Вінничани збиратимуть менше довідок

Вінничани збиратимуть менше довідок
Адміністратори Прозорих офісів отримали доступ до декількох реєстрів. Яка користь з того вінничанам?

Згідно до змін в законодавстві адміністратори не  вимагатимуть від людей інформацію та документи, до яких вони мають доступ.

- Переглянули основні процедури щодо звернень до міської ради та її виконавчих органів представників бізнесу, зокрема: передача в оренду, продовження дії договорів оренди об'єктів нерухомого майна комунальної власності; передача в оренду, продовження дії договорів оренди, продаж земельних ділянок комунальної власності; укладення договорів земельного сервітуту; надання погоджень на складання землевпорядної документації та її затвердження, - розказує керівник департаменту адмінпослуг Вінницької мерії Ірина Копчук.

В результаті цього з людей в подальшому не вимагатимуть додавати до заяви/клопотання такі документи:

  • інформацію про об'єкти нерухомого майна;
  • інформацію з ЄДР;
  • копію статутних документів;
  • копію паспорту;
  • довідку з банків;
  • витяг з технічної документації про нормативно-грошову оцінку земельної ділянки;
  • довідку, копію наказу про призначення керівника.

Реквізити паспорта, ідентифікаційний код, банківські реквізити, ЄДРПОУ, які є основними в переліку, люди просто вписуватимуть в заяву. Адміністратор ідентифікує суб'єкта звернення під час подання документів та, як представник міської ради, підтвердить  відповідність підпису людини.

Варто нагадати, що он-лайн можна замовити 25 адміністративних послуг. Для цього потрібно лише  зареєструвати Персональний кабінет на Інтернет-сторінці вінницького Прозорого офісу.

 

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі

keyboard_arrow_up