо таке? шо тут такого "

    про що можна далі їм казати ??

    кожна людина знає ,що водій який зїхав з місця дтп є винуватцем аварії!
  • Анонім

    Там просто не можливий ні двойний ні тимпаче тройний обгін. Там було ВИПИРЕДЖЕННЯ.
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Вінниці за сьогодні
21:01 Створимо живий коридор для Героя! До Вінниці «на щиті» повертається Олександр Яремчук 20:14 Орденом нагородили молодого бойового медика Нацгвардії Богдана Гижу з Козятина 20:02 «Він навчив мене бути щасливою, але не сказав, як жити без нього». Розповідь дружини полеглого бійця 19:33 Дев'ять днів у Вінниці за рядом адрес не буде газу. Список будинків Від читача 19:06 Молодь Вінниччини ярмаркувала у Хмельницькому 19:25 Онови дані в ТЦК або станеш ухилянтом. До чого ще зобовʼязує новий закон про мобілізацію? 18:02 На Вінниччині вирує негода: рятувальники прибирають повалені вітром дерева photo_camera 18:00 Кращі клінінгові компанії та хімчистки Вінниці: де і як замовити? (партнерський проєкт) 17:01 Справа на мільйон. Заступника мера Гнівані знову звинувачують у розкраданні бюджетних коштів 16:00 Афіша Вінниці. Де і як відпочити дітям і дорослим на вихідних 20 та 21 квітня 15:31 У Вінниці на «зебрі» Volkswagen збив пенсіонерку. Жінка у лікарні 15:19 Браконьєр на Вінниччині наловив риби на 117 тисяч гривень photo_camera 14:04 Через два роки вінницькі ліцеї перероблять у гімназії та школи. Пояснюємо рішення виконкому 13:13 Обгін по зустрічній закінчився автотрощею. Постраждала 13-річна дівчинка photo_camera 12:10 Лабораторія ДІЛА - не лише про дослідження, а про турботу до команди, благодійність та підтримку госпіталів (новини компаній) 12:02 Окупанти втратили ще 870 солдатів та два засоби ППО — Генштаб ЗСУ 11:01 У Вінниці знеструмили 10 вулиць: адреси, де немає світла та причина відключення 11:00 Що таке вініри? Де їх встановити у Вінниці (партнерський проєкт) 10:10 «Ця картина — не порнографія». Чому через роботу вінницького художника спалахнув скандал photo_camera 09:35 Мікрорайон Слов'янка та ще п'ять вулиць без води. АДРЕСИ
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Вінниці Ваші відгуки про послуги у Вінниці
keyboard_arrow_up