Про це повідомила директор департаменту соціальної політики міськради Лариса Попова.
За прогнозами департаменту, загалом цього року кількість городян, які отримують субсидію може досягти 23-25 тисяч.
Разом з тим, поки що з усіх заявників, які на сьогодні звернулися за субсидіями, державна допомога при оплаті комунальних послуг уже призначена більше трьом тисячам містян.
Сьогодні аби отримати субсидію у Вінниці людина має двічі прийти у центр адмінпослуг: спочатку вона має попередньо записатись на прийом до спеціаліста, взявши талон, де буде вказано дата і час прийому, вдруге – прийти на прийом вже безпосередньо для оформлення субсидій. Така схема допомагає уникати черг, а люди мають можливість планувати свій день.
З минулого року з’явилася можливість записатись на прийом по телефону та через Інтернет (зареєструвавши «Персональний кабінет» на офіційному сайті міськради). В таких випадках людина приходить до «Прозорого офісу» один раз – у день і час, на який записалась дистанційно (талон весь час до прийому буде зберігатись на рецепції і людина забирає його лише в день прийому для пред’явлення спеціалісту). Телефоном або через Інтернет можна дізнатись, які документи які потрібні для оформлення субсидії.
Зокрема це – паспорт, ідентифікаційний код, свідоцтва про народження для неповнолітніх, пенсійні посвідчення – для пенсіонерів, довідки про доходи родини за останні 6 місяців, для військових пенсіонерів – довідку про розмір пенсії за останні 6 місяців, довідки про наявність земельної ділянки; для приватного сектору – домова книга, техпаспорт по будинку.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер