Експонати приносили і надсилали твіттеряни з усієї України. Серед них – і фото з першої у Тернополі зустрічі минулого року, і статті про твіттер у місцевій пресі та блогах, і фотографії краєвидів Тернопілля. Гості презентували музею ексклюзивні чашки і пляшки з зображеннямТернополя і логотипом twitter.com. Оселилися тут і декілька пташок – символів цієї мережі.
Народний майстер Ярослав Осадца власноруч зробив для музею дідуха і представив виставку українських вишиванок з кількох колекцій, розповів про історію орнаментів. Гості слухали його, затамувавши подих.
А почалася зустріч з доповідей, після яких близько 40 учасників вирушили знайомитися з містом та „розвіртуалюватися”. Доти більшість знали одне одного лише за ніками у twitter.com. Тут були журналісти, блогери, студенти, члени громадських організацій і навіть нинішні та колишні депутати місцевих рад.
Наступного дня твіттеряни відвідали Збаразький замок та палац у Вишнівці. Враження, кажуть вони, залишилися чудові.
- Для промоції Тернопілля як туристичного краю це означає більше, ніж деякі заходи, на які влада виділяє гроші, - вважає один із організаторів баркемпу Володимир Ханас. – Адже десятки людей, які тут побували, поділяться враженнями в Інтернеті.
Нагадаємо, приурочили зустріч до дня Злуки. Організатори - громадські активісти. Співорганізатор - MediaNext, проект МГО "Інтерньюз-Україна”.
Довідка
Баркемп (BarCamp), або антиконференція - це неформальна зустріч людей для обміну досвідом та ідеями за принципом “кожен учасник - організатор”. Твіттер (від англ. „щебетати”) – мережа мікроблогів, що дозволяє надсилати короткі - до 140 символів - текстові повідомлення.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 17 від 24 квітня 2024
Читати номер