Ледь виїхавши із залізничного вокзалу, пасажири 223 трамвая, який йшов маршрутом №1, відчули що його «повело».
- Я сидів з лівого боку, перше подвійне місце, - каже пасажир трамвая Сергій, - трамвай тільки набрав швидкість і його почало нести вправо. Я тільки трохи відчув коли трамвай переїхав бордюр. Коли він врізався у дерево – було майже непомітно. Просто трамвай зупинився, і всі вийшли. Не було ні паніки, ні постраждалих.
Подія сталася близько другої години, по полудню. За словами Сергія, швидкість трамвая була приблизно 30 кілометрів на годину. Трамвай зіскочив з рейок, та, перескочивши тротуарний бордюр, застряг між двома деревами біля входу на м’ясокомбінат. При цьому він примудрився чітко вписатися не тільки між деревами, а й між двома припаркованими автомобілями.
- Я дивлюся з вікна, - каже свідок пригоди Андрій, - а тут між моєю та ще одною машиною трамвай припаркувався! Я її про всяк випадок відігнав, а то може ще якому трамваю припаркуватися схочеться…
Колеги водія висували дві версії події – трамваєві «щось пороблено», тому що саме цей трамвай зійшов з рейок тиждень тому в районі «Локомотива», та звинувачували в усьому швейцарські трамваї.
За їх словами, швейцарські вагони своєю масою «вдавлюють рейки в дорогу», тому більш легкі «чехи», навіть при нормальній швидкості, просто сходять з них.
- Трамваї часто сходили з рейок років 15–20 тому, — говорить головний інженер міського трамвайно-тролейбусного управління Михайло Луценко. — Останнім часом — не більше двох-трьох випадків на рік. Є проблема з трамваями, які нам зі Швейцарії подарували. Вони важчі за чеські, що в нас постійно працюють. Чеські важать 19 тонн, а швейцарські 24. Через них розбиваються хрестовини на розвилках.
Думку про те, що швейцарські подарунки нищать наші колії, директор ТТУ Володимир Бугайчук не поділяє:
- Різниця у п’ять тонн не є принциповою, - каже він. – Поки що немає точних даних, чому саме 223-й трамвай так часто почав сходити з рейок, але ми розбираємо цей випадок «по гвинтиках». Але те, що «швейцарці» тут ні до чого – це точно.
Наразі у Вінниці працює 26 «Міражів» та «Карпфенів» і їх кількість планується збільшити до 42 вагонів.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер
Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous
Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous reply Anonymous