Згідно до змін в законодавстві адміністратори не вимагатимуть від людей інформацію та документи, до яких вони мають доступ.
- Переглянули основні процедури щодо звернень до міської ради та її виконавчих органів представників бізнесу, зокрема: передача в оренду, продовження дії договорів оренди об'єктів нерухомого майна комунальної власності; передача в оренду, продовження дії договорів оренди, продаж земельних ділянок комунальної власності; укладення договорів земельного сервітуту; надання погоджень на складання землевпорядної документації та її затвердження, - розказує керівник департаменту адмінпослуг Вінницької мерії Ірина Копчук.
В результаті цього з людей в подальшому не вимагатимуть додавати до заяви/клопотання такі документи:
Реквізити паспорта, ідентифікаційний код, банківські реквізити, ЄДРПОУ, які є основними в переліку, люди просто вписуватимуть в заяву. Адміністратор ідентифікує суб'єкта звернення під час подання документів та, як представник міської ради, підтвердить відповідність підпису людини.
Варто нагадати, що он-лайн можна замовити 25 адміністративних послуг. Для цього потрібно лише зареєструвати Персональний кабінет на Інтернет-сторінці вінницького Прозорого офісу.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер