Ми прокотилися по маршруту та поговорили з пасажирами та кондуктором. З Електромережі по вулиці Пирогова трамвай прямує на «Урожай» завертає на вулицю Келецьку і далі йде до Західного автовокзалу. Вийти на зупинці прямо на «Урожаї» можна, тільки якщо їхати в сторону з Барського шосе. На ній же можна побачити й поки єдиний розклад руху трамвая №3 – на інших зупинках графіка ще немає. Якщо їхати з Електромережі, то вийти просто на “Урожаї” не вийде - зупинки там немає. Дорога в одному напрямку займає 38-39 хвилин. На лінії працюють чотири трамваї. Інтервал руху –складає 18-19 хвилин. Трамваї на цей маршрут виходять на лінію з 6.00 до 21.00.
Багато хто з людей заходять у вагон і питають у кондуктора: «Це що, якийсь новий маршрут?», «А до «Урожаю» доїду?», «До Барського шосе довезе?» А та не втомлюється вкотре повторювати: «Прямує до Західного автовокзалу».
- Я сьогодні на цьому маршруті перший день, - посміхається кондукторка Лариса Ващук. – Людей зараз не дуже багато: от в одну сторону продаю десь по 20, буває по 40 талончиків. З Барського шосе більше їдуть. Ще не всі знають про новий маршрут. Сьогодні відчуваю себе екскурсоводом – багато питають, що це за трамвай, звідки він їде, куди… Ще й чомусь оголошують, що рухається до Вишеньки. Чому ж до Вишеньки, якщо до Барського? От люди й плутаються.
Лариса каже, що у трамваях проблеми з освітленням. Буває, що деякі лампочки гаснуть і доводиться працювати майже навпомацки.
- Мені такий маршрут дуже підходить, - сказав Вадим Стасюк. – Повертаючись з роботи з Вишеньки, доводилось пересаджуватись на “Урожаї”, щоб дістатись Електромережі. А тепер стало зручніше – зразу по прямій. Це я сьогодні перший раз їду цим маршрутом: дружина подзвонила, сказала що з’явився прямий трамвай.
Зупинку на «Урожаї» облаштували спеціальною тактильною плитку для людей з вадами зору. «Вінницька транспортна компанія» побудувала біля «Урожаю» спеціальну вставку між трамвайними коліями, довжиною майже півкілометра, для того, щоб запустити цей маршрут. Протягом трьох з половиною місяців там проводилися капітальні роботи по винесенню кабельних ліній, водопроводу, каналізації, переустановлення трамвайних колій.
Вартість проекту становила майже 10 млн гривень. Фонд регіонального розвитку вклав у нього 9 мільйонів. А понад 500 тис. грн – кошти міського бюджету. Довжина нового маршруту становить 7,8 кілометрів.
Вінниця вже бачила трамвай №3
Останній раз трамваї під номерами маршрутів три ходили у Вінниці 1995 році. Тоді взагалі було аж дев’ять маршрутів:
Зал. вокзал – Електромережа
Барське шосе – Вишенька
Барське шосе - ДК «Зоря»
Зал. вокзал - Барське шосе
Барське шосе – Електромережа
Зал. вокзал – Вишенька
Електромережа - ДК «Зоря»
Вишенька - ДК «Зоря»
Зал. вокзал - ДК «Зоря»
Маршрут №9 пропрацював трохи більше року. Пізніше закрили маршрути №3, 7, 8.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 13 від 27 березня 2024
Читати номер
Гість
Anonymous
Гість reply Anonymous
bond
Анонім reply bond
Инга Фляжникова