Організатором конкурсу був Інститут масової інформації за підтримки Інтерньюз Нетворк.
Всього на конкурс надійшло понад 1355 прикладів матеріалів з місцевих ЗМІ, які містили ознаки прихованої політичної реклами, із 22 областей України.
За підсумками “Лови джинсу”, найбільше прикладів матеріалів надіслали з:
Переможцями з виявлення джинси в регіональний виданнях стали:
Довідка: конкурс від Інституту масової інформації "Лови джинсу" виявляє приховану політичну рекламу — джинсу — у місцевих виданнях. Конукрм має мету популяризацію ідеї критичної оцінки публікацій в ЗМІ про кандидатів напередодні виборів, та підвищення медіаграмотності населення.
Дивіться ролик, який розказує про Топ 5 "шедеврів" політичної реклами в Києві:
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 17 від 24 квітня 2024
Читати номер