До 2015 року міська влада виділяла фінансову підтримку благодійній організації "Вінницький обласний благодійний фонд захисту тварин "Планета" у розмірі 120280 гривень щорічно. Власне, підтримка притулку та кошти на нього були прописані у программі по регуляції кількості безпритульних тварин у Вінниці. Документ має назву «Програма охорони тваринного світу та регулювання чисельності безпритульних тварин у м. Вінниці на період 2013 - 2020рр." (затверджена рішенням міської ради від 31.05.2013р. №1292, зі змінами)». Також щорічно, до 2015 року, передбачалися видатки на виконання "Програми" у розмірі 60 тисяч гривень на рік.
Але жодним чином ні у річному плані закупівель, ні у інших документах не вказувалося про те, що підприємство «ЕкоВін» отримувало 150-180 тисяч бюджетних коштів на відлов безпритульних тварин. У 2012 році Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міськради виділив "Ековіну" 169,3 тисячі гривень на "послуги в мисливстві (послуги з відлову безпритульних тварин)". 2013 року ця сума збільшилась до 174 тисяч гривень. Цікаво, що КВЕД, по якому виділялись кошти в тих роках значився як 01.50.1, тобто "Мисливство, ловля та розведення дичини".
У звіті про результати проведення процедури запиту цінових пропозицій № 14 від 8.04.2014 року на вже інший тип діяльності - 81.30.1. Послуги щодо благоустрою території (послуги з відлову безпритульних тварин) - також було виділено кошти міського бюджету. У конкурсних торгах взяли участь два підприємства: Товариство з обмеженою відповідальністю «Магістраль», ЄДРПОУ – 13339007, 21007, м. Вінниця, вул. Фрунзе, 9, тел. (0432)26-15-44 та Комунальне унітарне підприємство «ЕкоВін», Фактична адреса: 21037, м. Вінниця, вул. Сабарівська, 7, Юридична адреса: 21050, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, ЄДРПОУ - 33810743, тел. (0432)53-52-58. «Благовлаштувати» місто і відловити тварин "Магістраль" було готове за 185925 грн, а "Ековін" за 181 тисячу гривень. Звичайно, переміг "Ековін".
Тут варто зазначити, що для підприємтва «Магістраль» - це не зовсім властивий вид діяльності. Можна навіть стверджувати, що «Магістраль» - «прокладка» у тендері. Та ще й «прокладка», яка має негативну репутацію у судах, де справа була пов’язана із підробкою документів - http://pravoscope.com/act-virok-127-10895-13-k-starinshhuk-o-v-03-06-2013-pidroblennya-dokumentiv-pechatok-shtampiv-ta-blankiv-s
В принципі, відлов тварин є нетиповим і для «ЕкоВіну», адже на сайті підприємтсва зазначено:
«Послуги, що надаються підприємством: збір, вивіз та захоронення побутових відходів; прибирання об’єктів благоустрою; ліквідація стихійних сміттєзвалищ (санітарне очищення міста); продаж євроконтейнерів».
Але чомусь міська влада вневненно вважає «Ековін» регулятором чисельності бродячих тварин. Принаймні, такий висновок можна зробити із відповіді Володимира Гройсмана (http://myvin.lds.cdev.eu/ru/tomayor/archive/358.html) : «Питанням безпритульних тварин у місті займається підприємство «ЕкоВін» та фонд «Планета».
Згідно технічного завдання, «Ековін» мало протягом року виконати основні вимоги до надання послуг з відлову безпритульних тварин, а саме:
1. Орієнтовна кількість тварин, що потрібно відловити – 2010 особин;
2. Передбачити можливість щоденного виїзду на виконання заявок Замовника;
3. Відлов тварин проводити за відсутності сторонніх осіб із 24:00 год. до 07:00 год.;
4. При необхідності, приступити до виконання термінової заявки протягом 1 години з моменту отримання її від Замовника;
5. Надати розрахунок вартості відлову однієї тварини з урахуванням прибутку, податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені.
Учасники торгів,які брали участь у запиті цінових пропозицій повинні були надати наступні документи:
№ |
Назва документа |
1 |
Довідка із зазначенням назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, факсу (за наявності), електронної адреси (за наявності); банківських реквізитів, відомостей про керівництво (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон), завірена печаткою учасника. |
2 |
Копія Статуту завірена печаткою учасника. |
3 |
Копія довідки з ЄДРПОУ (довідка статистики) (для юридичних осіб) завірена печаткою учасника. |
4 |
Довідка з Державної податкової інспекції про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). |
5 |
Копія свідоцтва про державну реєстрацію завірена печаткою учасника. |
6 |
довідки в довільній формі про те, що: 1) учасника не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення; 2) фізична особа, яка є учасником (стосується виключно фізичних осіб), не була засуджена за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 3) службова (посадова) особа учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не була засуджена за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. |
7 |
Копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ. |
Як бачимо, та жодним чином не вказано нічого про ветеринарів, дозволи, хоча це прямо порушує статті «Конвенції про захист прав тварин», яку Україна ратифікувала - http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/994_a15
Більше того, в міській «Програмі» зазначено:
Головне управління ветеринарної медицини в Вінницькій області:
- здійснює контроль за додержанням юридичними та фізичними особами ветеринарно-санітарних вимог.
- забезпечує організацію проведення протиепізоотичних заходів.
Органи внутрішніх справ:
- здійснюють нагляд за дотриманням порядку вигулу домашніх тварин (собак) у громадських місцях та вживають відповідні заходи у разі порушення законодавства про порядок поводження й утримання домашніх тварин, у тому числі, норм про жорстоке поводження з тваринами.
Чомусь ні міліція, ні управління ветеринарної медицини не звертають увагу на те, що закони та «Програма» очевидно цинічно порушуються!
№ 13 від 27 березня 2024
Читати номер