Спочатку телефонували диспетчеру «Водоканалу». Але там ніхто не відповідав на дзвінки. Звернулися у міськвиконком. У «Цілодобовій варті» записали мої контакти і запевнили, що передадуть інформацію за призначенням. До речі, вода почала текти значно раніше.
А тепер згадаймо, скільки разів керівництво «Водоканалу» запевнювало нас (читай – замилювало очі), що вчасно ліквідовує пориви водопровідних труб. Нинішня ситуація – яскравий приклад оперативності «Водоканалу». Скільки ще треба нагадувань, щоб далі не розливалося «море» на Заболотного, треба запитати у керівництва «Водоканалу». До речі, на кого спишуть всі втрати води? Наївне запитання – платитиме не «Водоканал», а ми з вами.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер
К. Ю.