Поїзди почали скасовувати через непотрібність

Поїзди почали скасовувати через непотрібність
Залізниця скасовує рейси і дрібні зупинки, щоб збільшити середню швидкість руху та позбутися маршрутів, які не заповнюються.

Менше поїздів і менше зупинок. Залізниця скасовує рейси і дрібні зупинки, щоб збільшити середню швидкість руху та позбутися маршрутів, які не заповнюються. Експерти ж кажуть: таким чином хочуть пересадити пасажирів на швидкісні «Хюндай», які запустять з нового року.
Вже наступного тижня швидкісних електричок та потягів, які прямують через Вінницю, стане менше. На вінницькому залізничному вокзалі пояснили скасування окремих рейсів зменшенням пасажиропотоку та потребою скоротити експлуатаційні витрати.
Непотрібними визнали пришвидшені електрички до Києва. Вони тепер курсуватимуть не щоденно, а по понеділках, п’ятницях та у вихідні. Це потяги №151 «Київ-Вінниця», №152 «Жмеринка-Київ», №153 «Київ-Жмеринка» та №154 «Вінниця-Київ».
З другого листопада потяг №83 «Ковель-Одеса» буде курсувати вже не щодня, а тільки по парних числах. У зворотному напрямку потяг №84 «Одеса-Ковель» з третього листопада буде їздити по непарних числах.
Познімають з маршрутів і міжнародні поїзди. Потрапити до столиці Росії вінничани, починаючи з дев’ятого листопада, зможуть не щодня. Потяг №90 «Жмеринка-Москва» та №89 «Москва-Жмеринка» з 9 та 11 листопада відповідно ходитимуть тільки по непарних числах. А поїзди №46Л «Львів-Адлер» та 46С «Адлер-Львів» з четвертого листопада зовсім відмінять.
Нічних поїздів не лишиться
Скасувати 30 нічних маршрутів і зменшити на чверть усю кількість поїздів запланувала «Укрзалізниця» наступного року. У планах також - відмінити зупинки пасажирських поїздів на дрібних станціях.
- Якщо я їду до Києва, то, щоб приїхати вранці, сідаю на нічний поїзд. За день вирішую свої питання і пізно ввечері їду назад, додому, - каже вінничанка Світлана Климко, яка часто по роботі їздить у столицю. - Не уявляю, чим буду добиратися тепер, якщо відмінять нічні поїзди.
Про велике скорочення числа нічних потягів «Укрзалізниця» уже попередила пасажирів. Планується у наступному році скасувати 30 пар нічних поїздів. При цьому кажуть, що кількість денних збільшать. Але - лише на чотири.
- Так, плани такі є, але ми точною інформацією про масштаби скорочення ще не володіємо, - каже завідуюча квитковими касами залізничного вокзалу на станції Вінниця Людмила Кожухівська. - Які саме потяги відмінять, буде зрозуміло з нового розкладу руху поїздів. Розклад на 2012-2013 рік ще складається.
А експерти одразу відреагували на реформу залізниці. Кажуть, відмова від нічних поїздів створить незручності пасажирам. І якщо «Укрзалізниця» причину таких змін пояснює бажанням пришвидшити і оптимізувати рух та позбутися незатребуваних потягів з некомфортабельними вагонами, то експерти бачать глибше: відмінивши нічні поїзди, намагаються заповнити швидкісні «Хюндай», які запустять з нового року.
Знімають состави, щоб додати швидкості
Через Вінницю у нічний час, з 24.00 до 5.00, проходять 18 поїздів. З них тільки до Києва ходять так, щоб можна було до ранку дістатися до столиці, сім потягів. Але на залізниці говорять, що не відмінять різко і усі.
- Повного переходу на денний рух поїздів в Україні не буде, - заспокоїли в головному пасажирському управлінні «Укрзалізниці» і сказали, що пасажир зможе вибирати, яким поїздом і коли – вночі чи вдень – йому їхати.
Так буде наступного року, коли тільки почнуть скорочення. Але поступово, за п’ять років, мають перевести залізничний рух виключно на денні потяги.
Президент поставив задачу – до 2016 року скасувати нічні рейси внутрішньоукраїнських поїздів і повністю перейти на швидкісний залізничний рух, щоб у будь-який кінець країни можна було дістатися за час від чотирьох до шести годин. І уряд готує новий закон «Про реформацію залізничного транспорту». Заступник міністра інфраструктури Володимир Корнієнко не приховує, що вагони залізниці не відповідають бажаному рівню ні по швидкості перевезень, ні по рівню послуг. Він розраховує, що рух пасажирських поїздів буде денним:
- Наша географія це дозволяє. Основні наші перевезення - на відстані 600-800 км, які можна спокійно при підйомі швидкості до 200 км проїжджати за чотири години.
Раніше повідомлялося, що денні поїзди рухатимуться зі швидкістю до 160 кілометрів на годину.
У селян відберуть зупинки
З офіційного повідомлення відомства знаємо, що до кінця року планують списати 202 пасажирських вагони, термін експлуатації яких перевищує 41 рік. Ці вагони курсували переважно у складі нічних потягів. Тобто, відміняючи нічні поїзди, залізниця вирішує дві проблеми – позбувається зношеного (86% потягів далекого прямування, з даними пасажирської служби залізниці, застаріли і підлягають списанню) і забезпечує пересадку пасажирів на швидші поїзди «Хюндай». Дорожчі, тому прибутковіші.
Нагадаємо, що для залізниці купили у Південній Кореї десять швидкісних поїздів, які з наступного року стануть на маршрути, щоб пов'язати міста прийому чемпіонату Європи з футболу. Сьогодні уряд розглядає можливість закупівлі ще 25-30 поїздів «Хюндай».
Якраз для того, щоб заповнити ці поїзди пасажирами, як кажуть експерти, залізниця скорочує нічні потяги, говорячи, що позбавляється маршрутів, які не заповнюються.
Ще у планах залізниці, які не на користь пасажирів, відмінити зупинки пасажирських поїздів на невеликих станціях. Коли кажуть про це, уточнюють: йдеться про такі станції, де за місяць квитки купують один-два пасажири.
- Нам обіцяють зробити поїздів менше, але швидших і без зайвих зупинок на малих станціях? Це вигідно тільки для мешканців мегаполісів. Виходить, селян свідомо пересаджують на маршрутки, - каже користувач залізниці Аркадій Глиба і далі розмірковує про відміну нічних поїздів: - Можна доїхати до потрібного міста звечора і переночувати до ранку у готелі. Залізниця знов дає заробити іншим. А мала б, навпаки, тягнути клієнтів собі. Не розумію такої реформи. Краще б туалетами зайнялися, щоб не були як гадючники…
Зносилися, а шукають інші причини
На шляху до скорочення нічних маршрутів і відміни дрібних зупинок запровадили ще одну нову систему. З першого листопада у касах вокзалів почнуть проводити повагонний продаж квитків. Кажуть, це робиться для того, щоб не їздили маршрутами напівпорожні вагони. Чи очікують негативної реакції на це? Так.
- Якщо у незаповненому вагоні немає того місця, яке хотів пасажир, йому касири пропонували таке в іншому вагоні, - каже Людмила Кожухівська. – Так було досі. Тепер не продаватимуть квитки у наступний вагон, якщо у попередньому не всі місця розпродані. Як пасажири будуть на це реагувати, побачимо після першого листопада.
- Які б ми зміни не запроваджували, все одно невдоволені знайдуться, - передбачає реакцію людей на відміну нічних поїздів начальник пасажирського сектору Жмеринської дирекції Олег Мазур. – Але якщо немає вагонів, то чим їздити? Залізо старіє, а ми маємо турбуватися про безпеку людей. Термін експлуатації - 27 років, а не 40. Відремонтували вже все, що змогли. Вагони стоять, деталей нема. А ті «Хюндай», про які ви говорите, це - крапля в морі. Відвозять людей на «Євро-2012», і будуть далі ходити маршрутами. Але проблеми вони не вирішать.

Ми спиталися у вінничан про їхнє ставлення до скасування нічних поїздів:.

Сергій Адаменко (25),
приватний підприємець:

- Якщо треба людині о сьомій ранку бути у Києві, то чим добиратися? Доведеться тепер машину наймати, друзів просити, бо приїдеш у обід, нічого не встигнеш там вирішити. А як по-іншому їхати?

Відео дня
>

Лілія Начовна (39),
дружина військового
:
- У мене батьки живуть у Сумській області. Туди їхати всім з половиною годин. Мені досі було зручно, я сідала тут увечері і там була вранці. Легше вночі переносити дорогу, тим більше влітку, коли у вагоні задихнутися можна.

Євген Бойко (29),
торговий агент:

- Негативно сприйняв такі новину, тому що інколи їжджу в інші міста у відрядження. У більшості випадків виїжджаю вночі з розрахунком, щоб зранку бути на місці. Як буду їздити, коли скасують нічні потяги, навіть не знаю.

Віктор Ковальський (49),
непрацюючий:

- Мені байдуже, що відмінять нічні рейси. Я поїздами не їжджу, більше - автобусами. Інколи – електричкою. Живу в районі, хіба що тільки в обласний центр приїжджаю. А в тих, хто їздить залізничним транспортом, певно, проблеми будуть.

Олег Філіпов (44),
працівник транспортної компанії:

- Це погано. Скрізь за кордоном поїзди в нічний час їздять. Я зараз живу в США. Сюди добирався літаком, а потім поїздом. Якщо поїзди вночі не їздитимуть, будуть труднощі. Моя думка – це погані зміни.

Олена Шабуніна (48),
комерсант:

- А як же тепер пересуватися? Це ж зручно: ввечері сів, а вранці на місці. Я по роду діяльності досить часто користуються залізничним транспортом. Як надалі буде, навіть не уявляю. Доведеться їхати вдень, на ніч знімати кімнату в готелі. Це зайві витрати.

Фантастичні плани перетворять у реальність
У наступному році скоротять кількість потягів на чверть - в основному за рахунок скасування нічних маршрутів. Ще зменшать кількість станцій, на яких зупиняються пасажирські поїзди. Все для того, щоб з Києва до Львова потягом можна було дістатися за 4,5 години, а до Донецька - за 5,5 годин.
З проекту графіку руху поїздів на 2012-2013 роки:
- Для «оптимізації графіку руху поїздів» і «скорочення експлуатаційних витрат» в УЗ мають намір зменшити річний оборот пасажирських поїздів на 25 відсотків - зі 160 до 121 пари. Крім того, планується скасувати 30 нічних маршрутів, а кількість денних збільшити з 18 до 22.
Перевізник розглядає можливість скорочення 75 цілорічних маршрутів:
N79/80, 165/166 і 167/168 проходженням Дніпропетровськ-Київ;
N120/119 Донецьк-Київ;
N88/87 Луганськ-Київ;
N338/337 Донецьк-Москва;
N161/162 і 163/164 Харків-Київ;
N169/170, 98/97, 360/359 Київ-Львів;
N623/624 Київ-Кам'янець-Подільський;
N4/3 Київ-Москва;
N13/14 Ужгород-Харків;
N396/395 Одеса-Київ.
- Найменш ефективно використовується рухомий склад на Придніпровській і Одеській залізницях - тут малий потік пасажирів і великий простій на станціях прямування.
У зв'язку з цим пропонується змінити маршрут 13 пасажирських складів, скасувавши 1686 зупинок, зокрема, на маршрутах
N37/38 Донецьк-Київ,
N72/71 Запоріжжя-Київ,
N76/75 Кривий Ріг-Київ,
N12/11 Київ-Сімферополь,
N106/105 Одеса-Київ,
N43/44 Івано-Франківськ-Київ.
Скорочення часу стоянки дозволить вивільнити 55 складів (774 вагони) і збільшити середню швидкість пасажирських поїздів до 55,6 км/год (зараз 55 км/год).
 

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (12)
  • Anonymous

    Все це тупа маячня. Вони думають, ми про Європу дізнаємося з їх зомбобачення? По всьому ЄС курсують нічні поїзди. Є їх достатньо між Москвою і Санкт-Петербургом, хоча здавалося б, навіщо їхати 7 год, якщо можна вдень за 4? Давайте краще зробимо так, щоб до 2016 року в Україні не залишилося жодного реХВорматора.
  • Anonymous

  • Anonymous

    Можно вообще оставить только 10 поездов на всю страну и тогда они смогут передвигаться с невиданной скорость. Например Львов - Харьков ( 1000 км) без остановок за 4-5 часов.Чем не конкуренция самолетам? Нужно отменить показатель пассажироперевозка и добавить показатель СКОРОПЕРЕВОЗКА - на какой скорости усредненный пассажир преодолел 100 км. пути
  • Anonymous

    Цікаво виходить, я на сессію в Київ завжди виїжав вночі і вранці уже був на місці, а тепер що, потрбно буде приїжати на день раніше і там кукувати... На мою думку, що це проста викачка грошей з людей, щоб не перебирали, тим потягом поїду, а тим ні, а взяли квиток на який є і поїхали.

    Anonymous reply Anonymous

    Боже мой как можно быть такими идиотами? Отменять ночные поезда, да в Европе везде так ездят поезда, вечером сел и утром на месте, о чем думает руководство УЗ не понятно.
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Вінниці за сьогодні
20:05 У Вінниці завершився чемпіонат міста з волейболу серед чоловіків сезону 2023–2024 photo_camera 19:40 Юлія Тимошенко вимагає негайної відставки Сольського з посади міністра аграполітики (Прес-служба ВО "Батьківщина") 19:30 Дощі і пил із Сахари. Коли до Вінниці повернеться сонце? 19:09 «Чому їм можна, а нам ні?» Через незаконне будівництво у селі Прибузьке затоплює ліс photo_camera Від читача 18:08 Присвоєння звання ГЕРОЯ УКРАЇНИ посмертно Бондаренко Ігорю Вікторовичу 19:03 Майже 200 тисяч гривень для ЗСУ: у Вінниці завершився благодійний шкільний марафон photo_camera 18:36 У світі відзначили День книги. Що почитати у вінницьких авторів та авторок 18:34 П’ять років позбавлення волі за розбещення дітей: суд виніс вирок чоловіку 18:30 Допоможуть у тяжку хвилину: ритуальні послуги та товари, кафе та обіди на замовлення (партнерський проєкт) 18:13 Зловили ухилянта-екстримала. Він плив на надувному матраці до Молдови play_circle_filled photo_camera 17:25 Вимагав 2 тисячі доларів за нерозкриття ДТП. На Вінниччині затримали в.о. командира photo_camera 17:07 На Вінниччині підприємствам ввели обмеження використання електрики 17:02 «Реальні смертники: ми по них б’ємо, а вони все одно повзуть» — Як вчитель став військовим 16:55 Конкурс із закупівлі послуг з підготовки грантових заявок для бізнесу (Прес-служба Спілки підприємців "Стіна") 16:07 Була піна та мертва риба. Екоінспекція перевірила воду в озері «Миру» 16:00 Зубки як у казці: історія успіху клініки "ПАВЛІН" (Новини компаній) 15:10 Малюють місця сили Вінниччини. Стартував восьмий пленер «Кращий художник» 14:03 Вінницький суд виніс вирок громадянину Молдови. Він переправляв чоловіків за кордон 13:20 Дитяча стоматологія у Вінниці: обирайте кращих дитячих стоматологів! (партнерський проєкт) 13:03 У Вінниці випав помаранчевий дощ. Знову піски Сахари? photo_camera
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Вінниці Ваші відгуки про послуги у Вінниці
keyboard_arrow_up