Це означає, що комунальними стануть адмінприміщення внизу по Козицького (біля староміського мосту), площею 891 м кВ, склад на 31,5 м кВ та плавзасіб пристані. Тобто мова, в тому числі, йде і про приблизно 40-річні рогулянкові катери «Ляля Ратушна», «М. Пирогов» .
Відповідні плани міста стали можливі після того як суд наприкінці минулого року визнав ці об’єкти державними.
- Справа в тому, що такі колишні річкові порти, в процесі приватизації-реорганізації певні товариства стали приватними і оформили за собою право власності на державне майно, - каже директор департаменту комунального майна Ігор Шутак. – Такі операції викликали інтерес у прокуратур різних рівнів, які почали оспорювати певні процеси. В листопаді суд визнав це майно державною власністю. Річковий порт знаходиться в центрі міста, і нам як міськраді, не байдуже в якому стані ця територія і як вона розвивається, адже у місті є певні стратегічні цілі, які повинні втілюватися в життя.
Відповідно до рішення міськради, міська рада дає згоду на прийом цього усього в комунальну власність, обіцяє його утримувати належним чином, не змінювати цільове призначення отриманих об’єктів та не продавати їх. Правда не все так просто. Спочатку погодження на відповідну «операцію» має дати Кабмін. Скільки часу це може зайняти у місті поки що прогнозувати не беруться, посилаюсь на ситуацію країні. Для порівняння зазначимо - схоже питання власності з приміщеннями державного заводу «Кристал» вирішилося за кілька місяців.
Тим часом, паралельно, місто розробляє довготермінову та перспективну концепцію розвитку річки Південний Буг. За словами секретаря міськради Сергія Моргунова, вона має бути готова в другому півріччі. Правда, як зізнаються в департаменті архітектури та містобудування, на даний час є тільки загальне бачення цієї концепції.
- Найближчим часом ми збиратимемось і більш предметно обговорюватимемо цю ідею, - каже головний архітектор міста Олександр Рекута. – Загалом концепція включатиме в себе розвиток набережної, острову Фестивальний та самої річки, як головної водної артерії міста, в тому числі мова йде і про розвиток тут судноплавства.
Під останнім, мають на увазі в тому числі і так званий «річковий трамвай» (водний пасажирський транспорт, який працює в екскурсійному чи в режимі громадського транспорту).
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер
Місцевий